Skocz do zawartości

hesir

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 01' <=> E61 525d 05'

Osiągnięcia hesir

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Miałem identyczny problem, przez noc nowy akumulator był praktycznie wyzerowany. Po dłuuuugich poszukiwaniach okazało się ze spalił się moduł rrr.. tylko jak on się nazywał .. znajduje się (posiadam E61) po tylną lotką na klapie, od zewnątrz. Bodajże odbiera on sygnał od kluczyka do otwierania samochodu i ma coś wspólnego z radiem - bo radio tez mi spaliło :P . Miałem też problem z zamkiem od szyby w klapie, mianowicie z tą rączką do otwierania szyby, ale ją odłączyłem i na razie mam problem z głowy:P muszę zakupić nowy. Pozdrawiam .
  2. Mam ten sam problem. Jeśli silnik zostaje trochę mocniej obciążony niż zwykle :) - zaczyna buczeć przy dodaniu gazu i turbo dziura robi się ogromna. Samochód nie traci na mocy - tylko moc przychodzi później . można się przyzwyczaić tylko czy to nie oznaka padania jakiejś części.
  3. Witam A co z uszczelkami w kompresorze czy jest jakiś komplet naprawczy kompresora??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.