Skocz do zawartości

kubsonen

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 Touring N47 320d

Osiągnięcia kubsonen

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Co do twojej sugestii i kolegi wyżej to te dzwięki byłoby wyraźnie słychać jakby stało się na zewnątrz z otwartą maska. A tutaj nic tylko i wyłącznie we wnętrzu.
  2. Widzę żarty dla kolegów się trzymają, dzięki za pochwałe co do mojej cudownej playlisty. Ale to słychać przez około sekunde w 40 sek słuchać takim mały łomocik, nikt naprawde nie mial nigdy takiego czegoś ?
  3. Witam Nie znalazłem nigdzie tego problemu. Może się czepiam, nie jest to jakiś wielki problem, lub wielka wada tylko dzisiaj podczas odpalania mojej BMW E91 zauważyłem że podczas momentu kiedy silnik już tak jakby załapuje i odpala, słychać dziwny sekundowy stukot spod deski rozdzielczej. Stukot jest słyszalny tylko w tym momencie odpalania jak cała buda dostaje największych wibracji. Dodam że podczas odpalania z pod maski nic nie słychać, tylko i wyłącznie w środku. Dźwięk ten dochodzi tak jakby zza nawigacji. Mały filmik: http://www.youtube.com/watch?v=svbS7eKwnwE&feature=youtu.be Dźwięk ten słychać w około 40s . Nie mam pojęcia co to jest może miał ktoś ten problem lub inaczej nazywając taką nic nie wnoszącą do tematu głupotę. W stosunku do mojej BMW jestem pedantyczny i nie lubię jak mi coś wali i chciałbym to zniwelować. Po odpaleniu silnika nie ma mowy i jakichś trzaskach, silnik idealnie równo i cicho pracuje.
  4. Firma wurth na allegro jest tego sporo. Zdjęcia postaram się poprawić.
  5. Witam, jako że w ostatnim czasie mam problem z moim filtrem DPF w BMW E91. Jako że wcześniej jeździła po niemieckich autostradach, teraz przy mojej jeździe miejskiej i od czasu do czasu wyjazd trochę dalej, postanowiłem sprawdzić pewien preparat, który ma wyczyścić mój filtr DPF. Podczas robienia testu nie używane był żadne specjalistyczne urządzenia do pomiaru ciśnienia w układzie, tylko proste narzędzia do diagnostyki i usuwania błędu. Więc, specyfik kosztuje ok 100zł a wygląda tak: http://imageshack.com/a/img838/8186/nqgt.jpg Więc żeby nie pobrudzić sobie za bardzo rąk i z braku dostępu do kanału postanowiłem pojechać do znajomego mechanika, który dysponuje podnośnikiem. http://imageshack.com/a/img842/5693/va24.jpg http://imageshack.com/a/img542/5694/jprh.jpg Ale po zbadaniu sprawy od spodu, nie wyglądało to za ciekawie. Jako że BMW posiada pod spodnią częścią mnóstwo osłon, dojście od spodu jest dosyć utrudnione. Więc niestety trzeba się za to było zabrać od góry. http://imageshack.com/a/img849/223/m0ct.jpg Jako że do puszki z filtrem DPF oraz katalizatorem wchodzą trzy rzeczy, którymi są Sonda Lambda, Czujnik temp spalin, oraz czujnik ciśnieniowy, jest z czego wybierać przez co wstrzykniemy nasz preparat . Z dzisiejszego doświadczenia powiem wam że najłatwiej jest wstrzyknąć go przez czujnik ciśnieniowy do którego prowadzi wężyk a zdejmuje się go przy puszcze z metalowej rurki. Jeżeli chodzi o czujnik temp. oraz sondę odkręcenie jest bardzo trudne. Na zdjęciach biała rurka to zaaplikowany wężyk ze specyfiku. http://imageshack.com/a/img42/5853/a0qf.jpg http://imageshack.com/a/img534/1034/wrta.jpg Producent zaleca aby wstrzyknąć na raz cała puszkę. http://imageshack.com/a/img36/1291/hmvf.jpg http://imageshack.com/a/img838/6229/10q0.jpg Po zrobieniu całego zabiegu, wszystko zostało zmontowane. Maska zamknięta, odpalamy silnik i w drogę. Już po odpaleniu silnika dało się zauważyć wydobywający się szary dym z rury wydechowej. http://imageshack.com/a/img19/2198/kw3o.jpg Wyjechałem na drogę szybkiego ruchu i jechałem na trzecim biegu z obrotami w granicach 3 tys. obr/min. Przez pierwsze 2-3 kil było widać unoszący się dym, później już nie było