Skocz do zawartości

madejki

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O madejki

  • Urodziny 12.12.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2.0D 163 km 2006
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia madejki

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Proszę o opinię nt. historii przeglądów, oraz o informację czy ktoś spotkał się z podobnym problemem nieprawidłowej pracy silnika.
  2. Mam taki zapis w umowie nt. rękojmi Oświadczenie Sprzedawcy : niniejszym oświadczam, że przedmiot zakupu opisany w niniejszym zamówieniu jest moją własnością, jest w dobrym stanie technicznym, jest wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz nie jest obciążony jakimkolwiek prawami osób trzecich. Oświadczenie korzystającego, niniejszym oświadczam, ze szczegółowo zapoznałem się z warunkami sprzedaży stosowanymi przez Sprzedawcę, w tym zakresie wyłączenia rękojmi Leasingodawcy przesłałem zgłoszenie, z filmem, przebiegiem i żądaniem zwrotu.
  3. Klauzuli nie mam, chociaż zaraz po oględzinach zwrócił się do mnie właściciel mailowo z prośbą o podpisanie takiego oświadczenia - na co nie wyraziłem zgody. Zgodnie z umową leasingodawca występuje jako finansujący i nie odpowiada za wady ukryte samochodu. Samochód został sprawdzony przez znajomego który ma warsztat samochodowy i wszystko było ok ( nie ukrywam że głownie diagnoza ograniczyła się do komputerowej i kontroli blacharskiej ze względu na mały przebieg i ogólnie bardzo dobry stan samochodu ), samochód przez opóźnienia ze strony sprzedającego został wydany 2 tyg. później. Sprzedający twierdzi że 18.05.2017 samochód był sprawny ( odbierałem ok. godziny 20:00 i przejechałem tylko 5 km) a zgłoszenie było dzień później i twierdzi że nie ma nic sobie do zarzucenia. Po wstępnych oględzinach 2 mechaników, uszkodzone są panewki żeby to potwierdzić należy rozebrać silnik, czego nie chce robić, zaproponowałem Sprzedającemu podpisanie oświadczenia że naprawa zostanie wykonana na jego koszt i przystępuję do pełnej diagnozy ale nie zgodził się. Poniżej przesyłam historię wymiany oleju, pytanie czy nie za rzadko ?? w przypadku małego przebiegu, nie należy wykonywać co rok ??. Samochód z czerwca 2013 Pierwszy przegląd 17.01.2014 - 19833 Drugi przegląd 02.10.2014 - 43621 Trzeci 01.06.2016 70648 Kolejny wg. wskazania komputera za 6000 tys. ( w cenie pakietu serwisowego ), zastanawiający jest fakt spadku po roku 2014 liczby miesięcznego przebiegu, mam mailowe potwierdzenie oryginalnego przebiegu.
  4. Witam Proszę o pomoc, zakupiłem bmw F30 328 rok produkcji 2013 od pierwszego właściciela ( samochód z polskiego salonu ), przebieg oryginalny 87 000 pozostał mi jeszcze jeden przegląd w pakiecie serwisowym. Po odbiorze i przejechaniu ok. 15 km zauważyłem stukot w silniku przy utrzymywaniu na obrotach ok 2000, przy płynnym przyspieszaniu nic nie słychać przy pracy na biegu jałowym również. Wartość samochodu 115 000,00 nie zakupiony jako super okazja itp. ( praktycznie maxymalne wyposażenie) połowa sfinansowana z leasingu ( ta sama firma w której pierwszy właściciel miał leasing, niemniej zakup był dokonany już po wykupie ). Oględziny samochodu miałem 06.05.2017 odbiór 18.05.2017, usterka zauważona po przejechaniu kilku kilometrów. Samochód chcę zwrócić, jeżeli ktoś spotkał się z podobną sytuacją proszę o informację jakie mam możliwości, ew. kontakt do dobrego Radcy Prawnego w Krakowie. Filmik z dźwięku samochodu dostępny pod poniższym adresem. Będę wdzięczny za pomoc https://www.dropbox.com/sh/x52d01mb9gwm1jr/AADe-aCOVy3UC7I7I0u6UoJVa?dl=0
  5. Panowie orientuje się ktoś czy felgi z bmw e60 wzór z aukcji http://allegro.zumi.pl/felgi-aluminiowe-18-5x120-bmw-e60-e38-i1378207114.html będą pasowały do bmw e90 z 2006 r.
