Skocz do zawartości

mega815

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia mega815

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. dzieki zmianie czytnika masz możliwość wgrania samemu polskiego menu(na forum wszystko jest opisane) do mk2 niby też można wgrać ale nie zrobisz tego samemu( koszt na allegro ok.250zł). Inny wygląd menu, moim zdaniem fajniejszy i zdecydowanie szybsza praca(jeszcze ani razu mi sie mk3 nie zawiesił a z mk2 co jakiś czas sie zdarzało). Ja ogólnie ze zmiany czytnika jestem bardzo zadowolony zwłaszcza, że kupiłem go w bardzo atrakcyjnej cenie :)
  2. Ja wczoraj połączyłem antene do czytnika przez przedłużkę i wszystko działa idealanie, nawet jak wczoraj jechałem w burze przy całkowicie zachmurzonym niebie sygnał nawet na chwilę nie uciekł, jedyne co popełniłem błąd to taki, że kupiłem za długi ten kabel bo kupiłem 3 metry a zdecydowanie wystarczyłoby 2 metry, koszt takiego kabla to 31zł a w serwisie powiedzieli mi ok. 150zł, trochę jest różnica. Generalnie gdyby kiedyś ktoś potrzebował kupić taki kabel to musi kupować przedłużacz z końcówkami SMB, bo ja na początku nie wiedziałem jak ten kabel nazwać jak poszedłem do sklepu :) W każdym razie wielkie dzięki za pomoc, teraz zostaje mi tylko kwestia zabawy z wgranie PL Menu i będę już całkowicie zadowolony ale to już inny temat.
  3. Czyli muszę kupić kableek w serwisie, chodzi dokładnie o kabelek nr. 10 z katalogu tak? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=65_0448&hg=65&fg=50 wypinam wtyczkę z wzmacniacza, podpinam do przedłużacza i podłączam do czytnika, dobrze zrozumiałem?
  4. Gdzie dokładnie jest ten wzmacniacz pod podłogą bagażnika? bo zaglądałem tam i nic nie znalazłem, trzeba demontować jakieś palstiki czy powinien być na wierzchu?
  5. Ale chyba żeby pominąć ten wzmacniacz muszę dokupić przedłużacz kable anteny, czy tak? w którym miejscu w kombi znajduje się ten wzmacniacz, bo rozumiem, że od niego muszę odłączyć antenę i podłączyć bezpośrednio pod nowy czytnik
  6. Witam... Fabrycznie posiadam nawigację z wyświetlaczem 4:3 z czytnikiem MK2. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić czytnik MK3, czytałem trochę na forum ale nie mogę znaleść konkretnej odpowiedzi czy wystarczy zmienić czytnik czy jeszcze trzeba dokupić dodatkowy przewód do anteny żeby odbierać sygnał GPS?(coś takiego czytałem) Prosiłbym o radę czy muszę dokupować taki przewód i jeżeli tak to gdzie muszę go podłączyć? Dodam, że moje auto to E39 touring.
  7. Niestety adaptacja nie przyniosła żadnych efektów, postanowiłem zamówić oryginalny przepływomierz Bosch-a tyle, że teraz występuje nowszy od mojego model przepływomierza (inny numer, który zmienił się podobno w 2001r), czy jeżeli zamontuje taki nowszy model to czy po adaptacji wszystko będzie ok? chciałbym się upewnić, że nie będzie przykrej niespodzianki, że coś będzie nie tak.
  8. Wymieniłem pomoę która była w zbiorniku, ciśnienie paliwa trochę się poprawiło, jutro jadę jeszcze wymienie drugą pompę. Dzisiaj zrobiłem tak jak radził kolega krecik5 i okazało się, że samochód przy odłączonej wtyczce przepływomierza chodzi o niebo lepiej i nie wysepujążadne negatywne objawy. Dzwoniłem dzisiaj do ASO i Pan z którym rozmawiałem stwierdził, że przepływomierz może nie jest uszkodzony tylko wymaga adaptacji. Widziałem, że temat był pare razy poruszany na forum i były różne opinię, ale zobaczę bo zastrzegłem sobie w rozmowie, że jeżeli nie bedzie poprawy po tej adaptacji to usługa będzie gratis, żeby nie okazało się, że podłączą komputer skasują błąd i każą mi zapłacić 200zł. Tak jak pisałem wcześniej przepływomierz kupiony był pare dni temu więc trochę dziwne, żeby był popsuty chyba, że mam pecha.
