Skocz do zawartości

nomad

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i '07

Osiągnięcia nomad

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. nomad

    Godne opony! Na czym latacie??

    Pan w serwisie opon mówił własnie, ze pirelki są głośne. Co do michelinek to mówił, ze to przerost formy nad trescią i ze nie warto, teraz widze, ze chce naciągnąć na to co ma w promocji a co nie koniecznie pasuje do modelu auta.
  2. Moze ktoś powie jakie najlepsze opony do 523 touringa, 16tki lub 17tki. Nie chodzi o profil tylko o daną firme i model opony letniej, bo planuję zakupic nowe z tego roku, takie aby ładnie trzymały w deszczu itp. Takie, które są odpowiednie, rekomendowane do tego konkretnego modelu auta i które już ktoś moze pochwalić bo przerabiał. Jakis czas temu byłem posiadaczem e34 i kupiłem nowiutkie opony w jodełke niestety nie pamiętam firmy w każdym razie markowe nie jakaś made i czajna itp. opony były naprewde godne i warte kasy w deszczu bardzo ładnie jechały na suchym też było znakomicie. Po roku sprzedałem je znajomemu do Rovera 620, niby auto duże ale naped na przód i znajomy mówił ze w deszczu nie daje rady jechać i ma problemy zeby tego Rovera w ogóle w deszczu utrzymać 60km/h max a ja w e34 jechałem jak po suchym. No i teraz jestem w kropce bo nie chce wydać kasy na opone z którą bedą problemy np w deszczu bo jak się juz sam przekonałem nie kazda opona każdemu autu pisana. Stawiam raczej na 16ke bo troszkę tańsza i wydaje mi się z lekka lepszy komfort jazdy. Jestem ciekawy waszych opini i doświdczeń, interesuja mnie tylko firmowe i nowe. Wiem, ze na ten temat w innym dziale ale chodzi mi o e39 i tylko kombi. Chyba, ze mod przeniesie do Eksploatacja, felgi, opony, oleje, paski
  3. nomad

    Zablokowane hamulce

    Takie osuszanie raczej mizerne da efekty. Ja z serva latem wode spuszczałem i wszystko było ok ale wystarczy, że bedzie w nim odrobina wilgoci i lipa. Podgrzewaniem serva mozna uszkodzić membrany, które są bardzo wrażliwe. Wszystkie zabiegi daja poprawę, ale hamulce po raz zalanym servie juz nie będą takie same, więc pytam czy ktoś zmieniał servo na takie używane z All.....pl za 150zł i czy to działało, czy wiele roboty z przekładka, czy hampel się nie zapowietrzy?
  4. nomad

