Skocz do zawartości

tzrcina

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318 tds 1998

Osiągnięcia tzrcina

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, dziś udało mi się odzyskać moc w moim aucie :) Okazało się, że przy regeneracji turbosprężarki "fachowcy" nieprawidłowo podłączyli różne przewody oraz rozszczelnili układ. Przez to było za niskie ciśnienie doładowania. Specjalista podpiął odpowiednio przewody i uszczelnił co trzeba i autko odzyskało swoją moc :) Polecam więc sprawdzić ten trop, jeśli występuje ten problem po wymontowaniu/zamontowaniu turbo.
  2. Witam, mam 318 TDS compact z 1998 roku. Pod maską znalazłem pewien odłączony element (czujnik(?) z przewodem) i nie wiem, co to jest (po kliknięciu większe zdjęcie): http://www.picscrazy.com/thumb/2010050816.jpg Ten element jest podłączony do kabelka, który wychodzi jakby zza akumulatora do przodu maski. Wisiał bezładnie, aż w końcu wypadł pod maskę. Dodam, że auto: * jest bardzo mułowate (max. 130km/h) mimo że turbo przeszło regenerację miesiąc temu. Turbina sprawdzona parę dni temu, jest ok (jeden mechanik diagnozował 2 dni i powiedział że "na pewno padnięta pompa wtryskowa i jest do regeneracji" - czyli kolejne kilka tys. w plecy ? ) * na niskich obrotach (np. na parkingu, do 1 tysiąca) zapala się lampka DDE * ma uszkodzoną pompę ABS (odpięta)
  3. Dziękuję, a mógłbyś mi przedstawić o który wężyk chodzi na jakimś rysunku/diagramie?
  4. Witam, problem dotyczy 318 tds compact z 1998 roku. W ogóle nie działa opuszczanie elektryczne szyby kierowcy. Elektryk zdiagnozował, że padnięty jest cały mechanizm (silniczek, podnośnik i prowadnica) i trzeba go wymienić. Pytanie, gdzie można dostać nowe zamienniki takich części? (internet lub Kraków?) Te części nowe oryginalne kosztują razem ok. 1000zł. Szukałem nowych zamienników w internecie, ale nie mogłem znaleźć; wolałbym nowy zamiennik niż używane części np. z Allegro.
  5. Witam, mam 318 tds compact z 1998 roku. Mam z nim kilka problemów, które zapewne się ze sobą wiążą: * wysokie spalanie - w mieście przy średnio dynamicznej jeździe 9,5l/100km * niska moc - bardzo wolno przyspiesza, w dodatku na autostradzie po płaskim ledwo udało mi się dobić do 140km/h (rozumiem że ten silnik to mułek, ale chyba nie aż taki?) * podczas jazdy na niskich obrotach (np. w korku) zapala się lampka grzania świec żarowych (świece niedawno wymienione - problem występuje nadal) Silnikowi, jak napisałem wyżej, brakuje mocy, ale zapala bez problemu, pracuje równo. Po podłączeniu do kompa nie wyświetla błędów. Co to może być? Zacząć od wymiany oleju, filtrów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.