Skocz do zawartości

olo2828

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1996r
    Moje byłe BMW
    E34 525i vanos 1993
    E32 730i V8 1993
    E34 520i 24v 1991
  • Lokalizacja
    Wieluń

Osiągnięcia olo2828

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Szkoda ze nie mieszkasz blizej to byśmy tą przepływke podmienili i wtedy coś wiecej można stwierdzić. No fakt - cyrki jakieś mi wyszły. No a auto dzisiaj przetestowane i odpalane po kilka razy na zimnym i ciepłym... odpala bez zastrzeżeń. Silnik pracuje równiutko, nie ma żadnych falowań. Podczas jazdy też jest aż nudno - żadnych sensacji :D
  2. Tak przepływke mam o identycznych numerach. Widocznie ten mój badziewiasty multimetr zawyża ... jak nim poruszam to też same pokazuja sie cyferki na wyświetlaczu - pewnie ten mój pomiar nie jest miarodajny. Jak nim sprawdziłem napiecie na biegunach akumulatora to pokazuje aż 13V a przeciez kiedyś jak mierzyłem - to zawsze było 12,4V . Ale lipa no...
  3. Zmierzyłem napiecie na jałowym i mam 2,43 V i po dodaniu gazu wzrasta do ponad 4V. nie wiem tylko na ile te pomiary są dokładne , bo ten mój multimetr to za 20 zł jest. Spróbuj założyć inna sonde może. a przepustnica nie przycina sie czasem? I czy nie masz któregos wężyka od podciśnien zamienionego , jeden z drugim?
  4. Dzisiaj wymieniłem pompe paliwa na nową. I co sie okazało - ktoś wcześniej wsadził tam pompe od tds-a która chyba ma tylko 2 bary a nie 3,5 bara. musiałem kabelki przerabiać na te wtyczki z oczkami. pompka była osadzona w takiej czarnej rureczce żeby nie latała. w ogóle jest mniejsza. Widać jak niektórzy dbają o swoje autka... Poprzednik już oszczędzał jak tylko sie da na tym aucie. Zeby chociaż założył taką pompę jak trzeba .... ach szkoda słów..... Teraz auto ładnie odpala i od razu obroty ma równiutkie. Pompę teraz słychać po przekręceniu kluczyka na zapłon - wtedy była cisza. Zobacze jutro jak zachowuje sie na ciepłym silniku i napiszę czy już na 100% jest wszystko ok.
  5. Witam Czy ktoś wie dlaczego po odpięciu wężyka regulatora ciśnienia paliwa silnik przestaje falować, obroty od razu sa równiutkie ? Na dodatek ciężko mi odpala jak jest rozgrzany silnik. Odpala tak dopiero za trzecim razem bez wciskania pedału gazu. Jak silnik jest zimny to odpala dobrze tyle ze powinien tez chyba szybciej trochę. Filtr paliwa wymieniłem i teraz zastanawiam sie co dalej - czy pompa już słaba czy to regulator cos fiksuje? W tym węzyku od regulatora nie ma paliwa.
  6. Ok dzięki - zrobię. tak jak piszesz. Ewentualnie może zamienię z innej . Tylko nie wiem czy znajdę o tych samych numerach te moduły. Najpierw przeczyszczę i napiszę czy pomogło
  7. Witam Lampki wewnątrz auta raz sie zapalą a zazwyczaj wcale. Jak otwarłem drzwi od kierowcy to nie zapaliły sie . jak otwarłem drzwi od pasażera to raz sie zapalą a raz nie . Lub zapaliły sie i nie chciały same zgasnąć. Musiałem je wyłączyć.Centralny też wariuje ostatnio w ogóle kluczykiem nie mogłem zamknąć drzwi . Dzisiaj podchodzę centralny działa prawidłowo - co sie dzieje? Czy na początek podmienić moduł ten pod kanapą. Tylko nie wiem czy to ten zielony czy czarny. bezpieczniki nie popalone. Wiązka kabli przy klapie bagażnika jest sprawdzona ale może musze rozebrać całą ta osłonę plastikową ? Bo może pod nia kable sie stykają . Jakies porady , sugestie?
  8. Dzięki chłopaki :D
  9. No właśnie , wole przełożyć całe kompletne kolumny - tylko nie mam pewności. Gdybym nie miał innych ważniejszych wydatków , to bym nie kombinował z używanymi częściami.
  10. Witam Koledzy - może ktoś wie - czy pasują do 730 całe kolumny macphersona , od e34 ? Ewentualnie tylko sprężyny + amory przednie , z e34 ? Chciałbym założyć te części używane, mimo że wiadomo - nowe sprężyny i amortyzatory = komfort, ale ja teraz mam sportowe amory i sprężyny .Jednak to nie na nasze drogi i w dodatku super nisko . Może coś poradzicie.
  11. Bardzo możliwe że sondy lambda nie działają, ale bez podłączenia pod dobry komputer sie nie obejdzie. Ja w swojej mam podobny problem tzn. po rozgrzaniu łapie muła szczególnie na niskich obrotach - jednak spalanie średnio 13l - 14l. Nie mam czasy gdzieś podjechać. Bo wymieniać można wszystko po kolei , a może się okazać że to czujnik temperatury lub przepływka - a to nie ma sensu, niepotrzebne koszty które lepiej wydać na paliwo :) .
  12. olo2828

    Auto źle się prowadzi

    Z przodu żadnych luzów nie mam, a z tyłu mogą jeszcze być czasem na tulejach wahaczy. No i czy jak bedą luzy z tyłu to geometrię, dobrze ustawią ?
  13. olo2828

    Auto źle się prowadzi

    Luz na przekładni kasowałem z góry, nie wchodziłem pod auto - jakbyś mieszkał gdzieś bliżej to bym to zrobił bez problemu :D Problemem może być tylko to , jak mocno śruba się trzyma - u mnie dość łatwo puściła, nie musiałem niczym pobijać czy coś - jest strasznie mało miejsca.
  14. Rzeczywiście wahacze górne są inne - ale się rozpędziłem - sorry :D
  15. Z tego co wiem , wahacze były takie same w 34 i e32, numery katalogowe, producenta sie zgadzają - zobacz sobie na RealOEM. com
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.