Rozklejanie markguma nie jest spowodowane przegrzaniem tylko partią produkcji z której pochodzi niestety. Główną zasadą używania markguma jest odpowiednie przygotowanie opony!!! Nówka sztuka zupełnie nie nadaje się do jazdy. Trzeba ją "zszorstkować" i można to zrobić na dwa sposoby, albo poprosić producenta o "zszorstkowanie", albo samemu to zrobić (najnormalniej na świecie podriftować) i ten sposób uważam za lepszy bo przy okazji wcielamy następną zasadę używania M. Chodzi o to by "zagrzać" oponę potem wystudzić. I tak ze trzy razy (czyli mamy trzy krótkie! treningi). "Wyszorstkować" tzn zostawić mniej niż połowę!!! grubości bieżnika. Dopiero po tych wszystkich operacjach opona zaczyna się zachowywać jak opona typu slick (im mniej bieżnika tym lepiej). Uffff Nie czytałem całego tematu i mam nadzieję, że nie namieszałem.