Skocz do zawartości

nnorbert

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    warszawa

Osiągnięcia nnorbert

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. kolego to na 99% dwumasa. mialem z nia klopoty w volvo s60 tez na poczatku trzeba bylo sie przysluchiwac ale dowiedzialem sie od kolegi z aso volvo ze jak mi to chrobotanie za mocno nie przeszkadza to moge tak jezdzic i nic sie nie powinno stac. przesmigalem tak jakies pol roku i po pol roku zdazalo sie ze bylo w miare mocno je slychac no i sprzedalem autko z ta wada koledze. minelo nastepne pol roku i on dalej z tym jezdzi czasem je slychac a czasen nie z tego co z nim rozmawialem to ma zamiar je wymienic na wiosne. wiec jak nie masz kaski teraz to dopytaj sie jeszcze gdzies gdzie sie znaja czy mozesz posmigac z taka wada jakis czas bo jak widzisz w volvie juz rok jezdzi sie z ta wada i jest ok. ogolnie to nic poza tymi odglosami sie nie dzialo sprzeglo nie szarpalo ani nic
  2. zakonczenie tematu! problem roziazany:) jednak okazalo sie ze to inny modul nie ten pod podlokietnikiem tylko ten pod schowkiem (sgm) 93f9 to oznaczenie uszkodzenia tego modulu. modol trzeba bylo wymienic zaprogramowac nowy i wszystko juz jest ok. duzo mnie kosztowalo rozwiazanie tego problemu wiec dlatego to napisalem kazdy z fachowcow mowil co innego ale jednak znalazl sie jeden ktory dobrze to zdiagnozowal i naprawil. dobrze ze juz wszystko z moim autkiem jest ok:) pozdrawiam
  3. no tak ale jakie to koszta:) narazie kupilem kable adaptacyjne i cos bede musial wykombinowac. czekam taz na odpowiedzo od kolegi z forum co on poradzil bo juz przerabial temacik. moze ktos jeszcze nam pomoze jak tu te przetworniczki albo cos ogarnac
  4. kolega moze i ma racje:) moze to sie zaokraglic do takich masakralnych kosztow bo tez mi sie obilo o uszy ze jak serwis mialby to robic to trzebaby bylo wszystko wrzucic tzn. poziomowanie- sterownik do poziomowania i do swiatel i te rzeczy na pewno musialy by byc nowe! xenony jako lampy to moze nie ale sterowniki na pewno! jest jeszcze jedena mozliwosc zalozyc tak zwane chinskie xenony z takimi przetwornicami co podobno nie powoduja bledow. z tego co wiem to sa takie ale ja nie chcialem miec chinskiej bmw:) oczywiscie jak kto lubi:) szukajac odpowiedzi jak to zrobic jeszcze obilem sie o warsztat w warszawie co tak owe stosuje i sprzedaje nie bylem u nich ale rozmawialem przez tel i facet widac ze ma pojecie. podaje ich strone internetowa www.bmwservice.pl jak ktos zmaga sie z xenonami to warto zadzwonic i sie dowiedziec. kolega rozpoczynajacy temat szukal kogos z mazowieckiego wiec bedziesz tam mial tel i mozesz sobie u nich zalozyc
  5. hmm.. z tego co tam sie wyczytalem to jedynie jest mozliwosc sciagniecia ich od bruce z londynu a w polsce kicha? a ile on chcial za te przetwornice? i ile za przesylke? nie pisalem do niego bo ciezko by mi bylo sie z nim dogadac. nie wladam tak dobrze jego jezykiem. kombinuje je w polsce gdzies kupic. kolego a nie myslales zeby zaniesc jedna przetwornice do jakiegos elektryka i zeby zrobil cos takiego? na pewno duzo osob z tego forum by mialo ochote na cos takiego. oczywiscie za darmo bys tego nie robil:) calkiem dobry biznesik by pewnie byl z tym:)
  6. nie wiem jak koledzy ale ja mam taka tabliczke na slupku pomiedzy dzwiami z lewej strony jak otworze drzwi kierowcy i tam sa podane rozmiary opon i felg jakie bmw stosuje i ile cisnienia. ale mysle ze mozna wstawic inne tylko ciekawe jak to bedzie z czujnikami cisnienia jak sie inne wstawi... podobno ten czujnik jest w absie ale nie wiem zupelnie jak to dziala
