jesli zalezy Ci na posiadaniu tylko i wyłacznie tego modelu to to co masz pod spodem nie zrobi Ci roznicy.ja od dwoch lat jezdze 740d i nie zamienie go na inny silnik. o ekonomi przy takim silniku mozesz zapomniec, ale jest to cena za przyjemnosc jaką sprawia z jazdy ten samochód. turbiny siadają jak wszedzie nowa na dzien dzisiejszy w garecie nie przekroczy 4000 netto minus 10 % za zwrot starej minus 10% gdy kupujesz na warsztat.pamietaj jednak ze turbi mozna zregenerowac i tylko przy uszkodzeniu łopat się to nie opłaca koszt to od 800 do 2500zł w zaleznosci od renomy warsztatu. wtryski mozesz zregenerowac po 600zł w serwisie bosch w gdansku na stogach - mozesz je tam wysłać paczką, ale prosciej wymieniac na czas fitr paliwa i lać paliwo z pewnych żródeł.u mnie spalanie przy codziennym dojezdzaniu do pracy ok 10 km miasta + 30 km obwodnicy ze srednią 160 to 12l/100.