Skocz do zawartości

Marcin_P_

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 535I

Osiągnięcia Marcin_P_

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Marcin_P_

    problem z silnikiem M62

    Witam Czujnik indukcyjny sprawdziłem sprawny jak by ktoś chciał zdjęcie przebiegów to na maila wyśle. Shadow69 dzięki za pomoc !! :) Sprawa okazała sie banalna zatkany jeden katalizator, dyzio255 dzięki za podpowiedz!!! :) Troche kminiłem jak sprawdzić czy napewno, wykręciłem sądę lambda i już miały ujście gazy, zarczał tak pieknie :), wszytkie analogi wruciły do normy. Czas na wycinkę. Ktoś już przerabiał temat ze strumiennicami co założyć zamiast katalizatorów? Wytne oba (mimo że jeden pracuje normalnie) żeby nie było ruznić na oporze. Na warsztacie jednym mi zaproponowali wyjęcie samego wkładu z katalizatora i zpowrotem zaspawnie wyciętej wcześniej blachy, zamiast strumiennic próbował ktoś kiedyś? pozdrawiam
  2. Marcin_P_

    problem z silnikiem M62

    Witam Dzisiaj zmierzyłem oscyloskopem przebiegi z czujnika wałka rozrządu, i jest sprawny niepotrzbnie kupiłem drugi też go założyłem i sprawdziłem i jest sprawny :) jak by ktoś potrzebował przebiegi jak wyglądają to wyśle na pw bo zdjęć chyba nie można danczać. A jak by ktoś potrzebował czujnik to sie dogadamy. Wymieniłem dwie cewki zapłonowe na cylindrach pierwszym i ostatnim po prawej stronie bo zalewało, pali na wszyskie 8 garów, ale nie wchodzi na obroty, muli. Jak wykręciłem świece po lewej to były białe wszystkie, a po prawej czarne jak smoła tzn źle pali z jednej strony. Nie wie ktoś jak się wpiąć pod czujnik wału bo jest indukcyjny ma dwa przewody i jakiego przebiegu się spodziewać? Jak nie wyjdzie mi z czujnikiem wału to się zabieram za rozbieranie zaczne od kolektora ssącego a później pokrywy łańcucha. pozdrawiam
  3. Marcin_P_

    problem z silnikiem M62

    Witam Co do LPG to nie ma wpływu bo robiłem reset kompa benzynowego i to samo się dzieje ,a sam sterownik LPG staga 300+ odkąd wgrałem soft (sierpień) z asystentem to nie miałem potrzeby ruszać co kolwiek w LPG, mapy sam sobie na bierząco koryguje fajna sprawa polecam. Zamowiłem czujnik połozenia wałka może dzisiaj kurier dowiezie jak zamontuje dam znać czy pomogło. pozdrawiam
  4. Marcin_P_

    problem z silnikiem M62

    Wykluczyć katalizator nie łatwo ale olej raczej sie nie wlał do wydechu. Jak powinny wyglądać przebiegi z czujnika położenia wałka i czujnika połozenia wału. Gdzie najlepiej sie wpiąć pod czujnik położenia wału żeby nie uszkodzić instalacji pod autem (żeby nie gniła poźniej). Oscyloskopem dwukanałowym bym zmierzył przebiegi. One powinny sie jakość charakterystycznie nakładać żeby zapłon był ok? Na pierwszy rzut oka to za duże są czasy wtrysków, przelewa mocno i dlatego problemy. Ale jak oblicza dawkę ? Co do łyżwy to czytałem że mocno hałasuje łańcuch wtedy, a u mnie cisza ewentualnie ma ktoś pomysł jak sprawdzić naciąg łancucha? może napinacz strzelił. pozdrawiam
  5. Marcin_P_

    problem z silnikiem M62

    Witam Silnik ma około 300 tys Gdzie się znajduje łyżwa jak do niej sie dostać najszybciej? Jak sie robi diagnoze w inpa? Co dzisiaj zauwazyłem podpiołem sie kompem do lpg i na zimnym na starcie czasy wtryskiwaczy benzynowych na dzieńdobry to około 6 do 7 ms, jak sie rozgrzał spadło do 4ms po przegazowaniu do około 4000 obr to sie wyłączył 7 cylinder nie podawał na wtryskiwacze ani benzyna ani gaz. Z nowych błędów to sie pojawiło 120 Vehicle speed (Signal wheel sensor) OBDII Error !! Error frequency : 0 Logistic counter: 0 Engine speed 0.00 rpm Load signal 0.00 ms Speed 0.00 km/h Fehler aufgetreten vor 2.30 h Hexcode=78000000000000000000000000000000 0.00 [HEX] Error not present Static error ============================================================= 213 Knock sensor 4 Sensor signal Error frequency : 1 Logistic counter: 80 Engine speed 2840.00 rpm Load signal 2.90 ms Engine temperature 107.25 degrees C Fehler aufgetreten vor 0.10 h Hexcode=D5520041FF430150473ACF1600FEFEFE 0.00 [HEX] min value fall below axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error present Static error ------------------------------------------------------------- 117 Throttle valve potentiometer OBDII Error !! Error frequency : 0 Logistic counter: 0 Engine speed 0.00 rpm Load signal 0.00 ms Engine temperature -48.00 degrees C Fehler aufgetreten vor 2.20 h Hexcode=75000000000000000000000000000000 0.00 [HEX] Error not present Static error ============================================================= po skasowaniu juz sie wiecej nie pojawiły oprócz 213 Knock sensor 4 Sensor signal Dzieki wszystkim za pomoc pozdrawiam
  6. Marcin_P_

