Skocz do zawartości

sta42

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kamień / podkarpacie

Osiągnięcia sta42

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. dpf usunięty poprzez poprzedniego właściciela, kolektor wydechowy dziś przepatrzyłem, żadnych śladów spalin na nim nie widać. Zadecydowałem dziś wyciągnąć wtryski, i zawieźć jutro do sprawdzenia, wszystko się okaże w piątek. PS. Jaka jest najniższa wartość sprężania w cylindrach, by silnik pracował prawidłowo?
  2. Witam. Od niedawna jestem posiadaczem e61, 530d 2005r 218km. Samochód od początku w moich rękach bardzo dymi (na czarno) jest słaby z dołu (do 1500obr nie ma wgl mocy- przy czym dymi jeszcze bardziej, do tego silnik pracuje dość ,,twardo,, ( jak stary golf 1.9d), żeby tego było mało słyszalne jest klekotanie ( coś jakby wtryskiwacz, lub nietrzymający ciśnienia popychacz), które nasila się podczas dodawania gazu podczas jazdy. Postanowiłem się za to wziąć, zostały zrobione testy przelewowe, po ok, 5 min pracy silnika w przypadku każdego z wtryskiwaczy wynik wyszedł 43/46ml, więc rozbieżność dość mała, postanowiłem sprawdzić korekty dla wtryskiwaczy, czego poniżej wrzucam foto: dla porównania w drugim pomiarze, zostały podmienione wtryskiwacze miejscami, tj, czyli 1 na miejsce 5, i odwrotnie, oraz cylinder 2 na 3, i odwrotnie, co dało nam taki wynik z korekt Prosiłbym kogoś o ,,rzucenie,, fachowym okiem na te korekty, mi samemu już troszki ręce opadają. Dodam, że w ostatnim czasie w aucie wymienione -przepływka ( nowa ori bosch) - separator oleju - serwis filtry oleje - klapki z dolotu usunięte - egr wyczyszczony ( działa) - sprawdzona vacum pompa ( pod względem stuków )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.