Skocz do zawartości

LogO

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lubin

Osiągnięcia LogO

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dzieki za podpowiedzi... wstepnie dokrecilem lekko to srube co idzie do wtrysku tak od gory... byl bardzo maly luz... a co do tych wezykow to chodzi Wam o te wezyki obudowane tak ? na zdjeciu dochoda 2 takie wezyki do wtrysku... mam nadzieje ze to oto chodzi. Co do odpalania - to nie mam zadnych problemow z tym, auto zachowuje sie normalnie.
  2. Witam! Ostatnio zauważyłem, że w okolicach korka od oleju na osłonie plastikowej jest morko. Ściągnąłem dzisiaj osłonę i zobaczyłem, że przy jednym z wtrysków jest mokro (załączone zdjęcia). Nie wiem czy jest to olej, czy ropa... Jeżeli ktoś ma jakąś radę co należy teraz zrobić to będę bardzo wdzięczny za pomoc!! http://img198.imageshack.us/img198/5811/dsc00156.th.jpghttp://img199.imageshack.us/img199/7909/dsc00155w.th.jpghttp://img34.imageshack.us/img34/3685/dsc00154v.th.jpg http://img39.imageshack.us/img39/5236/dsc00152h.th.jpghttp://img40.imageshack.us/img40/540/dsc00151.th.jpghttp://img41.imageshack.us/img41/4140/dsc00150n.th.jpg
  3. Tak więc wymieniłem dzisiaj tuleje i powiem Wam, że nic mi to nie pomogło... Dalej wibruje przy prędkości 100-120km/h. W następnym tygodniu zmieniam opony na letnie i mam nadzieje, że na innych felgach nie będę miał czegoś takiego. Dam znać ! Po wymianie - wszystko cacy ! :) Pozdrawiam!
  4. kurde powiem Wam, ze teraz naprawdę mocno drży jak jadę 100-120... Nic to we wtorek wymieniam tuleje i dam znać czy to w moim przypadku pomogło...
  5. a ja mam z kolei takie pytanie dotyczące zużycia tulei... Jadąc ok. 100-120km/h czuć dziwne wibracje dochodzące tak jakby z prawej strony z przodu, uczucie jakby kolo było niewyważone. Dodam, że obydwa koła są wyważone. Tarcze proste, klocki w dobrym stanie.... Czy jest to objaw zużytej tulei?
  6. LogO

    Pompa VP44 co myslicie?

