Skocz do zawartości

Majkel82_WJ

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Majkel82_WJ

  • Urodziny 29.10.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    zaczeło się od E30 325,E39 523, E39 530d, F10 520d a teraaaaz E60 530xi
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Majkel82_WJ

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, mam podobny problem ale wydaje mi się że u mnie problem jest w 'zimnych lutach" na przyciskach albo problemie z blaszkami mocującymi aku w kluczyku. Czasem działa czasem nie, ostatnio z przewagą na nie działa. Ma ktoś może pomysł jak otworzyć kluczyk bez uszczerbku ? On jest klejony czy na jakichś zatrzaskach które trzeba podważyć. Ktoś coś w temacie jest ?
  2. No i wyszło szydło z worka, wymienione świece. Wymieniony wtrysk i jest dobrze ale nie do końca. Raz na jakiś czas czuć jak by na ułamek sekundy wypadał jeden zapłon. Master pomysł z tym powietrzem, dziś to obadam.
  3. Minoł tydzień i okazało się tylko że to nie cewki, nie wtryski, nie świece. Poszukiwania trwają dalej, ma ktoś jakiś pomysł co to może być za problem ?
  4. Na dzień dzisiejszy po szybkiej diagnozie nic się nie okazało poza błędami sonda lambda, i przerwy w pracy na czwartym garze :) Trasa którą miałem do pokonania od siebie do warsztatu wyleczyła silnik. Napiszę jak się znowu pochrzani i pojadę zostawić już samochód na testy. Na razie wykasowane błędy i info by obserwować bo wychodzi na to że wszystko wraca do normy jak się silnik nagrzeje.
  5. Witam, od kilku dni zaczoł mi się zapalać check engin. Po zgaszeniu silnika i ponowym uruchomieniu jest ok. Do dnia dzisiejszego, lampka już się świeci na stałe. Po szybkiej akcji wiem że komp pokazuje błedy: P30E9, P29D0, P2A2C silnik po uruchomieniu pracuje nierówno. Trzesię aż całą budą. Niby jutro jade do mechanika ale ciekaw jestem waszej opini o co może chodzić, naczytałem się już wiele. Że problem może leżeć po stronie nieszczelności jakiegoś przewodu, że zaciąga lewe powietrze. Może być też problem świec i cewek. Czy by tu się sugerować co może być problemem.
  6. Oj słabo słabo, nagonka na zagazowane samochody jak by to było nie wiadomo co. Są różne opcje napędzania samochodu, więc czemu nie korzystać. A Ci co sobie przerobili beemeczki to gratulacje za rozsądne podejście do tematu. Sam rozważam taką opcje :) Jedne wakacje w roku więcej ci co leją gaz.
  7. Witam, nabyłem ostatnio E60 530ix z 2009, jest wg mnie dobrze dopasiona ale diabeł tkwi w szczegółach. Np nie składają się lusterka po zamknięciu samochodu. Założyłem ten temat by posłuchać i zobaczyć co można zrobić z ciekawostek i udogodnień. Czytałem gdzieś na forum że uaktualnienie softu pomaga w użytkowanie auta, szybciej zmienia automat biegi, lepiej i takie tam. Więc reasumując, co by tu można doinwestować przez kompa :)
  8. Wyszło wg mnie całkiem niezle, cała historia potwierdzona w aso. Plus pierwsze wrażenie na podnośniku komentarz że ktoś musiał niezle dbać o nią. Fura z bmw premium select w Wawie od 2012 i serwisowana w jednym warsztacie w milanówku. Jest kilka mankamentów ktoś dzwiami przywalił o jedne i drugie drzwi w beemie ale to takie użytkowe sprawy.Skuraki zadbane, nic nie przetarte nic nie pozaciągane. Zobacze co chłopaki w detailingu powiedzą na te drobiazgi. Pierwsze testy spalania wyszły grubo, banan na twarzy, na stacji już gorzej( 20L pękło na 100) :/ Teraz testuje ekonomiczną jazdę w mieście :D
  9. Witam, a więc tak Panowie. Kupiłem :) Wpierw kontrolnie podejście z miernikiem lakieru, okazało się wszystko okej. Drugie podejście ASO na prymasa i po 4h wiedziałem że już jest moja :) Zacna furka
  10. Witam, ktoś coś już ją widział, sprawdzał ? Dużo przebieg skręcony ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.