  6. Pan Robert głównie bazuje na mobile.de oraz na kilku zaufanych komisach u których z racji tego iż sprowadza około 2/3 samochody w tydzień( tylko po wyjazdach indywidualnych z klientami) może wynegocjować atrakcyjną cenę. Polecam temat z forum a4.klub gdzie jest prawie cały temat poświęcony Panu Robertowi http://www.a4-klub.pl/smf/lista_zaufanych_importerow_audi-t28937.0.html. Jak widzę na forum bmw również nie tylko ja jestem zadowolonym klientem Pana Roberta.
  7. Dokładnie Panowie mówie o Panu Robercie zarówno ja jak i brat kupiliśmy samochody u Roberta i jesteśmy mega zadowoleni. Samochód kupiony ma 190.000 przebiegu ale kupiłem je zaraz po serwisie także z klockami tarczami i innymi podzespołami mam spokój samochód tyle przejechane a nic nie powycierane nic nie piszczy ani nie stuka samochód w stanie idealnym. Jeszcze raz polecam Pana Roberta
  8. Vitam ja jakiś miesiąc temu byłem w niemczech po bmw 320d z 2006 roku z osobą która mieszkała w niemczech kilka lat a od 17 lat jeżdzi 2/3 razy w tygodniu z klientami po samochody ( sam nie sprowadza ). Namiar miałem z forum a4 osoba godna polecenia. Odbiera Cie z Warszawy ( ja jechałem z Krakowa pociągiem) koszt takiej usługi to 1200 zł + paliwo. Jeżeli jest ktoś zainteresowany to proszę o kontakt priv mogę wysłać zdj samochodu jaki zakupiłem. Pozdrawiam
  9. U mnie niestety czuć to przy wciskaniu również, po wciścnieciu sprzęgła do oporu nic nie drży.
  10. Dziękuje koledzy za odpowiedzi. Mam nadzieje że jest tak jak piszecie ja do tej pory jeździłem diselami w audi a4 b6/b7 oraz toyota avensis i niestety w tamtych samochodach tego nie odczuwałem.Wy również to odczuwacie przy wciskaniu sprzęgła w pełnym zakresie czy tylko przy wciśnieciu około 1 cm i przytrzymaniu. Zauważyłem również że pedał sprzęgła jest lekko poluzowany ( goni lekko w prawo i w lewo) macie również coś takiego czy ja mam coś poluzowane.
  11. Ja poprzednio miałem audi a4 b6 i czegoś takiego nie miałem dodam iż przy zmianie biegów i wciskaniu sprzęgła też delikatnie jest to odczuwalne.
  12. Dokładnie tak jak pisze eXiDe jak położe stopę na sprzęglo i lekko docisnę czuję lekkie drgania samego pedału sprzęgła ( nie samochodu czy też silnika) sprzęgło nie ślizga ani nie trzęsie silnikiem przy gaszeniu.
  13. Witam, Tak jak w temacie posiadam samochód bmw e91 z 2006 przebieg 190.000 jezdzony tylko w niemczech ( przebieg sprawdzony w ASO) , przy wciśnieciu sprzegła czuje lekkie drgania, jeżeli wcisnę sprzegło do oporu drgania ustają. Przeczytałem trochę na forum o dwumasie problem w tym że oprócz tego iż lekko drży mi sprzęgło nie mam żadnych innych objaw typu stuki, hałas czy też drżenie silnika zarówno przy gaszeniu jak również przy normalnej pracy. Dziękuje za odpowiedzi
  14. Dziękuje za odpowiedzi. Instrukcje mam ale w języku niemieckim ( wiem mogłem sobie przetłumaczyć :D ) A co do kasowania liczby kilometrów pozostałych do wymiany, po prostu chciałem wiedzieć czy poprzedni właściciel mógł skasować autko ma już 189.000 przebiegu. Samochód kupieł bezpośrednio od poprzedniego właściciela w niemczech i jest serwisowany do końca także jest szansa że został on wymieniony przy ostatnim serwisie. Pozdrawiam
  15. Vitam, Dzisiaj stałem się posiadaczem bmw e91 320 d z 2006 roku. Niestety jest to wersja bez nawigacji. Po przejeżeniu różnych tematów na forum znalazłem informacje iż można na komputerze odczytać za ile trzeba wymienić filtr DPF. W jednym z tematów natknołem się na filmik z kasowania inspekcji. Tam między innymi jest pewien filtr ( z napisem disel ) nie wiem czy to filtr paliwa czy też właśnie ten DPF komputer wskazuje informację iż kolejna wymiana za 170.000. Proszę za informację co to za filtr. I jeżeli nie jest to filtr DPF, proszę o informację jak sprawdzić za ile należy go wymienić i czy w ogole jest to możliwe w samochodzie bez navigacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.