Skocz do zawartości

tabaza16

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d Manual Touring

Osiągnięcia tabaza16

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. a ja miałem takie problemy i błędy jak ty i 2 miesiące kombinowałem ale doszłem co ją boli - kostka czujnika ciśnienia szyny CR do wymiany, początkowo ją wyczyściłem ale to pomogło na 3 miesiace! - może komuś się przyda
  2. Witam - może któryś z kolegów byłby tak uprzejmy i rozszyfrowałby mi mój VIN: WBADP71020GS63986
  3. Jednak był to prawy górny-przedni wachacz miał taki luz że przy ruszaniu zawieszenie napręzało się i on walił przy okazji pojeździłem tak 2 tyg i poszło łożysko. Wał natomiast nie uderzał tylko miał jakieś stare ślady otarcia.
  4. zapomnialem dodać - rocznik 99 bez nivo
  5. Witam - coś mi się ostatnio spsulo bo jak ruszam z 1 to podrywa mi wał z tułu tak że on uderza o podłogę ( w zasadzie podrywa całe sanki do góry) i na wale są widoczne otarcia. Dodam że przy delikatnym ruszaniu nic się nie dzieje tylko jak dynamicznie ruszam tak jakby auto z tyłu przysiadało i zawsze tylko jedno stukniecie - na innych biegach i w czsie jazdy nic sie nie dzieje.
  6. tabaza16

    Wentylatory chłodnicy

    Problem rozwiązany - świrował presostat, u mnie w roczniku 99 były czujniki podające płynnie ciśnienie i właśnie on tak podawał że raz się załączała raz nie
  7. Powiem tylko że u mnie sprawa się rozwiązala - świrował presostat - po wymianie na oryginał wszystko śmiga jak trzeba (w inpie na zimnym silniku pokazuje teraz napiecie czujnika 1,2v a nie jak wcześniej 0.3v. - wentylator teraz tez lepiej pracuje i ciśnienie na zegarach 16bar trzyma non stop)
  8. Jeśli chodzi o AUC to faktycznie jest on przy chłodnicy ale jak wyczytałem w innym temacie jest to czujnik "smrodu" przełączający na wewnętrzny obieg więc z klimą nie ma za wiele wspólnego. Na presostat nadal czekam - jutro powinien być bo to chyba on jest sprawcą. Jedynie w roku 99 montowali 3 pinowe z płynnym wskazaniem ciśnienia i jak obserwuje w inpie jeśli napięcie mam na tym czujniku powyżej 1volta to klima załącza w trybie pracy wacha się od 2 do 3 volt. Coś chyba on właśnie wariuje bo po krótkiej jeździe z włączoną klimą napięćie potrafi nagle spaść na 0.3v i sprężarka się wyłącza
  9. AUTOMATIC RECIRCULATED AIR CONTROL (AUC) - dokładna nazwa - a chodzi mi gdzie znajduje się dokładnie ten sensor? A presostat w moim roczniku podaje zmienne dla ciśnienia przekładane na konkrete napięcie jak widać na załączonym zrzucie wynosi 0.3 volt i nie pozwala załączyć sprężarki. Po ręcznym włączeniu sprężarki z poziomu inpy ciśnienie wzrasta i napięcie na czujniku wacha się w granicach 2.2 volt a klima wówczas funkcjonuje poprawnie.
  10. Witam - podpiełem się jeszcze dzisiaj pod inpę i widzę że mam coś nie tak z sensorem AUC. Czy on może mieć wpływ na załączanie klimy? Ktoś może wie gdzie on się znajduje ? Według tego pdf co linka zapodał nerwus powinien on być na rurze przy wlocie do chłodnicy. U mnie nie ma tam żadnego czujnika - jedynie ten pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Wskazania temp cieczy chłodzącej mam prawidłowe. http://83.15.22.138/auc.jpg
  11. Dzeki wielkie nerwus - na pewno się przyda ale przy okazji mam jeszcze pytanko -: kupiłem od ciebie fejsik usb i w inpie jak wchodzę w opcje aktywacji podzespołów klimy mam na końcu takowy wybór "cancel deactivation compresor" - może się orientujesz co to jest. Boję się to wcisnąć bo pokazuje się czerwone tło i pytanenie czy na pewno?
  12. Ja też walczę z klimą ale u mnie wydaje się jeszcze większa jazda, natomiast postawiłem na presostat i czekam aż przyjdzie to się okaże. U mnie jak w inpie ręcznie uaktywnię sprężarke to potrafi być wszystko ok nawet przez cały dzień - niekiedy tylko godzinkę. Ciśnienia mam w porządku wentylator załącza się gdy trzeba jednak obserwując wskazania ciśnienia na włączonej klimie czasami przy 15bar pomijane jest załączenie 1 biegu a przy 20bar startuje od razu z 2 biegu - trochę to dla mnie dziwne i obawiam się że presostat czasem może nie podawać prawidłowego ciśnienia przy załączaniu? No ale zobaczymy co bedzie?
  13. tabaza16

    Wentylatory chłodnicy

    no to wszystko ok - tylko teraz mam zagwostke czemu nie załącza się klima, jak ją w inpie odpale to chodzi bez zarzutów nawet cały dzień ale na następny już niestety nie reaguje na wciskanie guziczka. Kurde ciśnienia mam wzorcowe jak klima pracuje wszystko jest ok, czynnik uzupełniony - nie wiem już???????????????????
  14. tabaza16

    Wentylatory chłodnicy

    Odświeżę temat - na kompie żadnych błędów nie mam a problem jest następujący: Mam 3 pinowy wentylator klimy i obserwuję jego dzine zachowanie - mianowicie jak włączam klimę to startuje on po jakiejś chwili po czym się wyłącza, następnie po upływie jakiegoś czasu załacza się tak dziwnie jakby lekko cofając do tyłu a potem normalnie czasami odrazu rusza z dwójki - czy to normalna praca?
  15. Na 99% padnięta przepływka, 100% pewnosci da Ci DIS jak zrobisz w nim test przepływki. Wartosć Ist Air Mass powinna być powyżej 1000 jednostek. Miałem to samo - u mnie wartoscia max było koło 650, na nowej dobijało pod 1200. Na starej nic nie kopciło - bo poprostu ecu i tak obcinał dawkę przy pełnym obciążeniu, a mocy jednak nie było mało, ale po wymianie jednak spora roźnica. W jakim programie podajesz te jednostki - w inpie wyskalowane jest do 500 a kolega ma powyżej pewnie stad ten wykrzyknik i pewnie dlatego samochód mając informację o większym przepływie powietrza zwieksza dawki ropki no i dymek ? - w tym konkretnie przypadku to najwidoczniej w ogole brak powietrza czyli filterek do wymiany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.