Skocz do zawartości

szajlej

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 2000r.
  • Lokalizacja
    Bolesławiec

Osiągnięcia szajlej

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. http://pl.bca-europe.com/Pages/ViewLot.aspx?Token=295bc8fb73f346cd86f247134e722551&VehId=c72d7c56-881e-434b-bce9-60a8d5ee12c6&LotId=2153723&R=11&SR=9 Jeśli chodzi o pewność przebiegu to sprawdziłem w serwisie i w 11-09-2009 r. miał 114000. Wydaje mi się że przez ten czas nie mógł przejechać za dużo, ale różnie to bywa. Podpytałem się trochę handlarzy silników i mówili, że wersje 143 km idą jak świeże bułeczki koszt silnika ponad 3500 zł. Według jednego z nich lepiej wsadzić silnik 6 cylindrowy.
  2. Potrzebuję porady. Znalazłem na aukcji w Niemczech BMW e46 318 cia 143 km w 2004r. Przejechane ma 137000 km książkę serwisową prowadzoną do sierpnia 2009 roku przebieg 110300. Zainstalowany ma gaz nie wiem jaki i od kiedy. Napisane jest również, że ucieka olej oraz, że chyba przód do malowania dokładnie "Motorölverlust, Schadenerweiterung möglich, Bremsbeläge vorne verschlissen, Ölservice fällig, Nachlackierungen Seitenwand vorne rechts" nie bardzo wiem o co chodzi. Jakie mogą być ewentualne koszty naprawy takiego silnika i czy w ogóle opłaca się ładować w takie auto. Jeśli chodzi o wyposażenie to ma nawigację, ale nie tą 16:9, ksenon, kierownicę od M, klimatronik oraz podgrzewane siedzenia. Jaka może być szacowana wartość auta. Z góry dzięki opinie dodam że aukcja kończy się 13
  3. Mam podobny problem. Padł mi czujnik w lewym przednim kole. Sprawdziłem w katalogu części numer swojego czujnika czyli 34521164651 dla bmw 320d z maja 2000r. Złożyłem zamówienie u kumpla. Kolega wysłał mi czujnik o numerze 34526752681 wydało mi się to już dziwne. Zajrzałem na bmwfans.info/parts/catalog/ ten czujnik był montowany od września 2000r. Wyciągnąłem swój uszkodzony i okazał się innych kształtów, miał też inny kolor końcówki (szary, nowy ma niebieską). Zadzwoniłem do innego sklepu podałem numer nowego czujnika i uzyskałem informacje, że powinien pasować od roku 98 w górę. Czy ktoś wie skąd mogą wynikać różnice i czy ryzykować zamontowaniem nowego? Wygląd starego: http://allegro.pl/nowy-czujnik-abs-przod-bmw-3-e46-34521164651-gwar-i1367542459.html Wygląd nowego: http://allegro.pl/czujnik-abs-przod-lewy-bmw-3-e46-niebieski-nowy-i1370760973.html
  4. Kolego proponuje wyczyścić i sprawdzić EGR.
  5. szajlej

    320d osłona pod silnik

    Miałem podobny problem. Przed liftem jest jedna osłona z tworzywa, po liftingu 2 jedna z tworzywa jedna z aluminium. W benzynach osłona jest cała bez otworu.
  6. Kolego jak dla mnie to padło ci turbo. Koszt okolo 1800 zł z dobrą regeneracja, czyszczeniem całego dlolotu, wymianą odmy itp. Możesz ściagnąć wąż od turbo i zobaczyć jak wygląda wirnik. Powinny być śladowe ilości oleju, a nie strumień.
  7. Czy przed zauważeniem tych ubytków auto traciło na mocy, kopciło? Z tego co pamietam to u ciebie po całkowitym czyszczeniu dolotu, wycięću katów oraz czyszczeniu zaworków auto chodziło bardzo dobrze. Jak ze spalaniem po naprawie?
  8. Niestety dowiedziałem sie tylko tyle, że EGR może być przyczyna uszkodzenia. Wiecej szczegółów mi nie zdradził ze wzgledu na brak wiedzy merytorycznej (usłyszał to od kogoś innego), wiec do potwierdzenia tej teori potrzebny jest ktoś bardziej kompetentny
  9. Miałem podobny problem, dawałem do spawania 2 razy. Niestety za każdym razem intercooler przepacał sie w innym miejscu. Chyba za bardzo był już zmęczony, teraz szykuje sie do wymiany na nowy, używka droga i nie wiadomo ile posłuży. Magik od chłodnic, mowił, że jedną z przyczyn uszkodzenia intercoolera jest niewłasciwa praca zawrou EGR.
  10. szajlej

    320d strasznie dymi

    Osobiscie zdjełem jedynie węzyk, ale zalecane jest calkowite zaslepienie np. blaszą od puszki.
  11. szajlej

    320d strasznie dymi

    U mnie powodem dymienia byl zepsuty zawor EGR. Odłącz go i sprawdz czy jest roznica. Sprawdz dokladnie układ dolotowy, nieszczelnosci rowniez moga byc przyczyna dymienia.
  12. Odnosnie adaptacji zacytuje słowa kolegi DAREQ84 z innego tematu:
  13. W moim przypadku filtry i odma wymieniona, dymienie nie zauważalne. Co do wtrysków to ciezko to stwierdzic, w najblizszych tygodniach postaram sie je wyjac i sprawdzic.
  14. Mam podobny problem: 130km/h - 7l 140/150km/h - 7,5 wydaje mi sie troche duzo jak na 2.0d. Dodam, że: - przepływomierz wymieniony na orginalny, adaptacja nie zrobiona bo kolega z serwisu powiedzial, ze widac roznice dopiero na nowszych modelach - elektrozawór od turbo wyczyszczony - EGR chwilowo odłączone - katalizatory sprawdzone - jedyne co mnie martwi to delikatne przepocenia na intercoolerze, wydaje mi sie ze jakby były duże to obiawiałoby sie to duzym kopceniem.
  15. szajlej

    recyrkulacja spalin

    W moim przypadku uszkodzony byl zawor znajdujacy sie w dolocie. Odkrec go i sprobuj papka sprawdzic czy działa, odrazu mowie ze trzeba ciagnac :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.