Skocz do zawartości

ml987654

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia ml987654

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Nie wiem czy ta funkcja działa po sparowaniu z telefonem, ale jedno jest pewne- nawet gdyby działała to nie z iPhonem. BT w iPhone jest dla mnie z niezrozumiałych powodów ograniczone tylko to obsługi zestawów głośnomówiących/słuchawek BT. Nie ma możliwości transmisji innych danych przez BT, np. wysłania zdjęcia itd. Spróbuj z innym telefonem. Pozdr.
  2. Odebrałem samochód i na drugi dzień poczułem drgania. Powkręcałem go na obroty i usłyszałem, że gdzieś obciera i od razu do niego podjechałem. Powiedział, że wiatrak jest "luźny" i się wygina (diagnoza zajęła mu jakiś czas) i trzeba wymienić. Ja mu uwierzyłem i nawet tam nie zajrzałem. Łopatki nigdzie nie ma. Dziwna sprawa..... może mnie oszukał, ale w sumie mógł od razu powiedzieć że brakuje jednej łopatki. Może wtedy jeszcze była..... Jutro muszę jechać 100km. Pojadę pomału i musi wytrzymać bo normalnie się już chyba załamię jak mi coś jeszcze poniszczy.
  3. Byłem zobaczyć i wiatrak jest dobrze założony (wieje na silnik), ale brak jednej łopatki, więc muszę kupić. Nie wiem już jak do tego podejść. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :( :( :( :( :( Kupię wiatrak, każe mu wymienić i nie wyjdę dopóki konkretnie nie zrobi. W przyszłym tygodniu będę coś wiedział to się odezwę. Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to chętnie poczytam. Dyzio255 bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  4. No już sam nie wiem co robić. Jak kręcisz samemu albo silnik jest na wolnych obrotach to nie obciera. Jak go mocno przygazujesz i wejdzie na duże obroty to wtedy gdzieś obciera i to nie zawsze. Mechanik powiedział, że to wina wiatraka. Wygląda to mniej więcej tak, jakby była tzw. "ósemka". Wiatrak ma wszystkie śmigła. Muszę znaleźć jakieś zdjęcie i zobaczyć czy czasem odwrotnie tego nie założył.
  5. I już nie wiem czy kupować ten wiatrak. chyba kupię używkę i się zobaczy. Wymienię wiatrak i jak będzie tarł to znaczy że visco do wymiany i się będę kłócił. A jak długo był przegrzany..... też chciałbym wiedzieć bo to nie ja prowadziłem. Pożyczyłem samochód ojcu bo on nie ma zimówek. Wcześniej mi się niedogrzewał i termostat czekał już na wymianę, ale święta były i trochę to odwlekłem. Jak tata wrócił (100km) to się zapytałem czy ciepło miał w środku bo taki mróz a silnik niedogrzany, a on mi na to, że jak stał na światłach to nawet mu się przegrzał, ale jak ruszył to spadło. Najgorsze jest to, że nie zadzwonił i wrócił po czymś takim 100km. Na drugi dzień wziąłem samochód i specjalnie jeździłem po okolicy, żeby się dogrzał. Wskazówka doszła do połowy i była w takim położeniu przez ok. 5 min a potem temperatura zaczęła rosnąć. Jak tylko silnik ostygł zaprowadziłem go do mechanika. Dzwoniłem do mechanika i potwierdził, że wiatrak jest na 4 śruby. Już zaczynam wymiękać. Nie wiem jak do tego podejść. Jutro jadę trasę 100km w jedną stronę i trochę się obawiam....... :( Pozdrawiam i niech visca będą wieczne
  6. I jak sprawdzić to visco? Kurde wszystko się stało jak byłem chory i zawiozłem do mechanika, który mi zawsze wszystko robi i poprosiłem, żeby kupił też części bo ma duże zniżki, a ja nie za bardzo czułem się na siłach. Słyszałeś już o przypadkach, że visco było niewyważone? A co do wentylatora to mi chodzi o ten wentylator do którego przykręcone jest visco. Na realoem są dwa diagramy ale dokładnie nie widać ile śrub mocujących jest (dostępne są wersja na 3 i 4 śruby). Z realoem dowiedziałem się tylko tyle, że 410mm ma wersja zwykła, a 420mm wersja tropikalna. Teraz się zastanawiam czy w ogóle kupić ten wentylator bo może to visco jest przyczyną. Najgorsze jest to, że zaufany mechanik, zaufanym mechanikiem, ale kasę wziął i może kombinować z tym visciem. Normalnie mam już tego dosyć bo już widzę jak będę się z tym "bujał". :( Dodam jeszcze, że mój zły nastrój pogłębił się jeszcze po ułamaniu klamki wewnętrznej. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: Jak chcecie zobaczyć to 7 ostatnich znaków VINu to: BN40319
  7. Niestety nie. Zamiennik z intercars. Myślisz, że visco jest źle wyważone??
  8. Witam Samochód mi się przegrzał (doszło do czerwonego pola i dopiero to zauważono). Od razu mechanik i kompleksowa wymiana: visco+termostat+pompa wody+płyn chłodniczy. Po wymianie temperatura ok, ale wyczuwam minimalne drgania, zwłaszcza na oparciu, gdy silnik jest na wolnych obrotach. Na wysokich obrotach słychać jak wentylator o coś trze (ale nie zawsze). Pojechałem do mechanika i stwierdził, że muszę wymienić jeszcze wentylator chłodnicy bo jest już "luźny" i przy wysokich obrotach cały się wygina. Stwierdził też, że to jest raczej przyczyna tych drgań. I tu pojawiają się moje pytania: -czy wentylator może powodować te drgania -jak sprawdzić stan głowicy i uszczelki po przegrzaniu (jakie są objawy?) -jaki wentylator kupić bo zgłupiałem. Na realoem.com pokazują dwa i do końca nie wiem jaki mam 410mm i 3 mocowania, czy 420mm i 4 mocowania, czy 410mm i 4 mocowania czy jaki?? Proszę kolegów o szybką odpowiedź, gdyż załamałem się tą całą sytuacją i chciałbym to zrobić i cieszyć się jazdą Dodam, że samochód to e39 520i M52 z 06/1997r. Pozdrawiam
  9. ml987654

