Skocz do zawartości

kupsiu

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 2000r.
  • Lokalizacja
    Warszawa Bemowo - Lotnisko

Osiągnięcia kupsiu

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, zanim wyrzucisz swój własny schowek polecam następujący zabieg. Wyjmij schowek (jak nie wiesz jak to polecam książkę "Sam naprawiam E46" tam jest to dobrze opisane), zacznij polewać wrzątkiem porysowany panel i trzeć gąbką. Ta porysowana warstwa zejdzie i będzie druga nie porysowana. Ten zabieg stosowałem u siebie, znalazłem go na forum, wykręciłem oprócz tego schowka, klapkę od popielniczki i ten plastik spod podłokietnika. U mnie było widać, że schowek, poprzedni właściciel otwierał uderzając w niego kluczykiem zostawiając rysy i kropki. Teraz jest bez kitu jak nowy. Pozdro, może zaoszczędzisz kilka złotych :)
  2. Naprawiłem - chociaż to za duże słowo chyba. Odłączyłem klemy od akumulatora, poczekałem 15 minut i samo przeszło.
  3. też to jest moja pierwsza myśl.
  4. Witam, Dziś spotkała mnie niemiłą niespodzianka. Po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłonu wskaźnik temperatury silnika pokazuje maksimum mino że silnik jest 2 dni nie jeżdżony. Po odpaleniu obroty stoją na zerze, a silnik po kilkunastu sekundach gaśnie. Czy ma ktoś pomysł co to może być??
  5. ok, dzięki elgato za odpowiedź, ma ktoś może jeszcze jakieś pomysły??
  6. witam, jakiś czas temu pytałem o metodę rozwiązania mojego problemu,a mianowicie chodziło o to że wiatrak chłodnicy kręcił się nawet po wyłączeniu silnika. Dostałem wskazówkę, że walnięty jest sterownik od wiatraka. Sterownik został wyjęty sprawdzony przez eklektyka samochodowego, zalany nowym żelem itd. i jest sprawny, a ten j****y wiatrak po zmontowaniu do kupy cały czas się kręci. Może macie jakiś pomysł, co to jeśli nie sterownik? Czekam na odpowiedzi.Pozdrawiam. Ps: może mógłby mi ktoś polecić warsztat gdzie można było by się z tym udać w celu usunięcia usterki (bo nie mam zamiaru oddawać mojej Beemuni do jakiegoś niesprawdzonego 'rzeźnika'?
  7. ok, a kolego może mógłbyś potwierdzić mi czy dobrze myślę, moduł o którym mówisz znajduje się za skrzynką bezpiecznków, tak jakby za schowkiem?
  8. no ok, a co z tym fantem zrobić?:)
  9. Otóż, dopadła mnie następująca przypadłość. Dziś rano po odstawieniu auta po jeździe włączyło się coś jakby chłodzenie silnika ( kluczyka nie było w stacyjce ), a niecodzienną sprawą jest to że chłodziło tak długo ( parę godzin) aż się wyładował akumulator !. Czy któryś z Was może mi uświadomić ocb? Mam nadzieję że jak wymontuje akumulator i naładuje go to mi sie to znów niestanie, może ktoś ma jakiś pomysł co zrobic?
  10. kupsiu

    320d nazwa części

    no właśnie ten cały długi który wyrwałeś "zdecydowanym, choć wcale nie koniecznie silnym ruchem" :), wiesz może jak to się nazywa? bo to moje się kruszy od górnej krawędzi :mad2: a z chęcią bym to wymienił.
  11. wracając do pytania, potrzebujesz jednego śrubokręta do całości, najpierw wyciągasz filtr kabinowy, potem zdejmujesz uszczelkę która jest na rancie jego obudowy ( tego takiego korytka z którego wyjąłeś filtr kabinowy ), odkręcasz obudowę filtra kabinowego ( trzyma się na 4 śruby) potem zdejmujesz osłony po kolei od przodu zaczynając( pierwszą nie jest na śrubkach tylko taka 'wciskana') potem w kolejnych szukasz śrubek w tej obudowie co jest w niej korek oleju są chyba 3 a w kolejnej 4 ( tej po lewej głębi maski). Pod tą 3 jest filtr powietrza. Przygotuj Sobie odkurzacz, i jakąś wilgotną szmatkę, no i oczywiście srubokręt 'gwiazdkę' ( ja za Swój dałem 2,5zł :P) A co do czasu to sądzę że jak sie to juz robi któryś raz to można zejść poniżej 15 minut;) pozdro PS: koniecznie obejrzyj co kryje Twoja odma;)
  12. kupsiu

    320d nazwa części

    fajnie że ktoś założył taki temat:) w takim razie i ja się podłącze, jak sie nazywa element plastikowy do którego przymocowane są/zktórego wychodzą ramiona wycieraczek, ten taki czarny plastik łapiący całą szybę z przodu??
  13. No to jak dla mnie to są amory. Dorze że Ci zaczęły piszczeć oba to nie będziesz przy wymianie myślał "a jeden był dobry" :mrgreen: , nie zapomnij przy wymianie wymienić osłon i odbojów i nie rób tego najniższym kosztem bo jak pewnie wiesz u nas tylna oś jest kluczowa. Dobre amorki to komfort i bezpieczeństwo. Pozdro;)
  14. powodów może być kilka, ale możesz zrobić takie doświadczenie, lokalizujesz mniej więcej czy Ci piszczy po lewej czy po prawej stronie, jeżeli powiedzmy po lewej to otwierasz tylne lewe drzwi i siadasz tyłkiem na kanapie ( nie wsiadasz do auta ) i tak pare razy góra, dół, góra, dół jak piszczy to najprawdopodobniej amortyzator. U mnie tak było.
  15. może chcesz lać benzyne :mrgreen: ?? długo masz auto? bo ja na początku też nie wiedziałem jak trzeba dobrze umieścić pistolet żeby się lało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.