Skocz do zawartości

Skroczek1

Zarejestrowani
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Skroczek1

  • Urodziny 26.10.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 318 TDS 96r.
  • Lokalizacja
    Sandomierz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Skroczek1

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wszystko się udało ... Działa jak należy dziękuję za informację co gdzie i jak LM nie brałem pustym MAN ale wszystko chodzi ... Pozdrawiam
  2. Tak zmieniłem RLS ... Tylko jeszcze nie koduje bo czekam na światłowód który zamówiłem z alli a on pewnie chwilę będzie paczka szła... Wole się wszystkiego dopytać ... To jak mam pustym MAN to lm pewnie wszystko od nowa bo było zakodowane trzeba powtórzyć navi to cappll ?? To AUX mi się skasuje czy zostanie ??
  3. Dziękuję za odpowiedź tak mam kabel i ncs , do jakich modułów Fa dodać ?? Do licznika wtyczki będzie najbliżej wpiąć się w CAN ... Dzięki
  4. Czy masz może zdjęcie gdzie dokładnie się wpiąć ??
  5. Witam. Czy pomoże ktoś w kodowaniu Hud?? Co , gdzie i Fa jakie ??
  6. Witam Mam do ciebie takie pytanie bo widzę ze masz podłączony przycisk Blokowania dzwi a szukam na necie i nigdzie nie mogę znalesc jak to podłączyć , opiszesz może jak ty to zrobiłeś?? i skąd zdobyć taka RAMKE na ten przycisk?? pozdrawiam
  7. Bede musial zerknac pod dywan bo pod kierownica niby jest ok ... Jutro jest swieto ale moze wieczorkiem popatrze :-)
  8. Zapoznaj się. viewtopic.php?f=68&t=120678 Witam Mam taki problem ze jak wyciągnę kluczyk ze stacyjki to świeci mi cały czas licznik... Wygląda to tak jak by no stop jest na pozycji 1 ... przełączę na 2 pozy. wszystko świeci Zapala normalnie itd. Co to moze byc?? Pomyślałem ze moze stacyjka cos szwankuje wiec odczepiłem ta kostkę co idzie od stacyjki i nic dalej święci... sprawdzilem tez kable co ida grobe od stacyjki do skrzynki bezpiecznikow wszystko jest dobrze (czerwony,ffiolet , zielony i zelony z czarnym) diagnoza komp. cos da?? jaki kabel odpowiada pozycji 1 na stacyjce?? Teraz jest cieplo wiec akumulatora tak bardzo nie rozładuje ale gorzej zima jak tego nie zrobię... Proszę o jakieś porady podpowiedzi co jeszcze mogę sprawdzić... Z góry dziękuje.
  9. Witam:) Mam pytanie: Podlanczylem sobie małe OBC i wszystko działa lecz mam problem z TEMP. Raz pokazuje - a raz + 37.... :O Wiec kupiłem NOWY czujnik (ale nie ORG. gość na allegro sprzedaje i ma mnóstwo pozytywnych komentarzy) i po zamontowaniu temp. pokazywała dobrze co do otoczenia ale po chwili spadła w dol na -11 a gdzie przed sek pokazywało +5 :wstydnis: Czy podlanczenie pod czujnik kabli to jest obojętnie czy jest jakaś kolejność?? i tak sie zastanawiam co może być nie tak :(
  10. Witam:) Mam pytanie: Podlanczylem sobie małe OBC i wszystko działa lecz mam problem z TEMP. Raz pokazuje - a raz + 37.... :O Wiec kupiłem NOWY czujnik (ale nie ORG. gość na allegro sprzedaje i ma mnóstwo pozytywnych komentarzy) i po zamontowaniu temp. pokazywała dobrze co do otoczenia ale po chwili spadła w dol na -11 a gdzie przed sek pokazywało +5 :wstydnis: i tak sie zastanawiam co może być nie tak :(
  11. OK.... To bede czekal na info....
  12. Ja dzwoniłem do gościa który to sprzedaje powiedział ze to jest ORG bmw alarm.... A masz kolego może ściągę jak to podłączyć jak bym sie zdecydował??
  13. Witam:) Mam zamiar sobie kupic Orginalny alarm z bmw e36 ale nie wiem czy bede go umial podlaczyc bez pomocy kolegów... Mam taki do kupienia za 50zl. z 1 pilotem... oplaca sie?? O to zdjecie jego : http://images40.fotosik.pl/773/b7943174fdd21545med.jpeg Czy ktos ma moze opis lub moze juz ktos montowal do swojej to prosze sie podzielic wiedza...
  14. a jakiego roszczelnieniem ukladu?? moj 160km/h na chipie robi bez najmniejszego problemu... zauwarzylem ze silnik zimny tak jak teraz przy minusowaej temp. jest mulny ale jak zlapie temp. lepiej przyspiesza...
  15. Hej:) Ja tez tak mialem jak ty na A4 moj Vmax byl 160km ale moj sie tak zachowywal ze jak dochodzila wskazowka do 160 to cos rozlanczalo turbo i juz wiecej nie wyciagnelem poscilem noge z gazu spadla np. do 140 gaz i odnowa turbo dziala... U mnie byl problem tego typu ze miales fess zasyfiony uklad w kolektorze (nagar) i zawor EGR... Wyczyscilem i jak reka odiol... teraz to juz jechalem 190km , jeszcze cos ciutke by poszedl wiecej ale nie probowalem juz... Najczesciec przyczyna oslabienia jest ten wezyk pod kolektorem (lubi wypadac)... Ja mam zamontowany CHIP i naprawde duzo on daje bo juz mnie zloscilo jak mnie "POLO" wyprzedzalo... ale jezdzenie agresywanie lanczy sie niestety ze spalaniem a nasze ON kosztuje ile kosztuje :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.