Skocz do zawartości

clubGRANT

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    325 TDS 98' TOURNING
  • Lokalizacja
    TYCHY

Osiągnięcia clubGRANT

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Oczywiście,że maty grzewcze nakładane na siedzenie jest mało efektywne wizualnie,ale to jak masz skórę. Przy welurze to nie robi różnicy. Co do rozbierana,rozbierałem już swój fotel pasażera bo padła mata airbag. Mam o opcji pełnej skóry i jest wysuwane dodatkowo z przodu podparcie i nie było problemu z do montażem i montażem. Może i ja zapodam takie maty grzewcze ???
  2. Węże to nie wszystko,trzeba mieć olej do sprężarki,pompę próżniową i czynnik r134a w butli,a butle są przeważnie po 13kg Powiem jeszcze tyle,że tydzień temu 20.10.2010 znalazłem na google gościa w mojej okolicy co za nabici,sprawdzenie szczelności i odgrzybianie ozonem bierze 130pln !!! i skorzystałem tylko ze szczelności i nabicia za 100pln bo powiedział że odgrzybiać nie trzeba bo i nie trzeba a wiedzą jaką mnie obdarzył to teraz mogę samodzielnie nabijać klimatyzację. Sprzęt potrzebny do tego to koszt 1500pln = pompa próżniowa,przewody,olej,czynnik r134a w butli 13kg i waga łazienkowa !!! + wiedza i sobie samodzielnie można nabić a przy okazji i komuś innemu. Do warsztatów nabijających klimę już nigdy nie pojadę bo one to nabijają,ale w butelkę.
  3. A więc proszę: w zimie szyby nie parują,a zamarzają,parują jak jest wilgotno - jesień-duże opady deszczu i zużyty wkład filtra kabinowego. Jedyna prawda to taka,że i w zimę należy od czasu do czasu "przepalić" klimę.
  4. U mnie w kombiku też miałem mokro u kierowcy - wina zniszczonej gumowej zaślepki przez którą od spodu dostawała się woda.
  5. Podnieś fotel max do góry i od dołu Będziesz widział kabelek wychodzący z podłogi do fotela,a przy fotelu będzie bodajże żółta wtyczka,odczep i wyjmij fotel.
  6. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a46e061085619c34.html
  7. Witam,dziś wymieniłem całe zegary bo w tych co miałem ciulał obrotomierz o 200 ob/min niby nic.Kupiłem używkę na allegro z TDS e36 z tym,że niewiem czy 1,7 czy 2,5 ale po zamontowaniu wykonałem test zegarów i są sprawne. Problem pojawił się w przebiegu !!! U Mnie było ok.190 tyś i tu podejrzewałem że licznik był cofnięty. Licznik który zamontowałem pokazał 290 tyś !!! Wymieniłem ze poprzednika kość która jest z tyłu i nic - dalej to samo. Czy to pokazuje autentyczny przebieg bo sądziłem,że zegary nie mają pamięci. Dodam,iż po włożeniu z powrotem poprzedniego zegara z kością którą miał dalej pokazuję 290 tyś w sumie obydwa już to pokazują. http://www.fotosik.pl/pok...1085619c34.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.