Skocz do zawartości

wojciu121

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia wojciu121

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Po wymianie amortyzatorów przednich oraz końcówek drążków pojechałem ustawić zbieżność. Okazuje się że da się bez problemu ustawić ale kierownicę cały czas ciągnie na którąś stronę. Przy pełnym skręcie słychać krótkie stuknięcie i po wyprostowaniu zaczyna ściągać na tą stronę, w którą był ostatnio mocny skręt. Gość który ustawiał zbieżność twierdzi że z układem kierowniczym powinno być wszystko ok. Zasugerował że może kolumny są źle poskręcane. Nadmienię że wymieniałem też tuleje wachacza bo nie gość nie chciał mi wogóle ustawić zbieżności bez tego. Chciałbym rozwiązać problem sam, więc poproszę o jakieś wskazówki dla laika. E36 318i sedan 1992r.
  2. wojciu121

    Wymiana silnika

    Niestety z racji ograniczonych funduszy zmuszony jestem wybierać pomiędzy tymi dwoma rozwiązaniami. Podejrzewam że silniki, o których mówisz byłyby droższe.
  3. wojciu121

    Wymiana silnika

    Zastanawiam się nad wymianą silnika w mojej 318i z 92r. Mogę tanio kupić M42 z 318is (ponoć pasuje), a w moim klekoczącym M40 jest trochę roboty, więc pytanie moje brzmi: wymieniać czy naprawiać? IS mam za 600,- (nie wiem ile dam za wymianę), a w mój silnik musiałbym włożyć minimum 500. Dodam jeszcze że co do osiągów mojego silnika nie mam zastrzeżeń pomimo 260000 przebiegu i pomijając pochłanianie oleju, klekotanie i świszczenie (popychacze, łożysko alternatora, paski i być może wałek do wymiany).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.