Skocz do zawartości

bodziobp

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Biała Podl

Osiągnięcia bodziobp

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich! Potrzebuje pilnie pomocy, wczoraj nie wiadomo dlaczego samochód nie odpalił , chociaz kilka godzin wczesniej wszystko było normalnie. Przyjechałem zgasiłem silnik i po powrocie niespodzianka wsiadam przekrecam stacyjkę i nic. Po podłączeniu kompa inpa pokazała błąd 7669 electronic car immobilisation system (EWS) Error present EWS Timeout elaosed Pod carsoftem pokazuje błąd 1DF5 Electronic immobilize system - Timeout Próbowałem zrobić synchronizacje EWS pod carsoftem nic to nie daje , mam tylko jeden klucz i nie wiem co dalej z tym zrobić. :cry: Normalnie załamka , może ktoś miał coś takiego i wie jak to ruszyć . Proszę o pomoc!!!
  2. Ja mam e46 wyczytalem z naklejki zielonej na boku skrzynki "GM 7 530 440 Obok pionowo 4 G YV. Ktos pisal na forum w archiwum ze skrzynka z oznaczeniem YP ma 490Nm wytrzymalosci a moja YV podobno 510. Z tego wynika ze im mlodsze BMW wsadzali mocniejsze skrzynie bo moj ma juz 204KM a nie 186 jak przed liftem stad mocniejszy automat. U mnie jest WG a ponizej P16 .... o ile coś to znaczy.
  3. Witam,czy wie ktos tak na sto procent jak prawidlowo zrobic adaptacje skrzyni?
  4. Witam mam pytanie odnosnie adaptacji skrzyni A5S390R. Po skasowaniu (resecie) adaptacji skrzyni istnieje możliwość ponownej adaptacji ? Jezeli tak to jak to zrobić ? Pytam bo po resecie adaptacji skrzyni pod (carsoft 6.5) dostrzegam pewną różnicę , auto nie zbiera sie tak jak przedtem jest jakby słabsze. :mad2:
  5. Witam wszystkich mam pytanie odnośnie pracy ASB. Zauważyłem że przy jeżdzie pod górkę z małą prędkością (40km\h) odczuwalne są lekkie miarowe szrpnięcia (coś jak pulsowanie), dlaczego tak się dzieje? Czy to normalne?
  6. Wie ktoś może do czego jest w carsofcie Sync.EWS<-->Engine Control Unit co dokładnie ta funkcja robi?
  7. Skrzynia na 100% jest A5S360R. Jedź na kompa i zrób reset adaptacji jeśli skrzynka nie jest uszkodzona to pomoże.Reset możesz też wykonać sam pod Carsoftem z najprostszym interfejsem za parę złotych. Sprawdzałem tu: http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi i pokazuje: Production FROM : 1999/06/01 TO : 2004/02/28 Engine M57 Engine Oil 6.50 Liter Transmission Automatic Transmission Model A5S 390R Transmission Oil 8.40 Liter Rear Axle Oil 1.20 Liter Coolant(w/o Air Conditioner) 0.00 Liter Coolant(with Air Conditioner) 9.20 Liter Brake fluid 1.00 Liter Remarks : Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filin Witam, zresetowanie adaptacji skrzyni faktycznie pomogło,już nie ma tego stukniecia wielkie dzieki "kruk203". Mam pytanie odnośnie jazdy po skasowaniu adaptacji skrzyni. Czy jest jakaś specjalna technika, czy wszystko musi się na nowo poustawiać?
  8. Czy po wymianie poduszek problem zniknoł?
  9. Czy wymieniałeś korek wygląda to na wine właśnie korka? Wiem że ten silnik cieżko się odpowietrza, ja mam jeden na to sposób. Korzystając z podnośnika (najlepiej 2 kolumnowy, taki jak mają w warsztatach) podnosisz do góry tylko przód samochodu (nie za dużo) i wtedy odpowietrzysz dokladnie układ.
  10. Jestem umówiony po niedzieli z gościem który stwierdził że zmieni oprogramowanie skrzyni na nowsze i problem powiniwn zniknąć. Ponoć mój prolem ze skrzynią jest bardzo częstym problemem w tych skrzyniach a nowy soft to załatwia. Co wy na to? :shock:
  11. Skrzynia na 100% jest A5S360R. Jedź na kompa i zrób reset adaptacji jeśli skrzynka nie jest uszkodzona to pomoże.Reset możesz też wykonać sam pod Carsoftem z najprostszym interfejsem za parę złotych. Sprawdzałem tu: http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi i pokazuje: Production FROM : 1999/06/01 TO : 2004/02/28 Engine M57 Engine Oil 6.50 Liter Transmission Automatic Transmission Model A5S 390R Transmission Oil 8.40 Liter Rear Axle Oil 1.20 Liter Coolant(w/o Air Conditioner) 0.00 Liter Coolant(with Air Conditioner) 9.20 Liter Brake fluid 1.00 Liter Remarks : Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filin
  12. Co do przebiegu to raczej prawdziwy, auto z niemiec ksizka serwisowa do konca ogolny stan techniczy ok. Skrzynia poza tym `*walnieciem* ktore opisywalem chodzi dobrze, sprawdzilem dzisiaj czy ''rozpina'' skrzynie przy 60km\h i jest ok. Moze wie ktos o co w tym wszystkim chodzi, a moze to nie wina skrzyni? Pojade jeszcze na komputer moze reset cos pomoze.
  13. Witam Od tygodnia jestem posiadaczem 525 DAT, jestem nieco zaniepokojny jednym objawem w mojej skrzyni, gdy gwałtowie przyśpieszam a po chwili puszczam pedał gazu odczuwam " walnięcie ".Przy spokojnej jezdzie tego problemu jak i innych nie ma. Wiem ze podobny problem miał już kolega limited. Czy to oznacza że moja skrzynia się kończy? :( Dodam tylko że auto ma przejechane 170 tys. 2000r nie wiem czy miało już wymiany oleju w skrzyni. I jeszcze jedna dziwna sprawa auto jest z 07-2000 i według nr vin skrzynka jest A5S 3 pozdrawiam
  14. Mam taki sam problem z moja skrzynią , napisz czy po wymianie oleju to "walniecie" przy puszczaniu pedału przyzpieszenia umilkło?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.