widać. http://imageshack.com/a/img836/1107/pypf.jpg Po zrobieniu ok 30km, pojechałem do warsztatu podłączyłem komputer i ... Gów** filtr dalej zapchany. Mi ten specyfik niestety nie pomógł, kontrolka nie gaśnie, błędu nie da się wykasować, po prostu nie ma różnicy. Możliwe że mój filtr jest już trochę za bardzo przytkany i po prostu jedno zaaplikowanie nie pomoże nie mam pojęcia. Test jest zrobiony dla osób, które chciały się z tym bawić i miały wątpliwości. Oceńcie sami czy warto, u mnie po prostu nie zadziałało, a może waszym zdaniem zrobiłem coś źle, proszę o komentarze mojego testu. Moim zdaniem chyba przy mojej częstszej miejskiej jeździe dobrym posunięciem będzie usunięcie filtra.
  6. Dam znać napisze to w tym temacie na 100 % , tylko czy ktoś na moje pytanka odpisze :P
  7. No i dam przykład 300k na blacie silnika N47 d20a :) Odpukać nic się nie dzieje.
  8. Więc tak postanowiłem zaryzykować i zrobić mały teścik zrobię wszystko foty specyfikacja, podczas wizyty u mechanika i samej przejażdżki nagram jak się zachowuje auto przed czyszczeniem i zaraz po. Ale musicie mi najpierw pomóc w jednej rzeczy. A konkretniej chodzi mi o to że na specyfiku napisane jest że należy go rozpylić pomiędzy katalizatorem a filtrem cząstek stałych i teraz pytanko co jest bliżej silnika katalizator czy filtr cząstek ? http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/162734/322x227 Znalazłem z internecie takie cuś i to wygląda jakby katalizator i filtr to była jedna całość. Z moich informacji ten filtr znajduje się pod silnikiem że spokojnie go widać pod spodem. I teraz moja prośba mógłby ktoś zaznaczyć gdzie jest ten czujnik ( dziurka ) przez którą mam rozpylić ten specyfik. Sorry za głupie pytania ale chcę się do tego dobrze przygotować, żeby czegoś nie zepsuć.
  9. No wiesz wszystko fajnie tylko on mieszka na drugim końcu Polski :(
  10. Samochód w moich rękach jest dość rzadko używany, w większości stoi i ładnie wygląda jeżeli chodzi o jazde to po mieście jeździ się sporadycznie ponieważ mam do tego inny samochód, bawarką robię częście trasy ok 30 km w jedna stronę znaczy się trasa ok 200km, przykładowo do większego miasta. Teraz o spełnieniu wszystkich warunków do wypalenia DPF'a. Jeżeli chodzi o temperaturę płynu chłodzącego to utrzymuje się na poziomie 90 stopni czyli EGR jest ok. Ale nie rozumiem co masz na myśli mówiąc paliwo. I jak sprawdzić temp spalin ? Dodam że temp płynu sprawdzam w ukrytym menu.
  11. Właśnie to jest dziwne że w tym teściku, bodajże w samochodzie Peugota, człowiek miał kompletnie zapchany filtr i praktycznie przeczyściło w 95%. Czyli do czujnika DPF'a spokojnie dojdę od spodu i nie będę musiał rozbierać żadnych osłon ? Nie ma nikogo na forum kto miał do czynienia z tym specyfikiem ?
  12. Witam. Ostatnio w gazetce "Auto świat" natchnąłem się na środek firmy wurth do filtrów cząstek stałych . Mój filtr chyba już jest trochę zapchany, na desce rozdzielczej nic się nie wyświetla natomiast na diagnostyce komputerowej wyświetla się ten nieszczęsny błąd. I tu pytanie do was forumowicze, czy ten specyfik działa naprawdę ? Test przedstawiony przez auto świat jest dość wiarygodny. Czy bez problemu można go zastosować do DPF, i czy nieszczęsny błąd w końcu zniknie ? I czy w BMW jest dojśćie do owego czujnika DPF'u czy będzie trzeba rozmontowywać wydech ?
  13. Mówisz o amortyzatorach czy sprężynach ? Tak, do zawieszenia standardowego.
  14. Pochwale się że zakupiłe te Sachsy Super Touring oraz KYB RH6753, samochód zachowuje się super doskonały zestawik zobaczymy jak będzię później. Dodam tylko taką ciekawostkę że moje BMW posiada przebieg 295000, a siedziały oryginalne od nowości amortyzatory BMW :P Tak to jest jak przez 280 tys zwiedzała niemieckie autostrady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.