Skocz do zawartości

Andrzej S.

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 2000 sedan (mój)
    E39 523i 1997 kombi (żony)
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia Andrzej S.

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Przeceż w tym aucie JEST klima, tylko, że nie ma klimatronica. I nie jest to zwykł klima typu włącz/wyłącz, lecz klima z ustawianą temperaturą. W lecie będzie działać tak samo wydajnie jak Wasze klimatroniki. pozdro
  2. dzięki za wszystkie odpowiedzi Co do cen części - tę tuleję robi tylko Lemforder i kosztuje za sztukę najtaniej 185 zł. Czyli razy 4 wynosi to 740 zł. To niemało. Dlatego sprawdzę te używki , bo 500 zł różnicy nie jest mało. Chyba zaryzykuję używki (jeśli będą w miarę dobre). W najgorszym razie "popłynę" 200 zł. Choć i tak zapewne będą znacznie lepsze od moich. Mam znajomego mechanika, który mi to stosunkowo tanio wymieni. Pozdrawiam wszystkich i dam znać jak czegoś się jeszcze dowiem. A może wiecie gdzie jeszcze można kupić tani zamiennik (nr bmw 33.31-1094.036 )
  3. Witam serdecznie. Jeżdżę E39 523 touring z 1997 roku. MAm problem i proszę o pomoc. Wymieniłem amory z tyłu ( na bilstein B4). Wiem, że z nimi wszystko OK. Jednak samochód dziwnie się zachowuje. Szczególnie jest to widoczne na poprzecznych małych garbach na drodze. Tył podskakuje niemiłosiernie, a jeśli jest to na zakręcie zachowuje się jak Polonez - po prostu pływa. 4 lata jeździłem Polonezem caro Plus i zmieniając samochód na coś takiego jak Bmw E39 nie spodziewałem się tego. Tak było chyba od początku kiedy jeżdżę tym autem, czyli od 1,5 roku. Zauważyłem ostatnio, że poniszczone są (poprzerywane) 4 jakieś tuleje gumowe, na których zamontowany jest tylne zawieszenie. Czy to może być przyczyną aż takiego zachowania samochodu? Chcę je wymienić, ale sztuka kosztuje aż 200 zł. Razem 800 zł. Zastanawiam się czy nie kupić używanych - za calość 200 zł. Różnica spora. Jeśli będzie poprawa - dam znać. Co to jeszcze może być? P.S. Przepraszam za chaotyczny styl.[/b]
  4. tak, tylko ze mnie takie tankowanie zdarzyło sie trzykrotnie za każdym razem na innej stacji. Ale mam jeszcze jedna myśl: to większe spalanie pojawiło się mniej więcej w tym samym czasie kiedy zmieniłem opony na letnie . Nic w tym nie byłoby nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że kupiłem alusy z oponami (choć profil opony i rozmiar pozostał bez zmian!!!). Ale może te alusy jakoś nie pasują? Ich ET to 15. Jeżdziły wcześniej podobno też na E39. Nie słyszę aby obcierały. Ale może opory toczenia są znacznie większe? Jak to sprawdzić? CZy mam łączyć te fakty? Chyba bedę musiał zamienić z powrotem na zimówki i wtedy sprawdzić spalanie? Poradźcie, please!!!!!!!!!!!!!!!
  5. A moze to np. świece? Jeżdżę 14 tys. na gazie, a świec jeszcze nie wymieniałem. Nie wymieniałem ich jeszcze w ogóle, odkąd kupiłem samochód w maju 2005. Tylko, że nic nie wyczułem,żeby słabiej zapalał czy coś w tym rodzaju. No i czy czy możliwe, aby z powodu świec zaczął nagle palić o 2 litry więcej?
  6. za każdym razem tankowałem gdzie indziej - BP,no name, JET
  7. Witam.Mam jeden problem. Przez cały rok (od maja zeszłego roku) samochód palił mi w mieście (także korki) pomiędzy 11 a 11,5 l gazu. mam sekwencję Mistral, spisuje sie znakomicie. Otóż od około 2 tygodni (ostatnie 3 tankowania gazu) pali mi około 13,5-14 litrów gazu. Nie zmieniłem stylu jazdy, nie zmieniły sie warunki w mieście! Byłem u gazownika, który mi zakładał instalację. Podpiął auto do kompa i stwierdził, że z gazem wszystko w najlepszym porzadku. Ja sam nie zauważyłem jakichkolwiek zmian (silnik pracuje równo, cicho, idealnie). Spróbuje zatankować benzyne do pełna, przejechac ze 100 km w mieście, aby nabrać pewności, że to benzyny zaczął mi palić więcej. Co to może być? Tak jak wspominałem wcześniej - nie ma ZADNYCH innych oznak poza wyzszym spalaniem? A może to gaz? MOże teraz leja jakiś "letni", gorszy? Ale przed zimą nie palił mi więcej. ZAWSZE (i zima i latem) palił mi tyle samo - 11-11,5 litrów LPG. Proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!
  8. Witaj Ja także mam podobny problem i nie ma co zwlekać-trzeba zadzwonić do ASO.We Wrocławiu są kompetentni i także telefonicznie mogą doradzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.