  9. Ok, a jak dostać siędo tej pompy, żeby ją wymienić? sorry wiem, że może dla nie których to głupie pytanie, ale jeżeli ktoś to już robił to będę wdzięczny za wskazówki. Czy zużycie tej pompy może powodować ten pierwszy błąd, chodzi mi o to czy jest szansa, że jak wymienię tą pompę pod siedzeniem wszystko wróci do normy?
  10. Dzisiaj udalo mi się w koncu uruchomic INPĘ(nie miałem kiedy zainstalować) wykasowałem wszystkie błędy i na ulicę, gaz w podłogę i na początku wszystko było OK ale po chwili samochód dwa razy szarpnął i znowu to samo. Pojawiły się takie błędy: http://www.candcomputer.pl/530d.pdf(dokładny wydruk błędów) Prosiłbym o radę co dalej zrobić. Zastanawiam się jeszcze nad kwesią pompy paliwa, ponieważ na pewno któraś z pomp(prawdopodobnie ta w zbiorniku) jest do wymiany poniweaż ostatnio jak miałem ok. 8 litrów ropy w zbiorniku samochód nagle stanął na środku ulicy przy podjeździe pod lekką górkę, powiedzieli mi wtedy, że to wina pompy i czy to może też mieć jakiś związek z błędem przepływomierza?
  11. Mam taki problem, od jakiegoś czasu gdy chce szybko ruszyć... pedał w podłogę...i delikatnie mówiąc przez 2-3 sekundy nic sie specjalnie nie dzieje tzn. samochód rusz ale jak malar po czym następuje pełen ciąg. Podobna sytuacja ma podczas jazdy, jadę 100KM/h i chcę trochę trochę przyśpieszyć i więc dodaję gazu a tu nic, dopiero po mocniejszym wciśnieciu zadziała kick down i samochód zaczyna bardzo szybko przyśpieszać. Problem pojawił się jakiś czas temu, więc podłączyłem komputer... Carsoft wyrzuca błąd: 0100- Air-mass flow sensor , więc wymieniłem przypływomierz na nowy co prawda nie oryginalny ale czytałem na forum, że nie ma różnicy, wyczyściłem EGR oraz elektrozawór sterujacy turbiną ale błąd nadal występuje, choć po wykasowaniu i odpaleniu samochodu nie pojawia się od razu tylko po przejechaniu 2-3km. Na postoju i chodzącym silniku na biegu jałowym błądu się nie pojawia. Prosiłbym o jakieś rady co teraz powinienem sprawdzić, czy jest to wina fabrycznie uszkodzonego przepływomierza czy coś innego?
  12. Wielkie dzięki za pomoc, w sobotę w końcu muszę się za to zabrać :)
  13. Witam...Mam takie pytanie: jak zdjąć zderzak tylny w E39 kombi przed liftingiem? tzn. muszę go zdjąć żeby wymienić czujnik cofania który niestety nie znajduje się na czarnej listwie tylko na części lakierowanej. Prosiłbym o informacje gdzie znajdują się śruby które trzeba odkręcić.
  14. mega815

    Problem z parktronic-iem

    Zgadza, się ale listwa w kombi przykrywa dwa skrajne czujniki, a ja musze wyjąć ten który jest niżej nie pod listwą, te które są w kolorze nadwozia.
  15. mega815

    Problem z parktronic-iem

    Nie dawno kupiłem swoje pierwsze BMW ( E39 530D Touring) i mam taki problem z parktronic-iem, kiedy cofam jest jeden dlugi pisk i dalej nic, kierując się tym co wyczytałem na forum udało mi się ustalić, że uszkodzony jest jeden czujnik i tu jest moje pytanie, jak się dostać do niego żeby go wymienić? uszkodzony czujnik jest na tylnim zderzaku na części lakierowanej (te które są na czarnej listwie są OK), czy, żeby się do niego dostać trzeba zdejmować cay zderzak czy da się go wyjąć jakoś inaczej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.