jednym z powodow byly swiece, ktore wymienilem auto jak wspomnialem pochodzilo z przetargu, wiec zaczolem od najwazniejszego. Wymienilem swiece, dwie byly nieco zaoliwione :((, jedna z jakims nagarem wiec pewnie nie palila a dwie z innej parafi, wydalem na nowe czteroelektrodowe bo tam byly chyba jeszcze oryginalne jedno :))) 230zl, wstawilem i juz sie praca znaczoco poprawilo silniczej wkrecajac go wyje jak powinien. Nie zadowala mnie jednak jego moc, byc moze auto sie jeszcze przepali bo troche stalo. Jutro jade koniecznie wymienic olej, i wszystkie filtry, jak rowniez olej w skrzyni bo jest b.czarny ale nie przepalony wiec ... ale mimo to zaczyna go brakowac wiec wole calosc od nowa. Potem bedzie problem z inspekcja wiec tu moze ktos mi podpowie co zrobic. Brakuje mi jednego elementu pod tylnym siedzeniem, jest z lewej strony akumulatora taki prostokatny ale nie najwiekszy za nim sa dwa, jak ktos rozbieral to wie. Co do tego ciezkiego rozruchu to kolega ma racje, moze byc rozrusznik lub aku, z tym drugim to chyba sie zgadza, bo wczoraj meczylem swiatla bo byly braki i sie rozladowal wiec... to moze byc on. Namawiaja mnie na wlanie doctorka do silnika, ale boje sie tego robic, i troche mi szkoda silnika mimo iz on poprawi cisnienie, ktore wynosi u mnie ok 9Mpa nie wiem jakie winno byc i jakie sie podaje przeliczniki czy tez w Pa ? Jak ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie to prosze o info wiele sie dowiem i moze odratuje swoja bmw. Pozdrawiam majkel@cxt.pl