Skocz do zawartości

Spartak

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E21 316, E21 318, E30 316, E34 525i 24V, E36 320Ci, E39 530d.
    Jest: E60 535d
  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Spartak

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak pisali Poprzednicy - uszczelniacze zaworowe + uszczelki silnika i temat załatwiony. Co do bagnetu, to nie jest do końca prawda. Do E90/91 z silnikiem N46 można założyć bagnet - pasuje p&p od E46 z silnikiem N46. Wstawiamy w miejsce przewodu dolnego odmy (pamiętaj o zmianie oringów bagnetu na nowe), a sam przewód trzeba zmienić na przewód odmy dolny od E46. Wtedy przewód nie jest wpinany w blok silnika (tam wstawiasz bagnet), a w rurkę odchodzącą od głównej rurki bagnetu (jak w E46). Jeżeli nikt dawno nie wymieniał odmy, to i tak przewody odmy będą się rozpadać przy demontażu, więc to tylko kwesta jakie części zamówisz. Reszta (sama odma i górne przewody) zamawiasz od E90/91 do tego silnika (tam nic nie zmieniasz). Co ciekawe, to w N46 w E90/91 nawet masz miejsce pod śrubkę mocującą rurkę bagnetu (nie musisz gwintować/wstawiać tulejek z gwintem itp.). I masz bagnet, jak chciałeś.
  2. Wężyk wsuwałeś do końca (tak daleko, jak się da)? To ważne by preparat wtryskiwać bezpośrednio na wkład filtra. Można jeszcze próbować obracać wężyk w czasie wtryskiwania preparatu, by pokryć większą powierzchnię. Przed jazdą próbną usnąłeś błędy z systemu auta? I po jeździe błąd powrócił? Z tego co pamiętam, to DIS zaleca przy wypalaniu PDFa utrzymywać obroty w okolicy 2500 i prędkość stałą ok. 70 km/h w czasie wypalania. Spróbuj też wymusić wypalanie filtra (coś o tym było chyba w opisie użytego preparatu, ale głowy nie dam). Pytam, bo sam jestem ciekawy. Ja używałem innej metody na DPFa (DIS + środek do obniżenia temperatury wypalania sadzy dodawany do paliwa).
  3. Nowe fakty. Wróciłem do pierwszego kontrolera, który został wcześniej rozebrany i cała płytka została przelutowana. Teraz po podpięciu pierwszego kontrolera do auta podświetla się cały kontroler. Po pewnym czasie gaśnie, ale można podświetlenie wywołać przełącznikiem świateł. Niestety kontroler dalej nie funkcjonuje - nie reagują: przyciski, pokrętło, pochylanie i wciskanie joysticka. Mam jedynie wrażenie, że po uruchomieniu auta pokrętło stawia większy opór przy obrocie, ale to wszystko. Po zamianie K-Can Low z High miejscami kontrolera mruga podświetleniem - czyli pierwsze ustawienie pinów jest prawidłowe. Kończą mi się pomysły co jeszcze jest nie tak, że kontroler nie reaguje. Może trzeba zaktualizować CCC lub zmienić jakiś wpis w pliku MAN?
  4. Na pewno nie pomyliłem. Jak pisałem wcześniej piny w nowym kontrolerze (może komuś się przyda): 1. "plus" - żółto/czerwony (u mnie, w innych opisach biało/czerwony) 2. "masa" - brązowy 3. K-Can High czarny (u mnie, w innych opisach zielony) 4. K- Can Low żółty. Piny są ponumerowane na wtyczce, więc raczej są prawidłowo. Ale na wszelki wypadek jutro zamienię miejscami K-Can High z Low we wtyczce i dam znać. Wyczytałem na angielskim forum, że ktoś aktualizował C-Gate w aucie i pomogło (na nieaktywne przyciski), ale tego to już nie ogarniam.
  5. Witam Jestem "początkujący" i mam pewien problem - może ktoś zna rozwiązanie? Chciałem zmienić kontroler iDrive (BMW E60 04/2005 navi CCC Prof.) na poliftowy (od CIC) ponieważ w przyszłości zamierzam wymienić navi na CIC a zamierzam zacząć od kontrolera iDrive ( prace "modelarskie" przy montażu) . Wyczytałem w sieci, że kontroler powinien być kompatybilny z navi CCC. Znalazłem rozpisane piny złącza kontrolera iDrive (nowego i starego) i przełożyłem piny ze starej kostki (8 pin) do nowej (4 pin) wg znalezionego opisu pinów (1. + , 2. - , 3. K-Can high , 4. Can low). Niestety po podłączeniu system nie reaguje na nowy kontroler - brak jego podświetlenia, nie działają przyciski, joystick oraz pokrętło. Tak, jakby go wcale nie było i nie był zasilany. A system działa (radio zmienia stacje z przycisków z kierownicy, itp.). Sprawdziłem numer części kontrolera w katalogu BMW - jest kompatybilny z E60 LCI. Sprawdziłem inny kontroler CIC i jest tak samo. Zasilanie i masa są na pinach. Po powrocie do starej konfiguracji kontroler CCC działa prawidłowo. Co jest tego przyczyną, że system "nie widzi " nowego kontrolera? Dlaczego kontroler nie reaguje na zasilanie (brak podświetlenia)? Trzeba coś uaktywnić czy może zaktualizować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.