Skocz do zawartości

ralfik13877

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było e60 530d, a teraz najlepszy, najszybszy i najtańszy samochód na świecie tj. SŁUŻBOWY ;-)
  • Lokalizacja
    mazowieckie

Osiągnięcia ralfik13877

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Niestety producent nie przewidział możliwości wymiany samych tulei :duh:. Poza tym przykra niespodzianka wahacze dostępne są tylko jako część orginalna w serwisie :mad2:.
  2. Podobnie mam problem z niestablinym prowadzeniem samochodu. Przy większych prędkościach autem rzuca po pasie. Byłem dwa razy u diagnosty, nastepnie u drugiego, stwierdzili że luzów nie ma... Amortyzatory ok, po ok 60-65%. Dodam jeszcze, że u mnie na kierownicy szarpania nie czuć, tylko całość przesuwa się od boku do boku (wrażenie jazdy po lodzie). Proszę o poradę.
  3. Problem zlokalizowany to wydech, dokładnie częśc za katalizatorem.
  4. W zeszłą sobotę wysiadłem z samochodu zostawiłem go z włączonym silnikiem i klimatyzacją. Usłyszałem metaliczny brzęczenie, myślę że ma to coś wspólnego z klimatyzacją ponieważ co jakiś czas to brzęczenie ustępuje ale tylko na chwilę. W środku auta nic nie słychać. Brzęczenie wyraźniej słychać po prawej stronie samochodu (od pasażera) ale nie umiem tego zlokalizować. Proszę o pomoc.
  5. ralfik13877

    czy to sprzęgło?

    ja mam troche inny problem kiedy wrzuce bieg i puszczam sprzęgło czuję pod nogą że pedał pulsuje, drga (podobne uczucie jak przy hamowaniu z abs). Drgania czuć tak naprawdę na 3 pierwszych biegach. Auto normalnie przyspiesza z każdego biegu. BMW 530D manual. Proszę kolegów o pomoc. Pozdro
  6. Ja w u siebie mam Bridgestone Potenza i jestem zadowolony, dobre trzymanie, w miare ciche na komfort też nie mam co narzekać.
  7. Dzięki za odpowiedź jeromer. Troche mnie przeraziłeś tym opisem myślałem że to łatwiejsza operacja.
  8. Może mi ktoś powiedzieć jak zdemontować zapalniczkę z popielniczką lub samą zapalniczkę. Nie chcę niczego zniszczyć a gniazdo zapalniczki wpadło mi do środka i teraz nie moge niczego podpiąć. Prosze o usunięcie jednego tematu, nie wiem czemu pojawiły się dwa. Za co przepraszam
  9. Chodzi o tę uszczelkę najbardziej zewnętrzną, wykonana z materialu, filcu czy czegoś podobnego. warto jeszcze przetrzeć łączenie między przednimi i tylnimi drzwiami.
  10. Hej, mam już sposób na moje trzeszczące uszczelki w E60. Recepta jest prosta po pierwsze myjemy uszczelik te "materiałowe", najlepiej szczotka, płyn. Ja jeszcze użyłem do czyszczenia pary. I na koniec smarujemy cieniutką warstwę silikonu z teflonem jak kupiłem ten: http://allegro.pl/item702877044_smar_silikon_teflon_tubka_30g_naskosil_a.html, jeden zabieg i spokój.
  11. No właśnie nic nie ma ale zanim się wybrałem na odgrzybianie to troche podwoniłem po różnych zakładach. I np. na Puławskiej gość usilnie mnie przekonywal, że trzeba wymienić czynnik, olej itd. bo samo odgrzybianie nic nie da i on się pod tym nie podpisze :D .
  12. Miałem ten sam problem i wybrałem się na odgrzybianie metodą ozonową pomogło. Koszt ok 80 zł. Filtr też należy wymienić. Pamiętaj jak Ci dobrze chłodzi to nie daj się namówić na wymiane czynnika.
  13. Jak w temacie, gdzie znaduje się filtr paliwa w E60?
  14. Hej, jednak to były świece dokładnie 4 i 5. Dzięki za pomoc
  15. Tak, tankowałem już te NIBY lepsze paliwa typu Werwa ale nic nie dało. Ale po urlopie jade do serwisu więc jak coś będę wiedział napewno napisze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.