    Zablokowane hamulce

    Witam! Te mrozy.... Mam to samo, servo było latem czyszczone a teraz przy mrozach pedału nie idzie ruszyć nawet jak autko jest rozgrzane to servo nie odpuszcza więc z jazdy nici. Więc podpinam sie pod pytanie kolegi. Jak wygląda wymiana serva, nic tam się nie zapowietrzy? Mam 523i 97', mogę kupować servo używane z allegro, od jakiego modelu pasują? Kto przerabiał temat z używanym niech opisze swoje poczynania
  5. No jeszcze nie bo teraz wszystko jest ok z obrotami. Zrobię tak, że przy następnej warjacji obrotów go wypne i zobacze czy cos to zmieni i wtedy bedę wiedział na bank, że to ma wine.
  6. No jak znajde kogoś co odpowiednim sprzętem dysponuje, zeby to zdiagnozowac to podjade i zobacze co komp wyswietli. Teraz polatałem i wszystko ok ładnie schodzi z obrotów, ładnie sie wkręca, chodzi równiuteńko idealnie nawet nie ziewnie. Jak stoi na luzie i chodzi na wolnych reaguje na minimalne szybkie wcisniecie padału gazu gdzie w e34 reakcja mi sie spuzniała ułamki sekund a tu bangla dobrze. ABS działa z ASC jest tak, ze jak chce ruszyć energicznie to faktycznie opony tylko lekko sie zrywają ale jak zmoczyłem je w kałuży i ruszałem energicznie opony zerwały to ASC zaczyna mrugać :?: Ogulnie dzisiaj nie przekroczyłem 4,5 tys obrotów i auto ok a jak zaczniesz pałować to zaraz coś się dzieje. Myśle, ze uszkodzony zawór było by słychać lub wpłynęłoby to na prace silnika a tu wszystko śmiga wyśmienicie. Normalnie załamka.
  7. Ok,ok posprawdzam wszystko i dam znac co i jak w każdym razie rano odpaliłem auto i obroty faktycznie na zimnym około 900 a po chwili jak sie rozgrzała to spadły na 800.
  8. Witam wszystkich forumowiczów z racji mojego 1 posta. Kilka lat temu byłem posiadaczem e34 i stwierdziłem, ze raczej tej marki juz nigdy nie kupię ale teraz żonie zostało sprezentowane e39 z 97 roku. A darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda więc przygarneliśmy auto wersja kombi, no ale do rzeczy. Ogulnie auto stało lub było mało latane przez oststnie 2 lata i stało jakiś czas kilka lat temu ma najechane 130 tyś jeździło w naszej rodzinie i przebieg jest udokumentowany nie było zadnej ściemy co do tego i to skłoniło mnie do jego przygarnięcia bo pomyślałem, ze skoro nie wybite itp. to bedzie lepsze niż poprzednie e34. na dzień dobry wymieniłem tarcze P+T, locki P+T +szczęki ręcznego, wyczyściłem zalewające się serwo i udrozniłem kanały odpływowe, odgrzybiłem klime i mówie sobie OKI takie rzeczy do wymiany to normalna sprawa, troche mnie to zalewające się serwo dobiło ale wczoraj to juz auto mnie przygnebiuło totalnie. Jadąc na 5 biegu zaczołem wyprzedzać inne auto (jego kierowcą okazał się jakiś gówniarz z dziewczyną) które zaczęło przyspieszać w momencie manewru więc zaczynam redukować na 4 potrm 3 i gaz w podłoge. Nie wiem jaki był zakres obrotów ale było około 190 km/h. Co z tego? Nic w moim odczuciu normalna jazda i tak myslałem do pierwszego postoju tzn. zatrzymuję się na światłach a obroty oscyluja w zakresie od 1,5 tyś do 2,5 tyś i faluja tak, podczas jazdy wszystko ok nic się nie dzieje poza małym lekkim jakby szarpnieciem przy zwalnianiu na biegu w okolicy 1,5 tys obrotów. Dobra jede dalej żona już mi szczeka, że auto roz......., że po co tak wstawiam itp. parkuję pod centrum handlowym, gasze auto czekam z 1 minute i odpalam niestety pływa na obrotach. Przychodzę z 4 h wsiadam odpalam i wszystko jakby ok, tylko przy zejściu z wyższych obrotów wskazówka tak na ułemek sek. przystaje na 2 tyś potem na 1,5 i staje tak na 1,2. Jade kilka kilometrów normalnie do 90km/h ciągnę do 3 tys na biegach i wolne obroty stają za 1 tyś a jak z lekka przeciągam to spadają z lekkim zatrzymaniem kilka razy aż spadną do 1,2. W zeszłym mieśiącu zmieniłem baterię bo była jeszcze założona fabryczna kupiłem aku. 70 Ah zgodnie z manualem tyle, że 640En a fabryczny był 570En czy to ma wpływ? Z 3 miesiące temu byłem sprawdzić stary akumulator i na wydruku z urządzenia badajacego jego stan dostałem wydruk a na nim treść, że Akumulator wkrótce Wymienić. Ponadto pan który dokonywał pomiaru stwierdził ze moze byc też regulator do wymiany. Ok wymieniłem akumulator i wszystko banglało tylko jakie powinny być obroty na biegu jałowym bo mam tak z 800 a wczoraj podczas jazdy prawie zawsze były powyżej 1000 jakie ma mieć prawidłowo? Czy zimny ma mieć takie obroty na jałowym jak ciepły? Rozumiem ze jak przepływka jest walnieta to pływa na zimnym lub czasem zgaśnie ale u mnie pływanie zaczyna się jak go przegaruję na obrotach i jak jest ciepły. Czy regulator napięcia ma wpływ na wolne obroty czy jest jakiś inny regulator obrotów :?: Ok, kolejna sprawa to ABS i ASC. O tym czytałem i nie chcę zaśmiecać kolejnym tematem tego typu, chciał bym tylko wiedzieć czy sterownik może mnieć wpływ na objawy mojego auta? Mam tak ze czasem się zaświeci właśnie ABS i ASC ale większość czasu jedank nie swieci i wtedy moę ASC wyłączyć, Ale jak mam sprawdzić czy działa i czy może mieć to wpływ na dziwne zachowanie obrotów :?: Auto jakiś czas temu mogło latać na gorszym paliwie teraz jednak zawsze tankuje na markowych stacjach a oststnio często powera na shellu. Przeszukałem forum w poszukiwaniu podobnego problemu jednak nic nie znalazłem, proszę o poradę. Mieszkam w wielkopolsce w powiecie wągrowieckim jak by ktos z moich okolic polecał jakiś dobry warsztat znający sie na marce to będę wdzięczny. pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.