Skocz do zawartości

4w

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia 4w

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za info, umówiłem się , zobaczymy co stwierdzą
  2. Witam, proszę o pomoc w ustaleniu czy mój egr podlega akcji serwisowej. Po informacji z BMW ASO powiedzieli mi ,że jest akcja ,ale po wymianie trzeba zakodować, i tu są schody. Mój samochód został sprowadzony z Kanady a serwis w wawie inchape nie programuje samochodów z usa. Powiedzieli mi żebym szukał innego serwisu, który może zakodować nowy egr. Podaje mój vin 0N12834 Nr egr 7 823 210 08. I chyba data 15. 07. 10 numery z naklejki egr. Z historii samochodu wiem ,że wcześniej był wymieniany silnik , i tu mam problem z ustaleniem czy mam zły egr.
  3. Witam czy mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się moduł świateł LCM w E 39 3.0d 1998 VIN.....GS 78220 chciałbym mu się bliżej przyjżeć może coś nie kontaktuje.Podobno ma związek z poziomowaniem samochodu a konkretnie Xenonów od jakiegoś czasu wyświetla mi się na zegarach komunikat :Niveauregel. inaktiv wersja ang. selflevel susp. inact. W ASO powiedzieli mi że to moduł świateł LCM ?
  4. 4w

    Carsoft 6.5

    Chętnie bym się przyłączył do kolejki po interfejs :modlitwa:
  5. 4w

    Nie ciągnie powyżej 160 km/h

    Dziękuję wszystkim za udzielenie mi pomocy w mojej sprawie na szczęście poradziłem sobie z moim problemem. Okazało się że zawór doładowanie niedość że był zły to jeszcze przewody podcisnieniowe były odwrotnie połączone. dzięki :dance:
  6. 4w

    Nie ciągnie powyżej 160 km/h

    Powoli zastanawiam się nad przyjazdem do Sosnowca tylko powiedz ile mnie to może kosztować , i czy jesteś pewien czy u mnie jest to samo, co u innych których naprawiałeś.Czy nie będzie tak że mnie odprawisz z kwitkiem rozkładając ręce. Czy jest możliwość przyjechania np w weekend (jakiś) czy tylko w pn.-pt. Czy naprawa niebędzie polegać na zatkaniu czegoś lub odcięcia jakiejś elektryki ,ponieważ nie chciałbym psuć czegoś co i tak jest zepsute,czy nie lepiej wymienić na nowe.I czy będziesz miał potrzebne części go naprawy? (nie chcę zebyś myślał że chcę wyciągnąć od ciebie co to może być , poprostu nie chcę żeby ingerowąć w samochów więcej niż producent zaleca. Pozdrawiam
  7. 4w

    Nie ciągnie powyżej 160 km/h

    Jak nie chcesz powiedzieć to może byś nakierował czy usterka jest mechaniczna czy elektryczna i gdzie szukać usterki, na 100% wykluczam szystkie połączenia powietrzne oraz turbo i przepływomierz szkoda że mieszkasz tak daleko, ponieważ ciężko mi się wyrwać z pracy bo bym napewno przyjechał, aczkolwiek nie wiem dlaczego nie chcesz powiedzieć, w końcu nikt ci konkurencji nie zrobi w Warszawie Pozdrawiam :modlitwa:
  8. 4w

    Nie ciągnie powyżej 160 km/h

    Jeszcze raz sprawdziłem połączenia z intercollerem wszystko jest ok nie ma żadnych dziur oraz zsuniętych przewodów podcisnieniowych,rozebrałem takie urządzenie które jest przed samym kolektorem ssącym do którego w chodzi rura intercollera do którego jest doczepiony mały przewód podcisnieniowy który otwiera membranę pod wpływem podcisnienia , ale to wszystko jest ok membrana się otwiera i zamyka i w małym przewodzie też jest podcisnienie , co do filtra powietrza to jest nowy jak wcisnę pedał ładnie ciągnie do przodu tylko do 160 km/h, obroty stoją i prędkość stoi a ekonimizer pokazuje ok 10 l/100km HEEEELP!!!! :modlitwa:
  9. 4w

    Nie ciągnie powyżej 160 km/h

    Komputer nic nie wykazuje, jeszcze zobaczę jak wygląda zawór ciśnienia doładowania Może on szwankuje , ponieważ zaobserwowałem że przewody z intercollera się lekko zsuneły
  10. 4w

    Nie ciągnie powyżej 160 km/h

    To co piszą na forum BRAK MOCY 320D to już wykluczyłem tz nic nie wycinałem ale przejrzałem wszystkie połączenia z turbiną i silnikiem ,wydaje mi się że jest wszystko szczelne . U mnie od 0 do 160 km/h jest wszystko ok. Co do oleju w skrzyni to i tak chcę wymienić bo już czas
  11. 4w

    Nie ciągnie powyżej 160 km/h

    Witam i pozdrawiam wszystkich jestem tutaj nowy więc w razie czego przepraszam za niedociągnięcia. Mam malutki probrem z mają BMW gdy przyśpieszam od zera to samochód zachowuje się poprawnie elegancko ciągnie na wszystkich biegach (automat) natomiast gdy dochodzi do 160 km/h nagle niechce iść dalej, pedał do dechy a on nic , wymieniłem przepływomierz , zregenerowałem turbinę ,wymieniłem filtr paliwa ,a on nic (obroty stoją na ok 3500 i prędkość stoi 160km/h) przymierzam się do wymiany oleju w skrzyni automatycznej może coś pomoże. Proszę o pomoc lub jakieś sugestie Moje BMW E39 530D 1999
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.