Skocz do zawartości

scota666

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E46
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia scota666

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam taki problem zauważyłem wyciek ze zbiornczka paliwa.Odkręciłem korek żeby zobaczyć co się stało po dokręceniu ropy było na maxa filtr wygląda normalnie wymieniany był zrobiłem jakieś 5 tyś.Uszczelka jest tylko zrazem z filtrem czy na korku też powiła być,i czy taki stan ropy jest normalny.Zakręciłem filtr wyczysciłem zbiorniczek patrze a tam znowu tłuste się robi czyli leci dalej.Wie ktoś co sie moglo stać? Może uszczelka na filtrze nie trzyma?A jeszce jedno mi przychodzi do głowy czy ze zbiorniczka idzie jekieś odprowadzenie nadmiaru paliwa jak tak to może tam tkwi problem?
  2. skrobałem i niema he dziwne jutro kupie w aso sprawa rozwiązana
  3. aha ja żadnej uszczelki nie mam pod korkiem i tu jest pies pgrzebany pewnie tylko taką uszczelke w serwisie dostane.
  4. witam mam takie pytanie leci mi ze zbiorniczka wspomagania powycierałem wszystko i mi się wydaje że to leci z pod korka bo włąśnie od góry robi sie mokro i potem leci po zbiorniczku czy ten korek powinien miec jakąś uszczelkę?.Słyszałem jeszcze że te zbiorniczki lubieją pękać ale szukałem i nigdzie nie można dostac go tylko całe zestawy z pąpą.pozdro
  5. Witam ja też miałem z tym problem opony nowe brigestone 225/45 r17 masakra walka z kierownicą cały czas na nierównościach jadąc na myjnie sprawdziłem cisnienie w kolach dość sporo brakowało z przodu dałem 2,2 a tył 2,7 i szok wszystko ok sciąga tylko jak są dość mocne koleiny ale to chyba norma pozdro z tego co zuważyłem to BMW bardzo jest czułe na odpowiednie wyważanie i ciśnienie w kłoach,dwa lata temu kierownica mi trzęsła się podczas chmowania powyżej 120km/h okazało sie że jedna felga krzywa wyprostowana dokładnie wyważona i ok
  6. Tak tylko ja niewiem do ilu dojdzie temperatura bo niewiem na co patrzeć czy na wyświetlacz czy na wskazówkę. Zawsze wyłaczam silnik jak tak się wychyla chwile postoi i już potem dochodzi do 90 i ani grama wiecej wskazówka w pionie. A niesprawdzałem co się dzieje jak bym dalej jechał na tej wychylonej skazówce czy dalej będzie rosło i do ilu dojdzie. Jutro pojade i będe obserwowal tylko tą temperature na wyświetlaczu i zobacze do ilu dojdzie bez wyłaczania silnika.
  7. Zrobiłem dzisiaj test 7.0 temperatura od zera i już przy 75stopniach wskazówka wychliła się http://img190.imageshack.us/img190/6213/zdjcie0067f.th.jpg potem jak zwykle odczekałem z godzinke i rura doszło do 90-91 http://img835.imageshack.us/img835/1664/zdjcie0076x.th.jpg Któremu wskaźnikowi wieżyć? A tak przeglądając forum znalazłem że dolny wąż chłodnicy ma być zawsze zimniy mi sie wydawało że jak termostat się otwiera to on się robi ciepły?
  8. Wiec tak troszkę poobserwowałem i nie wiem ale mi to wygląda na termostat główny ale nadal nie jestem pewien. Termostat nie otwiera się dopóki nie wyłącze auta i chwilke postoi (troszke ostygnie)włączam i gitara pion trzyma termostat otwarty. ktoś ma jakiś pomysł?
  9. płyn był wymieniany na orginał dwa lata temu jeszcze nic nie dolewalem ale dzięki
  10. witam Mam dość nietypowy problem z przegrzewaniem silnika. Więc tak. Jest mróz na dworze odpalam auto no i w droge auto ładnie się nagrzewa wskazówka wychodzi poza pion wiec coś nie tak, zatrzymuje się i sprawdzam dolny przewód od chłodnicy jest zimny, czyli termostat nie otwiera (myśle wymienie i będzie ok). W miedzy czasie auto troszke stygnie odpalam, wskazówka troszke poniżej pionu jade dalej. Dochodzi do pionu i stoi ani w lewo ani w prawo zatrzymuje się chwytam dolną rure no i zdziwko :shock: ciepła czyli otworzył się co jest grane? Czy możliwe, że termostat zawiesza się? pytałem mechanika to powiedział że jakby się popsuł to by się otorzył i by w takiej pozycji został i on niewidzi problemu :mad2: . Dodam jeszcze że jak jest na dworze ciepło to nie ma problemu skazówka idzie do pionu i tam pozostaje. Obieg powrotny w zbiorniczku jest, płynu nie ubywa,dwa lata temu wymieniane obydwa termostaty. Czy może jakiś czujnik wariuje jak jest mróz czy poprostu wymienić ten termostat, ale za każdym razem jak sie grzeje wyłącze silnik chwile poczekam włącze i jest ok. Niewiem co robić :mad2:
  11. Po dolanu plynu i odpowietrzeniu wszystko ok.
  12. Witam! Nie będę twożył nowego postu dołącze się tu :) Mam dziwny problem z tą temperaturą. Więc tak, odpalam auto jade po miescie auto ładnie szybko się nagrzewa wskazówka do pionu rośnie, potem nawet 1 może 2mm za pion co nie jest oczywiscie normalne.No i myśle że znowu padł termostat główmy(był wymieniany dwa lata temu bo nie dogrzewał wtedy )Ale sprawa jest dziwna bo, jak auto wyłącze chwilke postoi jakieś 15min i póżniej jade znowu to chwyci pion i niedrgnie już w żadną strone wszystko jest ok .Dzisiaj na zimnym sprawdzilem płyn w zbiorniczku troche brakowało wiec dolałem ale, to chyba nie to.Jesze jedno, latem wymieniałem termostat erg może źle odpowietrzyłem albo zawiesza się ten główny macie jakiś pomysł? Pozdrawiam
  13. scota666

    320d brak ogrzewania

    Termostat do wymiany caly czas masz duży obieg
  14. witam sprawdz felgi czy są proste wywarzenie kół i stan opon Opona czasami wygląda dobrze ale mają wybrzuszenia i już są do wywalenia. pozdro
  15. te lusterka sprawdze a jak sie wyjmuje je może bespiecznik poszedł bo niedziałają a co do tej dziury to szperam cały czas na forum ale ewidetnie na 2 ciągnie cały czas a na 3 jest chwila spowolnienia znaczy sie ciągnie hwila spowolnienia i dalej ciągnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.