Skocz do zawartości

Mikey

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Mikey

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mikey

    Jazda bez termostatu ...

    Bez termostatu - w tym przypadku chodziło o całkowity brak termostatu.
  2. Mikey

    Jazda bez termostatu ...

    Nie wiem czy to ma znaczenie, ale wcześniej też była popsuta pompa wodna (taki moduł z 2 elektrozaworami), po jej wymianie klima zaczęła normalnie działać (wcześniej grzała na szyby i nogi, chłodziła na twarz). Ale po jej wymianie silnik się chyba nie przegrzewał (przynajmniej przez 2 dni, bo tyle czasu jeździłem do momentu wizyty u mechanika).
  3. Mikey

    Jazda bez termostatu ...

    Ostatnie 5 cyfr z VIN to 05649 Na RealOem pokazuje mi, że jest to model z kwietnia 1998
  4. Mikey

    Jazda bez termostatu ...

    Czy poza termostatem silnik ma jakiś inny mechanizm utrzymywania stałej temperatury ? Pytam, bo oddałem auto do warsztatu; po zakupie w komisie jeździłem juz parę tygodni, ale przed dłuższa trasą zdecydowałem się wymienić olej i płyn w chłodnicy. Jak wyjechałem od mechanika to po 1 km silnik się zagrzał. Pomyślałem, że go nie odpowietrzyli, poczekałem aż wystygnie i wróciłem do warsztatu, tam musieli znowu czekać aż wystygnie więc zostawiłem im auto na noc. Następnego dnia facet zadzwonił i stwierdził, że naprawione, ale muszę dopłacić za termostat, bo nie było wcale i musieli włożyć nowy. Mam więc wątpliwość, czy to możliwe, by przed wymianą płynu silnik zrobił kilkaset kilometrów i w mieście i na trasie całkiem normalnie – bez skoków temperatury, bez termostatu ?
  5. Mikey

    do czego ten czujnik

    Po instalacji czujnika różnica jest wyczuwalna. Średnie spalanie spadło mi do 11.5 z blisko 15. Na trasie można teraz się pobawić (gdy ma się więcej czasu) w uzyskiwanie średniej poniżej 10, 9 czy nawet 8. Wcześniej nie schodził poniżej 12. Auto dostało też kopa przy ruszaniu i przy obrotach poniżej 3 tys. Wcześniej miałem wrażenie, że jest za ciężkie, przy niskich obrotach reakcja na naciskanie pedału gazu była podobna do jednolitrowej Corsy - czyli prawie żadna i silnik prawie się dusił.
  6. Mikey

    do czego ten czujnik

    Dowiedziałem się dziś, że mam ten czujnik uszkodzony. Pociesza mnie fakt, że to podobno jest źródłem wysokiego spalania - ok 15l i słabej mocy przy niskich obrotach. Jutro wymieniam - za 350, bardzo ciekaw jestem efektów.
  7. Kurcze, w moim E39 jest dokładnie tak samo !!! Też muszę powalczyć z elektrozaworami. Jeśli dobrze rozumiem, to chodzi o ten element: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DH31&mospid=47554&btnr=64_0676&hg=64&fg=18 z numerkiem 01 :)
  8. Miałem podobną sytuację, kupiliśmy E39 2 tygodnie temu mimo całkowitego braku entuzjazmu żony, ale jak pewne wiecie :) ... do BMW bardzo łatwo się przyzwyczaić. Więc i żona szybko się "zaaklimatyzowała". Niestety właśnie zwineli nam 2 wkłady do lusterek i czar prysł. Znowu będę miał ręcznie dorabiane ze zwykłego lustra - tak jak w poprzednim aucie. Trzeba pomyśleć o zabepieczeniach i o tym gdzie się go zostawia. Z kina raczej go nie wyciągną, bo tam są parkingi zamknięte, ale zawsze znajdzie się taki debil co spróbuje coś urwać i zarobić na wino.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.