Skocz do zawartości

pawel010686

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e36 1.8b m40 sedan

Osiągnięcia pawel010686

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam ma taki dylemat, cieknie mi z uszczelniacza wała korbowego i mechanik mi mówi, że trzeba bedzie rozebrać rozrząd czy to prawda? 1.8 M40
  2. od pewnego czasu mam problem z układem chłodzenia, co jakiś czas mi się zapowietrza i w związku z tym mam do was sprawę: powiedzcie jak się odpowietrza układ chłodzenia czyli czy najpierw odpowietrzyć chłodnice czy termostat na ciepłym czy na zimnym silniku na włączonym silniku czy na zgaszonym? bo każdy z mechaników mówi mi coś innego.pomóżcie
  3. pawel010686

    318 krokowiec i lambda

    na początku sorry jak pisze nie w tym dziale ale nie znalazłem odpowiedniego. do rzeczy. chciałbym się dowiedzieć jakie występują objawy niesprawności tych dwóch elementów.proszę o bardzo szeroki zestaw objawów jednego i drugiego. z góry dzięki
  4. pawel010686

    318i M40 muli i szarpie

    panowie pomóżcie...
  5. pawel010686

    318i M40 muli i szarpie

    panowie jest coraz gorzej teraz zeby jechac musze dac pedał w podłoge dopiero wtedy jedzie co to moze byc?pomocyyyy.....
  6. pawel010686

    318i M40 muli i szarpie

    zauważyłem że jak zaczyna sie dławić i jak podbije mu obroty do 2.5 tys to jedzie w miare ok ale caly czas ma sie wrażenie jagby ktos go za tyłek trzymal. co wy na to??
  7. panowie powiedzcie jak wyczyścić tego krokowca bo nie wiem z której strony do niego podejśc http://moto.allegro.pl/item930255290_silniczek_krokowy_zawor_biegu_jalowe_bmw_e34_e36.html
  8. pawel010686

    318i M40 muli i szarpie

    a jeszce pytanie czy takie objawy mogą powodować kable od świec bo końcówki przy samych świecach mi sie pokruszyły i popękały
  9. pawel010686

    318i M40 muli i szarpie

    mam podobny problem dziś rano odpaliłem samochód i niby nic sie nie działo, pojechałem do roboty ale gdy silnik sie nagrzał to sie zaczeło dziać, mianowicie: jadę sobie spokojnie a tu nagle zaczyna mi szarpać autem wrzuciłem na luz i zaczęły skakać obroty gdy dodałem gazu to sie dławił nie miał wogóle mocy pociągnąc auta ale gdy dodałem gazu tak na 3.5 tys obrotów co nie było łatwe to przestał i przez nastepne pare km było ok. i tak cały czas, dam mu w pedał i wraca do normy ale na jakis czas.wracajjąc z roboty zajechałem do swojego mechanika to on podejrzewa krokowca ale nie da se rekii uciąć. a wy jak mysłicie co to może być?
  10. ok dzieki
  11. a ta opornica dmuchawy to ona jest w nagrzewnicy czy gdzieś obok bo nie mogę jej znaleśc?
  12. a gdzie znajduję się ta opornica i którędy do niej dojść najlepiej?
  13. pawel010686

    318i kaszle

    a czy jest jakiś prosty domowy sposób sprawdzenia kabli i świec? i o co chodzi z tą mieszanką paliwową tzn że jest za słaba albo za bogata?
  14. pawel010686

    318i kaszle

    ludzie podpowiedzcie co to może być?
  15. tzn u mnie jak jest normalna temp. to strzałka jest z milimetr poza połową a jak się zaopie i trochę pogazuje to zwiększa się jeszcze o milimetr dodam że niedawno zmieniałem całą głowicę bo stara sie rozpadła
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.