Skocz do zawartości

wuesel

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i 1997, e46 318 143km 2004 touring

Osiągnięcia wuesel

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. moze warto by bylo zajechac do kumatego mechanika i zrobic to porzadnie, a nie szukac dziwnych odpowiedzi na forum, stac cie na bmke to stac cie na serwis
  2. Ile ty masz lat? Bo po zachowaniu i panice wnioskuje ze 12, nikt ci nie odpisze bo robisz dramat
  3. widze ze temat znany, u mnie tez sie to pojawilo, po dlugim postoju jest taki grzechot przez sek, jak sie za to zabrac?? czy to grozne dla silnika??, rozumiem ze przez ta sek wystepuje brak smarowania
  4. Noo przegiecie, ale poki co wszystko smiga, dzisiaj zalalem motula 8100 x-clean 5w30, silnik sie nieco wyciszyl, takie pierwsze wrazenie, mam nadzieje ze rozrzad chociaz posmiga, wyjdzie w praniu.
  5. witam, naczytalem sie o awaryjnosci jednostek n42, n46, trafil mi sie touring, zamowilem historie serwisowa auta. przebieg nie krecony, auto nie bite, co sadzicie?? 14.11.05 - 44 652 km - radio bmw professional 20.02.06 - 51 131 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, klocki i tarcze przód 09.05.06 - 57 124 km - zmiana kół 10.07.06 - 60 200 km -wycieraczki, diagnostyka i programowanie pojazdu 04.12.06 - 71 762 km - przegląd pojazdu 04.01.07 - 73 709 km - zawiasy pokrywy bagażnika 26.02.07 - 77 538 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr 11.04.07 - 81 173 km - klocki i tarcze tyl 09.11.07 - 86 464 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, płyn hamulcowy, klocki i tarcze przód, lakierowanie tylnego zderzaka 05.05.08 - 89 623 km - dzwi przednie lewe 02.06.10 - 109 461 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, płyn hamulcowy, sprężyny zawieszenia tył, mocowania wydechu 03.09.11 - 131 580 km - napinacz osprzętu, rolki osprzętu, pasek osprzętu 28.09.11 - 133 468 km - wydech tył, badanie techniczne 29.12.11 - 138 353 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, zbiornik wyrównawczy płynu chłodzenia, klocki i tarcze przód, klocki tył 20.11.12 - 156 704 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, płyn hamulcowy, wycieraczki, uszczelka pokrywy głowicy 17.10.13 - 175 090 km - uzupełnienie oświetlenia, badanie techniczne 06.03.14 - 182 393 km - rozrząd kpl 26.03.14 - 184 291 km - uzupełnienie oleju, przekaźnik, diagnostyka komputerowa pojazdu 27.11.14 - 198 515 km - uszczelka pokrywy głowicy, diagnostyka komputerowa pojazdu 22.12.14 - 199 595 km - pokrywa głowicy, pompa vacum 15.01.15 - 200 581 km - prace przy silniku, diagnostyka komputerowa pojazdu 18.08.15 - 214 649 km - czujnik położenia walka rozrządu, diagnostyka komputerowa pojazdu Ostatni szczyt z kluczyka - 217 317 km
  6. tak myślałem że to wina zegarów i być może zbiegło mi sie to z awarią któregoś z czujników
  7. w sumie dziwna sprawa bo ożyły z tym że kontrolki od abs/asc dalej święcą
  8. witam, jakis czas temu zaczal wariować mi licznik, tzn resetowal sie w trakcie jazdy, pozniej zapalily sie kontrolki od abs i asc, myslalem ze to czujnik. dzisiaj zaświecily sie kontrolki od recznego i hamulców, nie działa przy tym obrotomierz i wskazówki od poziomu paliwa i temp. ma ktoś jakiś pomysł co to może być, dodam że abs i asc nie działają. z góry dzieki
  9. tylko czemu czuć glikol w spalinach??czarna magia, ogladalem juz sto razy od dolu silnik w trakcie pracy nie zlokalizowalem wycieku
  10. witam może znajdzie sie tutaj ktoś kto przerabiał podobne niepokojące objawy. a mianowicie: - ubywa dosyć sporo płynu chłodniczego(do pewnego momentu, poźniej trzyma poziom przy dnie zbiorniczka) - spaliny dziwnie pachną(slodki zapach) - kilkakrotnie zauwazylem plamy tzn wycieki plynu pod autem - auto nie kopci, ma swoją moc co to może być??
  11. właśnie cala ta sytuacja sprawia wrazenie jakby nie mial mocy na niskich obrotach, przydusza sie lekko, zastanawialem sie czy to nie wina sprzegla- jak wiadomo w tym silniku jest dwumasa. Na biegu jalowym silnik chodzi rowno, podczas jazdy takze.
  12. witam mam pytanie do bardziej doświadczonych ode mnie zauwazylem od jakiegos czasu ze przy wolnym ruszaniu(np. w korku) silnik wpada w drgania, daje sie to wyczuc na pedale sprzegla. wyglada to tak: ruszam-silnik wpada w wibracje, podjezam kawalek wciskam sprzeglo i slychac klekot, ciezko to opisac ale brzmi niepokojąco. drugi problem: jestem po wymianie sworzni ( meyle), amorkow(bilstein) koncowek drazkow(meyle) ostatnio przy wpadaniu w jakies nierownosci na drodze zauwazylem ze auto plywa, tzn daje sie odczuc ruchy w bok calego nadwozia, zastanawiam sie czy to nie wina tulejek wahacza bo tylko tego nie wymienilem. Dodam jeszcze ze zawieszenie bylo oryginalne od nowosci jeśli ktoś jest w stanie mi coś poradzić z góry dzieki. pozdrawiam
  13. wuesel

    320i wibracje przy 110km/h

    wybór padł na meyle hd, końcówki także, zobaczymy jak sie sprawdzą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.