    problem z silnikiem M62

    Witam Problem jest grubszy bo po oleju wymyłem do sucha komore ze swiecami rozpuszczalnikiem i wydmuchałem sprężonym powietrzem później było zakładanie nowych świec, Nie wchodzi na obroty powyżej 3500, żuca nim strasznie, czujnik wałka rozrządu mam podłaczony pod lpg jak sie podpiołem pod sterownik obroty są równe także raczej sprawny. Nie wiem jak sprawdzić czujnik wału. Odpiołem od kolektora ssącego serwo i zatkałem dziure (lewe zasysanie szukałem) nie pomogło. odpiołem puszkę pod przepływką też dziure zatkałem, nie pomogło. Jak sie podpiołem skantool to wyrysował bład P1384* czujnik stukowy, P300 wypadanie zapłonu, P306 , P307 Jak nie dojde co go boli po elektronice to zabiore sie za demontarz kolektora ssącego może gdzieś pękł albo uszczelka strzeliła, wymiękam. Po skasowaniu błędów po przegazowaniu do 3000rpm to na wolnych obrotach się pojawiają: RESULT: 4 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 139 Output thermostat Error frequency : 1 Logistic counter: 80 Engine speed 720.00 rpm Engine temperature 12.75 degrees C Speed 0.00 km/h Fehler aufgetreten vor 0.00 h Hexcode=8B440041004301501251000600FEFEFE 0.00 [HEX] Signal incorrect Error present Static error ------------------------------------------------------------- 75 Misfire recognition KAT - damaged sum defect OBDII Error !! Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 1960.00 rpm Load signal 5.45 ms Engine temperature 16.50 degrees C Fehler aufgetreten vor 0.00 h Hexcode=4B71718000830128316D560600FEFEFE 0.00 [HEX] max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) axhaust relevant Error MIL flashing Error present Static error ------------------------------------------------------------- 70 Misfire recognition KAT - damaged Cylinder 8 OBDII-Error !! Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 1960.00 rpm Load signal 5.45 ms Engine temperature 16.50 degrees C Fehler aufgetreten vor 0.00 h Hexcode=4651518000830128316D560600FEFEFE 0.00 [HEX] max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error present Static error ------------------------------------------------------------- 69 Misfire recognition KAT - damaged Cylinder 7 OBDII-Error !! Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 1960.00 rpm Load signal 5.45 ms Engine temperature 16.50 degrees C Fehler aufgetreten vor 0.00 h Hexcode=4551518000830128316D560600FEFEFE 0.00 [HEX] max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error present Static error =============================================================
  7. Marcin_P_

