Skocz do zawartości

Pyra20

Zarejestrowani
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak

Osiągnięcia Pyra20

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. Czesc, co prawda to nie bmw ale planuje zakup samochidu, moze ktos zerknac czy znajdziecie cos w bazie: 2HGFB6E53DH707866 - 2013 honda civic si. Z góry dzieki za pomoc.
  2. przełączanie z LPG na PB przy 4k rpm dla dobra silnika. Boże... widzisz i nie grzmisz. Oszczedność z jazdy na LPG jest tylko w zakresie 1-4k rpm. :D i jeszcze wciskanie kitu że ludzie pojęcia o lpg nie maja..... ten dział na forum już upadł bardzo nisko.
  3. 6 stron pisania o niczym, Ci co najgłośniej krzyczeli dostali zdjęcia książki i z podkulonym ogonem ewakuują się z tematu. Co za dno. :duh:
  4. Tak auto jeszcze w USA. Czy ma ktos dostep do carfaxa albo do czegos innego zeby uzyskac jakiekolwiek info o tym samochodzie ?
  5. Mogę prosić o sprawdzenie historii tego pojazdu: (co prawda nie BMW) VIN: 5NPEB4AC8BH023323. Czy w USA istnieje możliwość zamazania jakiegoś incydenty/wypadku poprzez przerzucanie samochodu z jednego stanu do innego (wiadomo że tam co stan to inne prawo)? Z góry dzięki za pomoc.
  6. ja chyba śnie jak czytam posty 23409 - co za człowiek, nic tylko nad nim zapłakać. Również obstawiam że to właściciel lub ma coś wspólnego z tym komisem.
  7. za lakierowanie drzwi którego nie zrobili i ma dwie opcje: - nie malować i zapłacić -umówić się na termin kiedy wstawi samochód na lakierowanie drzwi i zapłaci ;D ja pier... :D :mad2: :duh:
  8. przecież masz na forum kolege roger-nysa (o ile nie zrobiłem jakieś literówki w nazwie)
  9. proponuje czujnikiem zegarowym zmierzyć bicia tarcz hamulcowych oraz piast i porównanie z dopuszczalnymi normami. Jeżeli wszystko jest w normie to zainwestować w lepszy zestaw tarcz+klocków bo może po prostu ten się przegrzewa i nie daje rady - temat szeroko poruszany na forach wszystkich marek.
  10. nie jestem specjalistą z zakresu fizyki budowli ale skraplanie wody spowodowane jest dużą różnica temperatur pomiędzy wnętrzem garażu a powietrzem zewnętrznym. Dawanie styropianu od środka nie załatwi sprawy ponieważ dalej będzie przemarzała ściana i na jej wewnętrznej powierzchni będzie skraplała się woda. Poczytaj o zagadnieniu gradientu temperatur w ścianie - głownie chodzi o to, że jakikolwiek materiał teroizolacyjny należy dawać jak najbliżej ośrodka generującego różnice temperatur, w tym przypadku powietrza zewnętrznego, tak aby w materiale termoizolacyjnym zachodziła duża zmiany temperatur (dzieje się to dzięki niskiemu współczynnikowi przenikania ciepła - materiał termoizolacyjny ma duży opór cieplny) dzięki czemu nie przemarza ściana i nie dochodzi do skroplenia wody. Zakładając temperaturę na zewnątrz -20 a w środku +5 st 2cm styropianu "prawie nic" nie dadzą i szkoda się w to bawić. Trzeba zastosować minimum ~8cm. Jak chcesz możesz to sam policzyć, wystarczy znać materiał z jakiego wykonana jest ściana/strop, współczynniki przewodzenia ciepła danych materiałów
  11. problemem jest zapewne brak ocieplenie garaży a co za tym idzie zimą przemarza ściana oraz strop więc bez ocieplenia lub ogrzewania garażu nic w tym temacie nie działasz. Ocieplanie od środka mija się z celem bo strop i ściana dalej będzie przemarzać a także skroplenie dalej będzie zachodziło wewnątrz pomieszczenia. Ocieplenie 2 cm styropianem to żadne ocieplenie, dziś garaże/domy ocieplanie się styropianem o grubości 10-20cm, mowa tu o posadzkach/ścianach/stropach/dachach.
  12. umowa ubezpieczeniowa przedłuża się automatycznie jeżeli nie złożysz wypowiedzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.