Skocz do zawartości

MaJKeL

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Złotoryja

Osiągnięcia MaJKeL

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. MaJKeL

    E32 750 i gaz zalozyc chce

    Witam! Cos niecos sie dowiedzialem na temat gazow do tego auta, i jednego jestem pewien ze trzeba znalesc dobrego fachowca, ktory to juz robil, bo spotkalem sie z tym ze auto nie jezdzi po czasie sie psuje itp. A gaz z wtryskiwaczem az malo co nie usiadlem z wrazenia kosztuje 8-9tys zlotych. Moze ktos z was posiadaczy wlasnie 12tek na Vce wie i powie jak to jest najlepiej. Pozdrawiam
  2. MaJKeL

    750 (E32) nie chce zapalic

    Ernest co prada to juz bez znaczenie ale sadze ze spalily sie te sterowniku w momencie ladowania aku, moze durnie nie odlaczuli wlasnie klem lub tylko jedna pozostawiajac np. + i to bylo przyczyna, wazna jest wlasnie kolejnosc odlaczania akumulatora jak i jego podlaczania. Ps. Bede do swojej gaz wstawiam tylko teraz u kogo najlepiej we Wroclawiu koszt z tego co wiem to ok 3tys.
  3. MaJKeL

    Przeprogramowanie E32

    prawdopodobnie podtrzymanie zasilania komputera, bo one maja akumulatorek z tego co na grupie wyczytalem. Tego gdzie on jest nie powiem trzeba poszperac w manualu ( ja nie mam ;( )
  4. MaJKeL

    Przeprogramowanie E32

    niestety nie mam licznika ani komputera niepotrzebnego ale jak znajde to sie odezwe bo zchecia bym go przeprogramowal. A tu nie chodzilo o porsta zmiane jezyka komunikatow stacyjka prawy przycisk na liczniku i 10s :)) Pozdrawiam Ps. Przeczytalem wszystkie posty ktore mogly mnie dotyczyc.
  5. MaJKeL

    Przeprogramowanie E32

    Witam! Zastanawiam sie czy, a sadze ze tak, mozna przeprogramowac E32 na jezyk polski tak aby kazdy komunikaty byl w PL. Skoro to zwykle komputery, to przeprogramwac uklad nie jest problemem, mozliwe ze z poziomu nie ma dostepu do flasha komputera, ale skoro mozna odczytac wpisy to jest to mozliwe, moze ktos mial juz z czyms takim do czynienia i pochwali sie na grupie.
  6. ciezko bedzie o pomoc na grupie bo tu chyba kazdy ma nowszze modele, ja mam taka sama E32 jak ty lez z 5000l sinikiem. Tez nie mam ksiazki i onia juz prosilem ale jakos bez odzewu, zreszta jak nie tylko w tym temacie. Z tego co ja Ci moge podpowiedziec to przeczysc styki na przekaznikach jakis np WD40 lub czyms spodobnym, prawdopodobnie nie masz gdzies masy to jest naturalne w tych autach bo jaja juz troche latek. Sam mialem sporo klopotow z oswietleniem ktorego nie bylo bo ktos sie bawil i grzebal niewlasciwie. Skoro juz do Ciebie pisze to moze sobie sami pomozemy. Pod tylnym siedzeniem masz akumulator to chyba wiesz, patrzac na niego z gory masz go po prawej stronie po lewej sa przekazniki, sterka przewodow bezpieczniki, ja mam 2 prostokatne dlugie elelementy zapewne komputery sam nie wiem od czego ale nie wnikam zaraz za nimi najblizej akumulatora rowniez prostokatny lecz nieco ktotszy element, mi go brakuje nie wiem od czego on jest, jak masz to samo wyjmij go i sprawdz czego Ci brakuje. Ps. Jesli brakuje Ci jakiegos przekaznika to na gieldzie mozna zakupic nie wiem skad jestes ale u mnie oryginalne mniej istotne za 10-15zl mozna kupic, choc nie sadze aby byl uszkodzony, jesli jest zasniedzialy zakopcony przeczysc go deneturatem lub jakims srodkiem szybko odparowujacym. Pozdrawiam majkel@cxt.pl www.mdm.cxt.pl/bmw
  7. MaJKeL

