Hej, ja niestety borykam się aktualnie z niemal identyczną sytuacją. Na początku grudnia byłem na przeglądzie serwisowym, wydaje się podstawowym, w jednym z serwisów BMW, od którego kupiłem w marcu 2016r używany samochód z przebiegiem 110.000km. Wyglądało standardowo. Samochód po przeglądzie wydany bez większych uwag. Mijają trzy tygodnie, ok. 1000 km może mniej i podczas jazdy silnik stop, bez żadnych ostrzeżeń. Diagnoza po paru dniach: zatarty wał korbowy silnika, mocno wysunięty tłok napinający łańcuch napędu pompy olejowej silnika. Silnik zapewne do wymiany. Mam zdjęcia jak to wyglądało po częściowej rozbiórce silnika. Łańcuszek wygląda na cały, więc jedyna przyczyna to raczej może być problem z napinaczem łańcucha. Możesz napisać czy już temat masz naprawiony ewentualnie jak to dalej u Ciebie się potoczyło. Ja aktualnie zastanawiam się co dalej z tym fantem robić... Wymieniłem silnik, oczywiście poza ASO. Dużo taniej. Sprawdź, czy nie obejmuje Ciebie rękojmia, jeśli kupiłeś samochód od dealera.