Skocz do zawartości

leszek 525

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łuków

Osiągnięcia leszek 525

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. [i]Łożyska nie trzeba o ile jest w dobrym stanie. Musisz wymienić tulejkę rozprężną!!!! Znajduje się miedzy łożyskami. [/i] Ta tulejka jest może w zestawie z symeringiem czy trzeba o nią pytać osobno? Jak sprawdzić przed odkręceniem wału, czy łożysko "jeszcze może być"? A przy skrzyni procedura z wymianą sumeringu jest taka sama? Tam chyba nie ma łożyska jak w dyfrze? Pytam bo jeszcze nie rozbierałem..
  2. A co z wymianą symeringu w dyfrze przy wale? Czy trzeba go wymieniać razem z łożyskiem? czy nie ma takiej potrzeby? Mam wycieki w tym miejscu i chce to usunąć, tylko nie robiłem tego wcześniej i byłbym wdzięczny za wskazówki. ':lol:'
  3. Witam.Moje 525i 24V '90 przed wymianą termostatu na krótkich dystansach paliło ok.17L. przy spokojnej jeździe. Po wymianie jeszcze nie sprawdzałem.javascript:emoticon(':lol:')
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.