    First E32 750iA

    jednym z powodow byly swiece, ktore wymienilem auto jak wspomnialem pochodzilo z przetargu, wiec zaczolem od najwazniejszego. Wymienilem swiece, dwie byly nieco zaoliwione :((, jedna z jakims nagarem wiec pewnie nie palila a dwie z innej parafi, wydalem na nowe czteroelektrodowe bo tam byly chyba jeszcze oryginalne jedno :))) 230zl, wstawilem i juz sie praca znaczoco poprawilo silniczej wkrecajac go wyje jak powinien. Nie zadowala mnie jednak jego moc, byc moze auto sie jeszcze przepali bo troche stalo. Jutro jade koniecznie wymienic olej, i wszystkie filtry, jak rowniez olej w skrzyni bo jest b.czarny ale nie przepalony wiec ... ale mimo to zaczyna go brakowac wiec wole calosc od nowa. Potem bedzie problem z inspekcja wiec tu moze ktos mi podpowie co zrobic. Brakuje mi jednego elementu pod tylnym siedzeniem, jest z lewej strony akumulatora taki prostokatny ale nie najwiekszy za nim sa dwa, jak ktos rozbieral to wie. Co do tego ciezkiego rozruchu to kolega ma racje, moze byc rozrusznik lub aku, z tym drugim to chyba sie zgadza, bo wczoraj meczylem swiatla bo byly braki i sie rozladowal wiec... to moze byc on. Namawiaja mnie na wlanie doctorka do silnika, ale boje sie tego robic, i troche mi szkoda silnika mimo iz on poprawi cisnienie, ktore wynosi u mnie ok 9Mpa nie wiem jakie winno byc i jakie sie podaje przeliczniki czy tez w Pa ? Jak ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie to prosze o info wiele sie dowiem i moze odratuje swoja bmw. Pozdrawiam majkel@cxt.pl
  8. MaJKeL

    First E32 750iA

    Rozumiem. Ja dzis bylem u kolesia ktory ma sie niby znac na takich diagnozach i powiedzial mi ze moj rocznik czyli 88 nie ma czujnikow od motory czy od wtryskow i nie wiele mi powie na ten temat co moze byc przyczyna, zaczol rowniez od zuzycia auta itp itd. ale go g... prawda bo mialem starsze BMW i silniczki pracowaly naprawde ok, tu ewedentnie kotrys gar nie rpacuje lub kilka bo ciezko stwierdzic przy takiej ilosci. Nie slychac zadnych trzaskow czy stukow auto pali i jezdzi, ale szkoda silnika bo nie najlepiej mu taka praca sluzy. Moze ktos podpowie jakie sa ogolnie mozliwosci dodajac np. dlaczego koledze nie pali na jeden gar. Pozdrawiam.
  9. MaJKeL

    First E32 750iA

    Witam! Dzis wlasnie kupilem E32, nie mialem tak poteznej maszyny nigdy, choc BMW juz kilka sztuk mialem najwieksza to jednak 732 ktora dawno temu sprzedalem. W obecnej mam kilka obaw co do jej pracy bylem ze znajomym ogladalismy to auto, ale raczej bez testu komputerowego nie wywnioskuje co moze byc, niemniej jednak postanowilem sprawdzic mozliwosci aby zorientowac sie w sytuacji. Problem jest taki, jak przekrecam zaplon auto tak ciezko kreci walem, odpala i pracuje silnik jak norlamnie powiniem z tym jednak minusem ze nie pracuje rowno, wrazenie jest takei ze nie pracuja wszystkie gary ile ich nie pracuje ciezko powiedziec. Auto tez nie wkreca sie ladnie w obroty jak powinno przy takiej mocy. Kupione bylo z Urzedu Celnego wiec stalo troche odkupilem je od kogos i nei wiem czy takie bylo z tego UC czy on cos namajstrowal. Co moze byc powodem takiej pracy silnika, dodam ze nie ma zadnych halasow silnik pracuje cicho, z rury wylatuje oczywiscie nie spalone paliwo. Pokrecajac na postoju auto na wyzszych obrotach nadal czyc prace nie wszystkich garow. Jakie moga byc ogolnie przyczyny tego zjawiska, cos watpie aby to byly tylko swiece. Jak to najprosciej sprawdzic i ile komputerowa diagnoza moze kosztowac aby nie przeplacic jak to czesto bywa. Moze byc cos z komputerem czy cala elektronika bo nie dziala kilka rzeczy w aucie takich drobnostek. Rok produkcji 88 wiec nie jest za nowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.