Skocz do zawartości

Spychu10

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Spychu10

  • Urodziny 17.07.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 2000
  • Lokalizacja
    Środa Wielkopolska

Osiągnięcia Spychu10

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. To nie pozostaje mi nic innego jak odwiedzić allegro bo dość mam ładowania sianka w to auto.
  2. Elektryk podczas naprawy sterowania pompy zauważył wydobywające sie pęcherzyki powietrza z układu chłodzenie przy termostacie egr. Musze to sprawdzić jutro. Może układ jest zapowietrzony i dlatego nie moge auta dogrzać. maks. temp to 72 stopnie
  3. Pompy nie regeneruje. Silnik chodzi jak złoto i nie ma jakichkolwiek objawów zużytej pompy. Auto pali bez problemu nawet przy obecnych mrozach. Ogólnie jestem zwolennikiem japończyków i mam już dość tego niemca i nie wiem czy wkrótce nie zmienie pojazdu
  4. Przy obecnych temperaturach auto długo mi się nagrzewa. Ogrzewanie mam ustawione na 32 stopnie i szału nie robi. Na mniejszych obrotach i na postoju temperatura spada a im szybciej jade to temperatura wyższa. Dziwne objawy jak na termostat. Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem
  5. Przy obecnych temperaturach auto długo mi się nagrzewa. Ogrzewanie mam ustawione na 32 stopnie i szału nie ma. Na mniejszych obrotach i na postoju temperatura spada a im szybciej jade to temperatura wyższa. Dziwne objawy jak na termostat. Spotkał się ktoś już z taką usterką??
  6. Awaria została zdiagnozowana i usunięta. Jak się okazało uszkodzeniu uległo sterowanie pompą wtryskową. Naprawa u elektronika samochodowego wyniosła 600 PLN.
  7. Witam. U mnie również pojawiły się problemy z temperaturą w 320d 136 KM. Mianowicie przy wolnej jeździe i na postoju auto nie nagrzewa się. Właściwą temp. uzyskuje dopiero przy dłuższej jeździe prędkością ok 100 km/h. Gdy zwolnie lub zatrzymam się temperatura spada. Na główny termostat mi to nie wygląda ( objawy powinny być wręcz odwrotne).
  8. Przebieg jeśli jest prawdziwy to 190 tys. Jeżdżę tylko na paliwach BP Ultimate lub Orlen Verva. Filtr paliwa zmieniam zawsze razem z olejem czyli ok 12000. Filtr jest czyściutki.
  9. Auto dzisiaj sprawdziłem. Paliwo do filtra dochodzi bez problemu. Próbowałem odpalic silnik na plaka i był postęp. Silnik zaczął odpalać a więc napewno będzie to usterka pompy wtryskowej. Lepiej nie myśleć o kosztach :(
  10. Witam. Wczoraj po pracy zaparkowałem samochód w garażu i wyłączyłem silnik. Chciałem jeszcze na chwile go odpalić i niestety nie ma już takiej możliwości. Rozrusznik kręci jak szalony a silnik nawet nie próbuje załapać. Podejrzewam pompe wtryskową ale przyznam się szczerze że nie mam pojęcia o mechanice.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.