Skocz do zawartości

karnap1

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia karnap1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdzałeś zbieżność? Ja kiedyś miałem podobne drgania, które pojawiały się już przy 130 km/h. Problemem okazała się zbieżność. Ustawienie wszystkich 4 kół w porządnym warsztacie rozwiązało problem. :D
  2. Ja zdejmowałem fajki szczypcami przez mocne ściśnięcie fajki i wyciągnięcie jej na siłę (dobrze jest robić to na zimnym silniku). Udało mi się zdemontować przewody ale niestety demontaży przewody nie wytrzymały. Wydaje mi się, że to nie jest problem jak chcesz założyć nowe. :D
  3. Witam Niedawno pękła mi sprężyna z tyłu w mojej e36 i noszę się z zamiarem wymiany kompletu tylnych sprężyn. Czy miał ktoś z was do czynienia z firmą GH jeżeli chodzi o sprężyny zawieszenia. Cena jest dość korzystna: http://moto.allegro.pl/item979664067_nowe_sprezyny_bmw_3_e36_tylko_gh_tyl_gwarancja.html Będę wdzięczny za wszystkie opinie. Pozdrawiam
  4. http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=CA91&mospid=47437&hg=64&fg=20 Moja klimatyzacja wygląda jak na pierwszym rysunku. Moim zdaniem wynika z niego, że nie ma tam żadnęgo cięgna Bowdena. Cięgno bowdena występuje w przypadku dwóch kolejnych rysunków gdzie nie ma klimatyzacji.
  5. Co kryje się pod nazwą "Realoem" :roll:
  6. Czy ktoś orientuje się jak odbywa się sterowanie nawiewem w e36 z dwudstrefową manualną klimą, tzn czy odbywa się to podciśnieniowo przez podciśnienie z kolektora dolotowego? Nie działa u mnie nawiew na nogi a w Auto Świecie czytałem ostatnio że może mieć to niekorzystny wpływ na pracę silnika przez nieszczelności wężyków prowadzących do siłowników sterujących klapami kierunku nawiewów. U mnie mam problemy z falującymi wolnymi obrotami chwilę po uruchomieniu silnika. Problemy nasilają się kiedy używam klimatyzacji. Może ktoś z Was kiedyś przerabiał ten temat i orientuje się gdzie szukać przyczyny? Czy do takich wężyków jest jakiś rozsądny dostęp? Gdzie ich szukać? :mad2:
  7. karnap1

    [e36] Domykanie szyb.

    W moim e36 z centralnym zamykanym z kluczyka jest tak samo, jak zamykam z kluczyka szyby siędomykają. Aby domknąć szyby z pilota należy dłużej przytrzymać przycisk zamykania centralnego i po chwili szyby się podnoszą. Niestety przycisk zamykania centralnego trzeba trzymać do czasu domknięcia szyb.
  8. Ja miałem podobny problem, okazało się, że górna rolka prowadząca pasek (ta przy alternatorze) prowadziła krzywo pasek na alternator. Rolka była wymieniana pół roku wcześniej dlatego z jednej strony mocowania rolki podłożyłem kawałek materiału (szmatki) tak aby pasek prowadzony był prosto na alternator. Prowizorka jak cholera ale działa już pół roku :) miałem wymieniać tą rolkę ale zrezygnowałem z wymiany. Radziłbym sprawdzić tą rolkę. pozdrawiam
  9. karnap1

    Na 3 tłokach

    Problem pracy na trzech cylindrach udaje się tymczasowo rozwiązać przez podmianę świecy, ale po tygodniu problem wraca. Niedawno wykręciłem wszystkie świece okazało się że jedna jest koloru czarnego, po podmianie świecy na inną problem ustąpił ale tylko na około tydzień. Orientuje się ktoś co może być przyczyną takiego zachowania? Nie wiem czy diagnoza przez komputer tu coś pomoże?
  10. Mówię o tych stykach w dolnej części obudowy znajdującej się przed chłodnicą klimy.
  11. M moim BMW wentylator klimy załącza się na pierwszym biegu zaraz po włączeniu klimy, później wyłącza się i włącza w razie potrzeby. Przed wyczyszczeniem styków wentylator na pierwszym biegu chodził o wiele wolniej, teraz po wyczyszczeniu styków pierwszego biegu wiruje znacznie szybciej, nie widać za bardzo łopat wirnika. Klima działa o wiele lepiej :D
  12. Po rozebraniu okazało się, że wystarczy przeczyszczenie styków przewodu plusowego pierwszego biegu wentylatora. Styki wtyku znajdują się w dolnej części obudowy wentylatora :) Na szczęście wtyki sąrozbieralne, bez problemu można je rozłożyć i przeczyścić.
  13. karnap1

    Wentylator

    Ja bym sprawdził poduszki pod silnikiem.
  14. Rozwiązaniem rpoblemu jest to co napisał kolega. Ja miałem to samo. Podczas jazdy zawecało się światło, włączał się alarm, po zamknięciu drzwwi otwierały się. Winowajcą okazał się wytarty czujnik zamknięcia drzwi kierowcy znajdujący się w ryglu zamka drwi znajdujący się na słupku. Jak sprawdzałem, które drzwi ą winowajcą dociskałem wybrane drzwi i zammykałem centralnym auto. Przy dociśniętych drzwiach kierowcy auto ponownie nie otworzyło się :). Wytarty czujnik posmarowałem poxiliną i obrobiłem małym pilnikiem, działa jużchyba z 4 miesiące :D
  15. Jest to wentylator elektryczny znajdujący się przed chłdnicą klimy. Samodzielnie wogóle się nie zaczyna obracać, chyba, że mu pomogę ;). Wcześniej za każdym razem po włączeniu klimy startował i w zależności od ustawinej temperatury wyłączał się i włączał razem z klimą. Teraz, po włączeniu klimy, muszę go troche przycisnąć, lub wprawić mocno w ruch żeby wystartował. Orientujecie się czy silniki tych wentylatorów są rozbieralne? Czy dałoby radę go rozebrać i wymienić np. szczotki, czy raczej nie zawracać sobie głowy i szukać drugiego wentylatora? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.