Skocz do zawartości

Tatar

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Audi A4 B5 1.9TDI 0 S4 Killer

Osiągnięcia Tatar

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tatar

    BMW E39 3.0d & X5 3.0d

    No i sie naogladalem troche tych 3.0d 02-03r 30-45k pln Szczerze to jest to mega rzeznia. Same padliny, które nijak nawet nie sa porównywalne do mojego obecnego auta. Odpadajacy lakier, rdza, wnetrze jakby mialy po 400k km - niektóre byly nawet bezwypadkowe - mierzone czujnikiem grubosci lakieru - ale i tak mialy odpryski bezbarwnego i wypryski rdzy. To jest normalne?? :shock: Chyba najpierw przejade sie na jakis Wasz lokalny spot, zeby zobaczyc zdrowa zadbana i bezwypadkowa 530d, a pozniej dopiero bede szukal czegos w ogloszeniach NO I ZNOWU MAM PROBLEM. Nie macie spotów lokalnych, jakis cotygodniowych w kazdym wiekszym regionie czy nie moege znowu znalesc na forum odpowiedniego dzialu??
  2. Tatar

    BMW E39 3.0d & X5 3.0d

    dzieki serdeczne za odpowiedzi - mysle ze troszke mi to rozjasnilo w glowie ;) Z Waszych wypowiedzi wnioskuje, ze najlepiej szukac 530d w manualu. Pojezdze troszke po ogloszeniach i pewnie nasunie mi sie jeszcze sporo konkretniejszych pytan Na pocztek moze jeszcze 1. Byly 2 wersje mocowe. 184KM i 194KM - czy te silniki sie czyms różnia? dzieki i pozdrawiam
  3. Witam :) Prawdopodobnie w najblizszym terminie przesiadam sie z Audi na BMW - stad zainteresowanie forum. Pozdrawiam
  4. Tatar

    BMW E39 3.0d & X5 3.0d

    Na wstepie chcialem serdecznie powitac klubowiczy BMW Klub Polska i podziekowac prezesowi BMW KP za zainteresowanie mnie tym forum. Obecnie jestem uzytkownikiem audi A4 1.9 00r z lekko zmodzonym silniczkiem na 200KM 430Nm. Teraz prawdopodobnie przyszla pora na BMW i potrzebuje Waszej pomocy w zakupie auta a przedewszystkim wybraniu modelu który mnie bedzie satysfakcjonowal. Prosze na poczatek o wyrozumialosc, bo jestem przyzwyczajony do troszke innej struktury działow i dopiero sie ucze tu poruszac, pewnie temat zalozylem w zlym dziale, ale nie mam pojecia w którym by bardziej pasowal BMW 5 02-03r I. Na poczatek wybor silnika: 1. Jako ze teraz te 430Nm napedza autko wazace 1300kg oczekuje podobnych osiagów od nastepnego auta. Z tego co wyczytalem silnik 3.0d jest raczej bezawaryjny i nie posiada zadnych strzasznych wad konstrukcyjnych. Po chipsie zapewnia przyzwoite osiagi. To jest dobry wybór?? 2. Jestem strasznym przeciwnikiem gazu w benzynkach, ale z ciekawosci - jak sprawdza sie LPG w silnikach 3.5 lub 4.0. Jest wogole sens pakowac sie w takie rozwiazanie? II. Naped Jak sprawdza sie uklad przeniesienia napedu oznaczony w BMW X (np. 330 xi) nie sprawia problemów w uzytkowaniu, nie jest awaryjny?, jest to staly naped lub jak jest rozlozony? Jakie wersje silnikowe byly wyposazone w ten naped? Jest to rarytas na rynku, wiec jak z zakupem - trza sie strasznie naszukac zeby znalesc przyzwoity egzemplarz?] III. Cena Tu sie zszokowalem. Auta na aukcjach (3.0d) chodza od 15 do 45k pln. Takiej rozbieznosci jeszcze nie widzialem. Ile realnie trzeba wydac za ladny egzemplarz z tych roczników? IV. Automat Jak wyglada sprawa z awaryjnoscia tych skrzyn? Sa rózne rodzaje czy w kazdym jest ten sam automat? V. 5 vs X5 + cena Z tego co wyczytalem X5 a 5 to przepasc klasowa i X5 jest nieporównywalnie lepsze. Niestety jest przepasc cenowa i 5-ke traktuje jako wersje ekonomiczna nowego auta, a X5 jako luksus na który trzebaby sie ciut szarpnac. Jaka jest realna cena zakupu X5 z poczatku produkcji i czy nie cierpialy one na jakies wady wieku dzieciecego? VI. Nie moglem znalesc tematu czym diagnozowac BMW i jakiegos FAQ jak to robic. Podpowie ktos jaki kabel kupic i jak zaczac z nim prace? Pozdrawiam i dzieki za rady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.