Skocz do zawartości

stozek63

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Braniewo

Osiągnięcia stozek63

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dzieki za podpowiedz. bede działal.pozdrawiam. jedno tylko mnie dziwi. dlaczego zimny i goracy pali dobrze a tylko niedogrzany kiepsko odpala.
  2. Byłem na kompie i nic nie wykazało. samochód był nagrzany i czujnik temp. wskazywał 85 stopni czyli tak jak powinno byc. Co do tych sterowników to słyszałem od dwóch mechaników ze one padaja w kazdej bmce z pompa vp44 gdyz sie przegrzewaja. Jezeli to nastawnik to czemy jak jest zimna pali dobrze i jak goraca tak samo. sam nie wiem. zauwazyłem ze jeden wtrysk sie poci i to dosc mocno. może to to?
  3. Witam.Mam problem. moje bmw 320d 136km z 1999 roku rano pali idealnie. jak jest nagrzane do temperatury roboczej czyli ok 85 stopni takze pali idealnie. Problem polega na tym ze jak zostawie auto na ok trzy godziny i nie wystygnie do konca to kreci ok 15 sek zanim odpali i wali przy tym białym dymem. dodam ze auto cianie jak trzeba , wodóle nie kopci podczas jazdy nawet przy ostrej jezdzie. wymieniłem pompe w baku, filtr paliwa, sprawdziłem przewody paliwa, wstawiłem zawór zwrotny na przewodzie zasilajacym przed sama pompą bo myslałem ze sie paliwo cofa. nic zto nie pomogło. zajezdziłem aku i musiałem nowy kupic. pomocy. przeszukałem forum i takich jaj nie znalazłem.
  4. Witam. 3000zł ? szok. To sie w głowie nie miesci. Na allegro ogłasza sie kilku klientów którzy naprawiaja te sterowniki. Pierwszy chciał ode mnie 1200zł i dawał gwarancje na 6 miesiecy. Drugi 850zł i takrze gwarancja na 6 miesiecy. Kolejny zaproponował cene 450zł i rok pisemnej gwarancji bez limitu kilometrów. Ja zdecydowałem na naprawe we własnym zakresie to znaczy chciałem wysłac ten sterownik do regeneracji lecz mój mechanik szybko mi to wypersfadował. stwierdził że sam to naprawi i da mi na to gwarancje. Zgodziłem sie gdyz od lat serwisuje u niego samochody i mam do niego zaufanie. Taka rada na przyszłość... Nie zleca sie naprawy pierwszemu napotkanemu serwisowi. trzeba sie troszke rozejżec żeby nie przepłacic. ps jutro chyba juz odbiore samochód. napisze jak sie sprawuje. pozdrawiam
  5. juz wiem dokładnie ze to sterownik u mnie padł. regeneracja takiego sterownika to koszt 450zł. mój mechanik powiedział ze zrobi mi to za 100zł. juz to kiedys robił. w sterowniku przepala sie tranzystor który trzeba usunąć i w jego miejsce wlutować nowy. taki tranzystor na allegro kosztuje 4,40gr. Powiedział mi jeszcze ze ci co regeneruja te sterowniki zdzieraja z ludzi pieniądze nawet do 1200zł(za niewiedze).pozdr
  6. witam.mam to samo. sądze ze już naprawiłes a wiec napisz co było przyczyna?
  7. samochód jest u mechanika. sprawdzał wszystko po kolei i została tyko pompa i wtryski bo reszte wykluczył. sam nie wiem co z tego wyjdzie. jutro bede juz cos wiedział. mozliwe jeszcze ze to wtrysk sterujący. pozdr.
  8. Mam pytanie. Jakie miałes objawy kiedy padł ci ten sterownik pompy. mam pewien problem. Wracałem wczoraj z pracy i nagle bmka zgasła (320d 1999 136km) myslałem ze zamiast dwujki zapiołem czwary bieg. zatrzymałem sie i odpaliłem auto. samochód zapalił lecz przestał reagowac na pedał gazu. na wolnych obrotach chodził normalnie a po wcisniecu gazu dusi sie tak jak by paliwa nie dostawał. dzisiaj juz nie zapalił. dopiero na zaciąg ale dopuki sie nie rozgrzał chodził jakby na dwa gary i strasznie zarzucało silnikiem. po rozgrzaniu wolne obroty ma idealne ale na wieksze nie wchodzi. podejzewam ze to własnie mogł wysiąść ten sterownik dlatego pytam jakie miałes objawy. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.