Skocz do zawartości

calkiem

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530d 2005
  • Lokalizacja
    lubelskie

Osiągnięcia calkiem

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. U mnie wpada w drgania koło 3tys obrotów. Mam teraz do wyboru ALTLOG(1150), FAG(850) no i oczywiście oryginał(1500zł)....
  2. Cześć Koledzy, mieliście okazję wymieniać koło pasowe wału inaczej tłumik drgań ? Jeśli tak - jakiego producenta wrzuciliście ? I jesli to nie był oryginał to czy działał bez drgań ? Ja mam koło za 600 zł i wpada w drgania .. Pozdraiwam
  3. ja odłączałem plusa, po chwili zakładałem, po włożeniu i przekręceniu kluczyka kierownica zaczynała wracać.
  4. Zdarzał mi się taki błąd, serwo przestawiało kierownicę i jadąc prosto miałem ją lekko obróconą - o jakieś 10stopni. W moim modelu (E61 2005r) nie pomagało kręcenie lewo prawo. Pomógł zaś twardy reset - odłączenie akumulatora. Niespecjalnie mi się ta metoda podobała, ale to podobno normalka w serwisach - szybka i skuteczna metoda na reset. Po podłączeniu aku, kierownica powoli wracała na swoje miejsce, kontrolka gasła.
  5. Mam podobny problem - po wycofaniu nagle wyskoczył błąd "Active Steering fault...steering wheel can be in angle". Rzeczywiście - jadę prosto a kierwnica obócona o jakieś 15 stopni. Kręcenie w lewo, prawo, centrowanie nie pomaga. Gdzie jest realizowane to "ustawianie" kierownicy ? W kolumnie, czy w maglownicy ? Wiecie może jak to jest realizowane ? Ehhh...układ kierowniczy to powinna być porządna niezawodna mechanika bez udziwnień. @PAWEL ZZZ W jaki sposób wróciłeś do właściwej pozycji kierownicy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.