    problem z silnikiem M62

    Witam Od kilku dni walcze z autem i nie wiem juz za co sie zabrać, podpowiedzcie co mogę ewentualnie sprawdzić. Sprawa zaczeła sie tydzień po wymianie oleju, zadużo wlali mi i po 2 tygodniach puściła uszczelka pod klawiaturą prawa strona i zalało świece i cewki. Objawiło sie rzucaniem silnika brak mocy. Wymyłem wszystko do sucha, wyczyściłem cewki kupiłem nowe świece. I dalej te same objawy, podmiany cewek z drugiej strony nic nie daje. Podpoiołem sie pod kompa i nie bardzo wiem gdzie go boli: E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 04/01/13 09:54:50 ECU: DM528DS0 JobStatus: OKAY Variant: DM528DS0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 7 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 108 Permanent supply Error frequency : 1 Logistic counter: 40 255.00 [1] 255.00 [1] 255.00 [1] Fehler aufgetreten vor 0.00 h Hexcode=6C02004200420128FFFFFF0000FEFEFE 0.00 [HEX] min value fall below Error not present Static error ------------------------------------------------------------- 139 Output thermostat Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 80.00 rpm Engine temperature 0.75 degrees C Speed 0.00 km/h Fehler aufgetreten vor 0.00 h Hexcode=8B444440004301280241000000FEFEFE 0.00 [HEX] Signal incorrect Error present Static error ------------------------------------------------------------- 112 Phase sensor OBDII Error !! Error frequency : 2 Logistic counter: 40 Engine speed 280.00 rpm Engine temperature 3.75 degrees C Load signal 3.85 ms Fehler aufgetreten vor 0.00 h Hexcode=709800420042022807454D000006465A 0.00 [HEX] value unplausibel axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error not present Sporadic error ------------------------------------------------------------- 75 Misfire recognition KAT - damaged sum defect OBDII Error !! Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 1200.00 rpm Load signal 5.05 ms Engine temperature 12.00 degrees C Fehler aufgetreten vor 0.00 h Hexcode=4B717180008301281E65500000FEFEFE 0.00 [HEX] max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) axhaust relevant Error MIL flashing Error present Static error ------------------------------------------------------------70 Misfire recognition KAT - damaged Cylinder 8 OBDII-Error !! Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 1200.00 rpm Load signal 5.05 ms Engine temperature 12.00 degrees C Fehler aufgetreten vor 0.00 h Hexcode=46515180008301281E65500000FEFEFE 0.00 [HEX] max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error present Static error ------------------------------------------------------------- 68 Misfire recognition KAT - damaged Cylinder 6 OBDII-Error !! Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 1200.00 rpm Load signal 5.05 ms Engine temperature 12.00 degrees C Fehler aufgetreten vor 0.00 h Hexcode=44515180008301281E65500000FEFEFE 0.00 [HEX] max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error present Static error ------------------------------------------------------------- 69 Misfire recognition KAT - damaged Cylinder 7 OBDII-Error !! Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 1200.00 rpm Load signal 5.05 ms Engine temperature 12.00 degrees C Fehler aufgetreten vor 0.00 h Hexcode=45515180008301281E65500000FEFEFE 0.00 [HEX] max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error present Static error =========================================================== Analog Smoothness cylindre 1 = 5 cylinder 5 = 3214! cylinder 4 = 63 cylinder 8 = 2992! cylinder 6 = 3353! cylinder 3 = 63 cylinder 7 = 2659! cylinder 2 = 63 HLM Voltage 4.08V total air consumtion HLM !29,75 Kg/h nie lata płynie idzie w miarę dodawania obrotów rpm 610 need air i.s. controler !37,00 podmiany cewek nic nie daja jak sie dodaje gazu zachowuje sie jak by nie miał powietrza ręce mi juz opadają podpowiedzcie coś. BMW E39 535i rok 97 silnik M62 Pozdrawiam Marcin Ps Wesołych świąt
  8. Marcin_P_

    problem z klimą

    dzieki za podpowiedz, w kabinie znalazłem po ściągnięciu boków przy kolumnie z lewej i z prawej są odpływy, na moje nieszczęście są drozne, teraz nie wiem jak sie dostać do wymienika od klimy musiało się cos tam zatkać.
  9. Marcin_P_

    problem z klimą

    Witam Po kilkukrotnym odgrzybianiu nadal po wyłączeniu pracującej klimy pojawia sienieprzyjemny zapach. Podejrzewam że zatkany mam przewód odprowadzający kondensat bo po trasie jak sie zatrzymam to brak plamy mokrej pod autem. Problem w tym że nie moge nigdzie znaleźdz tego kanału żeby czymś przepchać. Może ktoś podpowie gdzie szukać. Z góry dzięki Pozdrawiam Marcin
  10. Marcin_P_

    wahacze kagera e39 535

    Witam Czy ktoś jeździł na kagerach, czy są w miare trwałe. ewentualnie co innego polecacie na przód i gdzie tanio kupić? do e39 535i 97r Z góry dzięki Pozdrawiam Marcin
  11. Witam dzieki za wszystkie wskazówki jutro spróbuje zabrać sie do kanapy w poszukiwaniu wtyki. Pytanie czy jest możliwość ustawienia żeby po każdorazowym zapaleniu auta odrazu był uaktywniony tempomat? Pozdrawiam Marcin
  12. Witam dzieki za szybką odpowiedz. Tylny pas środkowego pasażera ma na końcu zarobioną małą wtyczke mniejszą niż normalna, a normalna jest jakby ruchoma na pasie. (szkoda że nie można dodawać zdjęć ). Problem sie pojawił jak przekopałem auto i nie znalazłem gniazda do tej małej wtyki (chyba że jest ukryte)
  13. Marcin_P_

    Do czego słuzy przycisk

    Witam Do czego służy przycisk na sterowniku klimy z napisem REST ? Gdzie jest zapięcie tylnigo pasa srodkowego bo ma dwie wtyki małą i dużą (duża normalna ma standardowe gniazdo)? Z góry dzieki pozdrawiam Marcin
  14. Marcin_P_

    opony 535i

    Toyo 2szt za 600pln (nowe) Dzieki za pomoc pozdrawiam Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.