  7. nie chce straszyc ale wydaje mi sie ze to moga byc wtryski.... znakiem wtryskow moze byc slabe odpalanie i duze spalanie oleju napedowego...
  8. ostatnio przerabialem ten temacik i powiem wam ze to nie jest taki latwy temat:) ogolnie mozna tak albo wymienic i zaprogramowac a podono po 2005r tylko zaprogramowac modul swiatel i najlepiej to zrobic w serwisie bo moga pasc jakies sterowniki a serwis jak padna na wlasny koszt musi to naprawic albo zrobic to tak u jakiegos ogarnietego elektronika ze beda siecic bledy swialel i ustawiania poziomu swiatel. bledy pokazuja sie tylko przez pare sekund przy odpalaniu silnika i pozniej jest ok:) oczywiscie jak wejdziesz w bledy to beda nie znikaja:) ale jednak przez te pare sekund beda kuc w oczy:) a jak zaprogramowanie to na pare stuwek wylecisz i jeszcze gdzies tam trzeba minus czy plus dodac. tak u mnie bylo. zrobilem to w ten primitywniejszy sposob:) xenonki swieca wszystko jest ok ale bledy sa. ja tego nie robilem ale jak bedziesz chcial to lukne w lampy i zobacze co mi tam ten elektryk porobil i powiem co i jak. teraz zmagam sie z tylnimi lampami po liwcie ale to juz chce zrobic tak zeby bledy nie bylo bo te dwa mi juz wystarcza:) ale jak narazie lipa:( pozdro
  9. dzieki kolego. widzialem juz to ale to jest do zmiany przednich i tylnich i do tego jeszcze trzeba to programowac a ja szukam czekgos tylko do tylnich i bez wizyt w serwisie. te przetworniczki co kolega wczesniej wspominal to dobry temat ale jak narazie widze ze nie do zdobycia i nikt narazie nie moze mi pomoc:(
  10. 93f9 to jakis kod wewnetrzny sterownika poduszek glownego tego pod podlokietnikiem. jednak niedalo sie go naprawic okazalo sie ze to wewnetrzny jakis blad powiedziano mi ze tak sie nieraz zdarza ze poprostu cos sie zepsulo i trzeba wymienic. z tego wszystkiego dobre jest to ze ten sterownik nowy w serwicie to koszt 630zl:) czyli wcale nie tak duzo juz mam zamuwiony no jeszcze trzeba bedzie dograc go do samochodu ale co do ceny jeszcze nie wiem ale napisze jak juz bedzie po sprawie. jeszcze raz dzieki wszyskim za pomoc w rozwiazaniu problemu. pozdrawiam
  11. zajefajna sprawa!! tylko skad te przetwornice w polsce wziac...:( dzieki kolego jeszcze raz. naprawde duzo mi pomogles. teraz bede musial wykombinowac skad te przetwornice wytrzasnac
  12. kolego powiedz mi jeszcze jakie to sa przetwornice co pisales gdzie je zamontowac i skad je zdobyc? chce zmienic tylko tylnie lampy.
  13. dzieki kolego:) bardzo mi pomogles dzieki
  14. witam. kupilem wlasnie sobie lampy tyl poliftingowe i chce je zamontowac do swojego (przed liftingiem) i nie wiem jak mam za to sie zabrac:( moze ktos przerabial ten temat i wiej jak to zrobic zeby swiecily i nie wyswietlal sie blad swiatel? slyszalem ze trzeba cos tam zamontowac ale tez nie wiem co...:(
  15. wiesz kolego wydaje mi sie ze niektore samochody tak maja ze wiecej pala. mi moja e60 525d przy normalnej jezdzie po miescie komp pokazuje 10.4l na 100 a w trasie tak do 130km pokazuje 9.9l. wymienilem filt powietrza i dalej to samo teraz przymierzam sie do wymiany filtra paliwa ale mysle ze tez bedzie to samo. wczejsniej jezdzilem volvo s60 i wiem ze w volvie sa rozne silniki niby takie same a jeden pali wiecej a drugi mniej. moze to byc spowodowane tym jak jezdzisz bo jednym pala mnie silniki a drudzy nawet nie wiem jak to robia a pala im mnien.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.