    przegrzany silnik

    Witam Dołączę się do tematu Silnik miałem niedogrzany od jakiegoś czasu (termostat), ale nie mialem czasu tego zrobić. Po jeżdżeniu ok. miesiąca z zepsutym termostatem doznałem szoku bo silnik się przegrzał.... ;-( Temperatura doszła na czerwone pole i dopiero zauważyłem. :( :cry: Pierwsze co zrobiłem, to wizyta u mechanika i hurtowo do wymiany termostat, visco i pompa wody + płyn chłodniczy. Teraz temperatura jest idealna, ale zauważyłem dziwny objaw. Na wolnych obrotach wyczuwam minimalne drgania nadwozia (zaznaczam, że tylko ja to czuję, jak pytam o zdanie innych to mówią, że wymyślam). Obroty nie falują ale czuć minimalne drgania na fotelu. Nie wiem czy było to wcześniej, ale po sytuacji z temperaturą stałem się bardzo wrażliwy. Macie jakieś pomysły...... może jestem przewrażliwiony i rzeczywiście nic się nie dzieje.... co o tym sądzicie?? Dodam, że silnik to m52b20 z przebiegiem 193kkm oryginalnym na 99%. Świeci się ostatnia zielona dioda i przez ten czas dolałem ok 600-700ml oleju. Pozdrawiam
  10. Witam Ja też tak mam że rano po zimnej nocy pierwsze dwa- trzy obroty wyglądają tak jakbym nie miał wspomagania. Trzeba wymienić płyn .... i tu nasuwa się moje pytanie jaki i ile?? Od jakiegoś czasu mam też tak, że "poci" mi się przewód, który wchodzi do tego zbiorniczka wyrównawczego od płynu od wspomagania - jak się nazywa ten przewód bo przy okazji bym go wymienił?? PS. Wiem, że może trochę nie na temat, ale jak sprawdzić termostat i wisko bo silnik się trochę nie dogrzewa i chciałbym sprawdzić co to może być??
  11. A ja miałem czerwony i wlałem czerwony Ferrodo DOT 4. Może z tiptronic`iem jest inaczej........ :worried: :?:
  12. Za taką kwotę nie kupisz dobrego tds`a. Silnik ogólnie bardzo dobry, ale ważne czy poprzedni właściciel o niego dbał. Za 20tys. to bym się rozejrzał za benzynką 520i, 523i ok 97r. pozdrawiam
  13. ml987654

    ILE PALI

    miasto 12-13l trasa 8-10l
  14. spróbuj tak
  15. Na 99% to będzie ten czujnik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.