    ja kupilem autko z koncowki 98 roku z przebiegiem 207 tyś, przynajmniej tak bylo na liczniku.... pompa padla po 7tyś... koszt naprawy 3 tyś (tak tak wiem, ze zapewne mozna byloby zrobic to taniej), padl modul sterujacy, ktory w moim przypadku zostal wymieniony na nowy (stary woze w bagazniku). Wydaje mi sie ze z ta pompa to jest po prostu loteria... No ale mimo wszystko trzeba przestrzegac pewnych zasad takich jak nie jezdzenie do ostatniej kropli paliwa, tankowanie na sprawdzonych stacjach itp. Mam nadzieje ze u Ciebie posluzy jak najdluzej. W przypadku w ktorym jednak cos sie stanie, warto zagladnac na forum i podpytac gdzie znalezc dobrego mechanika ktory sie tym zajmie... A tak na spokojnie to nie masz co sie przejmowac poki wszystko dziala, bo tak to zaraz znajdzie sie tu kilka osob ktore zaczna Ci opisywac swoje problemy i nic tylko sie zdolujesz niepotrzebnie :)
  7. a czy możecie wrzucić jakąś fotkę jak wysoko stoi Wam przód ? ja u siebie właśnie przymierzam się do wymiany i dodam, że przód jest podniesiony wyżej niż tył, z tym że nie wiem jak mam teraz amorki.... postaram się wrzucić fotkę dzisiaj to może porównacie jak to u Was wygląda... http://img13.imageshack.us/img13/4776/dsc00099yx8.th.jpg
  8. Pozostaje mi tylko zadac pytanie - GDZDIE WY LUDZIE WSZYSCY BYLISCIE JAK NAPISALEM 1 RAZ TEGO POSTA ?? Dlaczego teraz wszyscy nagle twierdza ze taka naprawe mozna wykonac ponizej 500zł ??? A co z kosztami montazu, demontazu ? Zestrojeniem pompy po zalozeniu ?? Ustawienie katu wtryskow ?? Bierzecie to w ogole pod uwage ?? Wydaje mi sie ze nie jestem jedyna osoba ktora zaplacila taka kwote za takiego rodzaju usluge i dodam ze nie pojechalem do pierwszego lepszego serwisu...
  9. niestety w wiekszosci przypadkow ludzie nie maja dojscia do takich serwisow ktore zalatwiaja sprawe w opisywany przez Ciebie sposob... poza tym mimo wszystko ludzie wola oddac samochod do sprawdzonego serwisu, bo spieprzyc w tym przypadku samochod jest bardzo latwo... Wiadomo, ze polak potrafi, ale nie kazdy polak podejmuje takie ryzyko... ja osobiscie oddalem samochod, no i zaplacilem tyle ile zaplacilem, a obudowe z uszkodzonym modulem dostalem spowrotem... gwarancje mam, no i samochod jezdzi i nic sie jak na razie nie dzieje... Wszystko bylo zrobione w jednym miejscu.... Wiadomo ze nie kwestia jest tutaj spierac sie i przegadywac kto mniej zaplacil za taka usluge, ale chodzi aby sobie pomagac w tych przypadkach, dlatego jak tylko ktos ma dostep do takiego serwisu, skorzystal raz drugi to niech da znac innym uzytkownikom o takiej mozliwosci... Wiecie jak ktos placi za taka usluge powiedzmy 3000zł (tak jak ja i nie tylko), a taki serwis, taki mechanik podejmie sie tego za 500zł no to jakby nie patrzeć ma 2500zł na dowoz takiego auta do miejsca naprawy :) - taka szybka kalkualcja.. Mam nadzieje ze ten watek pozwoli na to, aby takie miejsca wylaniac i pomagac innym w tego rodzaju usterkach. Jakby nie patrzec kazdy chce dana usterke wyeliminowac jak najtanszych i najlepszym sposobem....
  10. daj znac jak juz bedziesz po takiej regeneracji... ciekaw jestem kiedy Ci sie to wszystko znowu rozsypie.. do sprawdzenia pompy wytryskowej pod wzgledem jej sprawnosci jest potrzebna specjalistyczna diagnostyka... fakt jest taki ze w wiekszosci przepadkow pada wlasnie modul sterujacy, ktory powinno sie wymieniac na nowy - powazne serwisy ktore sie tym zajmuja nie bawia sie w zadne lutowanie - no coz decyzja nalezy do Ciebie!
  11. objawem uszkodzenia sterownika pompy jak i samej pompy jest calkowite unieruchomienie samochodu... krrecisz krecisz i nic... w moim przypadku odpalilem samochod rano, pojechalem do pracy, po skonczonej pracy odpalilem autko, wrzucilem wsteczny i ruszajac tak jakby sie przydlawil i zgasl... pozniej juz nie odpalil... w Twoim przypadku na pewno nie jest to objaw usterki sterownika pompy wtryskowej...
  12. pytalem sie mechanika czy ten olej spelnia normy ACEA: A3/B3/B4. No to mi odpowiedzial zebym poczekal i pojdzie sprawdzic na beczce co jest napisane. Przyszedl i powiedzial ze spelnia norme ACEA:B3. Jak wiadomo A3 jest to norma do silnikow benzynowych... Sprawdzalem bagnet po przyjedzie do domu, jakies 6km od warsztatu no i musze powiezeic ze olej jest ciemny, chociaz jedna kropla padla na plastik jeszcze u mechanika i miala kolor jasnozolty... Takze nie wiem, zdazyl byl sie wymieszac z tym syfem co tam mialem ? Dodam ze olej wymienany byl metoda ssaca od gory. Co do ilosci oleju no to dziwne to jest bo zalal dokladnie 5L i pokazuje ponad stan. No nic pojade do niego i spuszcze ten 1L oleju w poniedzialek...
  13. fizycznie stolu nie widzialem, dostalem tylko informacje ze pompa przeszla test pod katem mechaniki i jest sprawna, uszkodzony zostal tylko modul. Wydaje mi sie ze do calkowitego sprawdzenia pompy pod katem elektronicznym i mechanicznym potrzebny jest specjalistyczny stol do diagnostyki... Stad wydaje mi sie ze takowy posiadaja. Wybralem akurat ten zaklad poniewaz wszyscy mechanicy w moim regionie polecaja wlasnie serwis w pietrzykowicach... nawet w samym BMW we Wrocławiu polecili ten garaz. Jakas renome wiec to ma i pewnie dlatego tak sie cenia. Dostalem pol roku gwarancji. Co do tego ze mozna to zrobic za 1000zl to widzialem takich ogloszen mase. Z tym ze musisz wykrecic sam pompe i dostarczyc ja do takiej osoby. Ja chciałem zrobić wszystko w jednym miejscu. W sytuacji w ktorej pada modul, jest on zazwyczaj regenerowany a nie wymienany na nowy, nikt Ci na to gwarancji nie daje bo zazwyczaj pada to predzej czy pozniej. Takie zabiegi robi sie jak juz chcesz srzedac auto.
  14. Tak wiec bylem dzisiaj na wymianie oleju... Kupilem olej na miejscu w warsztacie... napelniany byl bezposrednio z beczki (MOBIL 1 SUPER S 10W40) - czy dobry czy nie ? Nie wiem, ponoc MOBIL ma dobre oleje, ale temat olejow to temat rzeka, takze nie bede sie nad tym rozwodzil czy dobrze zrobilem czy zle.. Martwi mnie tylko jedna rzecz.. zalane zostalo 5L oleju co sie okazuje w moim przypadku za duzo ( w instrukcji jest napisane ze wchodzi 5,5L) Po przyjezdzie do domu okazalo sie ze na bagnecie pokazuje mi troche ponad stan, a z tego co slyszalem to nie powinno sie tyle lac.. Wychodzi na to ze powinienem zalac 4L. Nie wiem zostawic to tak jak jest czy spuscic ten 1L oleju ????
  15. ok tak zrobie !! Dzieki wielkie Mike68 za pomoc! Po krotkiej obserwacji zdam relacje jak sie silnik zachowuje. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.