Skocz do zawartości

woojt

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    W-wa

Osiągnięcia woojt

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. ODP: zerwane spawy od obu poduszek silnika, plus jednak tylnia mała poduszką plus łącznik elastyczny wału do wymiany. - Ot co stukało... Dzięki za pomoc!
  2. o! to moze byc to! bo ewidentnie ma zwiazek z wysiłkiem silnika - sprawdzę. DZIEKI!!! BTW: droga sprawa taka naprawa?
  3. nie, stuka niezależnie od prędkości, przy gwałtowniejszym wdepnięciu gazu (samochód przy gazie siada na tył, jak puszczasz gaz by zmienić bieg to wtedy stuka, gdy samochód nurkuje/pochyla się do przodu)
  4. Desperacko szukam pomocy w kwestii jw. Byłęm już u trzech 'speców od BMW' każdy chciał coś innego wymieniać: to wahacz, to amortyzator - to tych czynnościach okazało się że stukanie jest o tyle tajemnicze o ile pozostało nadal. Jest to głuchy dźwięk dochodzący jakby zza zegarów, niesie się jakby po karoserii (słychać go o wiele bardziej wewnątrz niż z zewnątrz), czuć trochę w kierownicy. Pojawia się tylko i wyłącznie podczas dośc stanowczego ruszania/przyspieszania, a raczej tuż po przygazowaniu, gdy podczas zmiany biegu na wyższy (sprzęgło) samochód lekko nurkuje/pochyla się do przodu i wówczas słuchać takie głuche stuknięcie/szarpnięcie. Nie dzieje się to przy hamowaniu (amortyzatory też nurkują). Wiem,nieudolnie to opisałem, ale może ktoś z Was miał podobny problem?
  5. woojt

    [ Exx ] piksele w liczniku

    http://www.kzk.neostrada.pl/BMW/InstrumentCluster/NWOBCBMWE39.pdf manual do e39 ale pewnie o to samo chodzi (docisk taśmy).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.