Skocz do zawartości

polos13

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Malbork

Osiągnięcia polos13

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. polos13

    E32 problem z pompka paliwa

    Witam posiadam BMW E32 730 87' mam problem z pompka paliwa pali mi sie ciagle bezpiecznik nr. 23 obie strony ma zwate do masy po odlaczeniu kostki z pompki (w bagazniku) strona bezpiecznika blizej silnika nie ma zwarcia do masy kupilem nowa oryginalana pompke i jest to samo ;/ w odlaczonej kostce piny z numerami 1 i 4 sa zwarte do siebie nie wiem czy tak powinno byc prosze o pomoc pompka kosztowala 550 zl wiec szkoda mi jej spalic ;/ szukam schematu elektrycznego e32 730 i tez nie widze EDIT: A wiec niepotrzebnie wymienilem pompke okazalo sie ze kable idace z kostki do pompki te juz w zbiorniku ktore sa w plastikowej rurce ochronnej stopily sie razem i robily zwarcie temat zamkniety.
  2. wielkie dzieki :) pozdr
  3. ale ktory :):P bo u mnie nie ma roznicy i kierowcy i pasazera tak zamyka ;/
  4. Witam mam kolejny klopot z 730 mianowicie jak zamykam dzwi musze to robic na "dwa razy" przekrecam kluczyk wszystko sie zamyka ( z pominieciem bagaznika bo nie dziala) wszystkie dzwi sie zamykaja i kolki w dzwiach sie chowaja i po kilku sekundach sie wszystko same otwiera musze zamknac samocod 2 raz i juz jest ok :) dodam ze nie wazne jest czy zamykam auto dzwiami kierowcy czy pasazera zawsze jest tak samo kupilem centralke z pilotem do centralnego chce ja zalozyc ale nie wiem co z tym zamykaiem na "dwa razy" pomocy
  5. witam u mnie przyczyna byla zarowka ktora robila zwarcie :) ale u mnie palil sie bezpiecznik wiec u Ciebie atpie ze cos robi zwarcie :) moze szlag trafil dimmer choc nie wiem dokladnie jak to jest E38 dokladnie u mnie w E32 jak dimmer nie dziala nie ma oswietlenia no opcji jest sporo kabel pod puszka bezpiecznikow nagly brak przejscia do i bezpiecznika ??:) najlepiej miernik w reke w raz ze schematem i do dziela :) pozdrawiam
  6. Panowie dalej nie wiem co z moim kompem ;/ spotkal sie ktos z takim problemem ???
  7. :) zgadzam sie !!! :) kolega nie majacy pojecia o samochodach kupil 3 chcial miec malo popularne auto :D teraz sie wkurza bo jadac do pracy mija srednio dziennie 6 czarnych 3 :) a ja jezdzac ta sama trasa zadko trafiam na siudemeczke :) pozdrawiam wszystkich posiadaczy slicznych siudemek :)
  8. polos13

    Nie odpala

    watpie ze komp cos podpowie :) u mnie bylo podobnie w innym aucie (nie bmw) :) tykal rozrusznik i nie krecil aku ok szczotki tez przyczyna byla peknieta przekladnia planetarna (chyba tak sie nazywa:) ) w rozruszniku :) ja bym wyciagnal na Twoim miejscu rozrusznik i obejzal go dokladnie jesli aku masz ok
  9. Najprosciej bedzie na poczatek pojechac do jakiegos warsztatu albo na diagnostyke niekt przeciez nie jest czarodziejem :) moim zdaniem to moze byc prawie kazdy element roztelepanej zawieszki :) sprawdzenie zawieszki kosztuje (przynajmniej u mnie) od 20 do 30zl to nie duzy wydatek :) ja bym tak zrobil :) pozdrawiam
  10. Panowie ja juz wiem co moja E32 bolalo :) zalozylem swoja zapasowke i od kumpla pozyczylem oczywiscie oryginalne 15' BMW i jest malina nic nie puka :) :) a wiec u mnie zly rozmiar alu pierscienie metalowe i plastiki centrujace nie pomagaly ;/
  11. Ja w E32 730i mam podobny problem z tym ze zakresie 80-90 km/h nie bije mi kierownica w wyrywa mi ja z rak ;/ zaczalem wachaczy pozniej koncowki drazkow i nic mialem slaby prawy amorek zmienilem oba i problem nie zniknal zmienilem opony wywazylem kola chwile mialem spokoju i znowu to samo uczepilem sie tarcz tez nie pomogly nie mam oryginalnych felg BMW i nie jet to zalecany rozmiar srednica otoru felgi to 74mm a piasta w E32 to 72,60mm okazalo sie ze nie moge wycentrowac kol bez pierscieni centrujacych wiec dzis je kupilem przejscie z 72,60mm na 74mm zalozylem i nic sie nie poprawilo ;/ mi sie wydaje ze jedynym skutecznym lekarstwem sa oryginalne felgi i takich wlasnie szukam jesli jednak ktos znajdzie inne skuteczne lekarstwo pomocy :) pozdr
  12. nie wiem czy na pewnoe dobrze gadam ale ja bym jeszcze uczepil sie silnika krokowego :) pozdro jak gadam glopoty poprawcie :) :P
  13. heh sorki Panowie :) oczywiscie 730i :wink: 3.0l w zupelnosci mi wystarczy :) 7 litrowy potwor chyba by mnie zezarl z kopytami :wink:
  14. ja tez walczylem z oswietleniem wnetrza w e32 :) podaj adres na @ to przesle Ci schemat i na pewno sobie poradzisz :D ja musialem wyciagac zegary zeby dobrac sie do glownej wiazki oswietlenia za zegarami jest jeden glowny kabel nie pamietam dokladnie skad leci chyba od dimmera i pozniej rozchodzi sie na kilkanascie cienszych ktore oswietlaja wszystko co swieci sie w srodku auta jest to na 90% kolor siwo czerwony tu nie moge przeslac schematu wiec podaj innego @ :) pozdrawiam
  15. Panowie zrobione :) tylko prosze sie nie smiac :) oczywiscie mieliscie racje to byla wina przeplywki a usterka to NIE PODLACZONA KOSTKA samochod rok po zalozeniu gazu jezdzil z nie podlaczona przeplywka :) tzn moj kumpel tak nim jezdzil :) ja mam go od niedawna :) myslicie ze teraz bedzie mniej palic ?? :) mi sie wydaje ze tak ale nie wiem czy dobrze mysle :) dodam ze to specjalisci gazowniki zapomnieli jej podlaczyc i na poczekaniu wymyslili bajke z wtryskami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.