Skocz do zawartości

Christof

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Koblenz

Osiągnięcia Christof

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam kolegow! Czy ma ktos do udostepnienia najnowszej mapy niemiec na MKIII? Przydaloby sie rowniez kilka map na inne kraje zachodnie Pozdrawiam!!
  2. Widzisz kolego Dymek, w twoim rozumowaniu chodzi tylko o to zeby nasze bunie przerobic glownie na jezdzace wiesniackie dyskoteki ktore ze wzgledu na cudowna technike silnikow w normalnych warunkach nie slychac. Nie rozumie rowniez dlaczego tak smialo twierdzisz ze one sie "sfajcza" skoro juz po twojej wypowiedzi ze sa drogie wiec i napewno dla ciebie nie osiagalne. Ja posiadam od kilku lat taki subwoofer i i montowalem go nie dla uzyskania rokordowej wartosci dB tylko dla uyzyskania lepszej i powiem smialo duzo lepszej barwy dzwieku dla ucha. A dla glosnej muzyki to wole koncerty live dobrych grup rockowych. Pozdrawiam!
  3. Witam!! Jezeli chodzi o subwoofer to polecam szczerze ten http://www.pioneer.pl/pl/products/25/131/201/TS-WX22A/index.html sam posiadam taki i mam go w kabinie bo jest na tyle maly i posiada wystarczajaca moc, tym bardziej nadaje sie do sedana bo scianka dzielaca bagaznik jest dosyc szczelna i wozenie duzej skrzyni w bagazniku powoduje ze wszyscy na zewnatrz slysza walenie basow a wewnatrz auta nie daje pozadanego efektu Pozdrawiam
  4. Hallo kolalysy !! Stwierdzilem to po tym ze przy wlaczeniu swiatel strumien swiatla podnosil sie do gory a potem opadal czyli byla to taka reakcja jakby przod auta byl podnoszony wiec mechanizmy regulujace w reflektorach dzialaly. Po podniesieniu auta na podnosniku zauwazylem ze ramie pozycjoniera zwisalo bezwladnie w powietrzu http://de.bmwfans.info/original/E39/Lim/530i-M54/ECE/L/A/2002/10/mg-31/ill-31_0265/ ( na obrazku jest to numer 6). Potem udalem sie do service BMW i zamowilem tylko to ramie lacznie z objemka mcujaca i po wymianie wszystko dziala juz poprawnie. Koszta jakie ponioslem to 15 Euro poniewaz mieszkam w niemczech. Sama robota to okolo 15 min. Pozdrawiam
  5. Witam!! Mialem podobny przypadek ze nagle zaczely xenony mi swiecic bardzo nisko i sie okazalo ze jest taki pozycjoner ktory znajduje sie w dolnej czeci wachacza z prawej strony zawieszenia i to wlasnie zaczep takiego malego ramienia oderwal sie od obiemki mocujacej i po jej wymianie wszystko swieci jak od nowosci. Dodam ze nie bylo potrzeby wymiany calego pozycjonera tylko kupilem samo ramie z objemka mocujaca Pozdrawiam
  6. Nie zmieniaj bo szkoda kasy jezdze juz 4 automatem i nigdy tego nie robilem a skrzynie wytrzymywaly do konca Pozdrawiam
  7. Witam Od tygodnia jezdze moja 530i na gazie i jestem mile zaskoczony i bardzo zadowolony. Po kilku miesiacach zastanawiania sie zdecydowalem na zamontowanie sekwencji Prins VSI i wcale teraz nie zaluje tego kroku. Po pomiarach na hamowni okazalo sie ze moment obrotowy jest bez zmian jedynie stracil 5 konikow co wcale nie ma wplywu na dalsza ucieche z jazdy moim autkiem. Na poczatku spalanie przekraczalo moje oczekiwania ale po dwuch probach w koncu udalo sie tak nastawic parametry ze spalanie jest minimalnie wieksze jak na benzynie. A wiec moim skromnym zdaniem jak juz gaz to tylko porzadna instalacje jak Prins i nic tylko cieszyc sie placeniem rachunku na stacjach benzynowych. :lol: Pozdrawiam!
  8. zapomnialem dodac jeszcze ze zamiast wydawania zbednych pieniedzy na wymiane oleju w automacie to raczej bardziej warto zadbac o tylni most bo on jest bardziej wrazliwy i w nim nalezy zadbac o swiezy olej Pozdrawiam
  9. Witam!! Ludzie czy wyscie poszaleli z ta wymiana oleju w automatach? Sami sobie problemy stwarzacie. Przeczytajcie sobie dokladnie ksiazke samochodu i dowiecie sie ze jest w tych skrzyniach tak zwany olej dozywotni i nie wymaga wymiany. Mam juz trzecia BMW z automatem i jak do tej pory nigdy nie robilem wymiany oleju i skrzynie wytrzymywaly bez problemu dodam ze jednym z nich byla siodemka E38 i sprzedajac ja z przebiegem ponad 300000 km nie bylo roznicy w pracy skrzyniu jak przy jej kupnie. I z tego co wysledzilem tu na forum to najczesciej wystepujace problemy z automatem maja ci ktorzy ciagle cos wyszukuja, ulepszaja i prowadza niepotrzebne zabiegi pielegnacyjne. Rozumie ze jak juz sie cos pogorszy w pracy skrzyni nalezy podjac kroki zapobiegajace albo naprawcze. a tak zwana profilaktyka na wszelki wypadek raczej jest niewskazana i nawet niezalecana. Sa to opinie fachowcow na codzien majacych doczynienia z tym problemem. Pozdrawiam !!
  10. Witam ponownie !! Po wstepnych rozmowach z firma Eko-car w Jastrzebiu Zdroju dowiedzialem sie ze kompletny montaz sekwencji Prins VSI wyniesie mnie 6100 zlotych razem z wpisem do papierow auta a dodam ze mieszkam na stale w niemczech wiec zaoszczedze sobie dodatkowych zachodow zwiazanych z przegladem i odbiorem technicznym jaki tu obowiazuje poniewaz facet ma tez taki sam warsztat tu w niemczech co rowniez ulatwi mi to servisowaniew razie nieprzewidzianych problemow z ktorymi borykaja sie niektorzy dumni posiadacze instalacji gazowych Pozdrawiam!!
  11. Witam!! Wczoraj jechalem autostrada A1 na odcinku Saarbrücken-Trier, praktycznie zadnych ograniczen predkosci. Na odcinku 100 km srednia zuzycia wyazala mi 14 l/100km. Pozdrawiam
  12. A co sadzicie o sekwencji holenderskiej Prinz bo duzo zalecen i dobrych slow na jej temat czytalem. Zaznacze jeszcze ze na montazu nie zamierzam oszczedzac bo bardziej jest mi wazniejsza jakosc materialow i jakos wykonania, bo koszta szybciej sie zwroca po bezawaryjnej eksploatacji niz ciagle wizyty w service na korygowaniu bledow czy napraw. Czy ktos slyszal o www.eko-car.com i co mozecie na ich temat powiedziec, wlasnie tam otrzymalem informacje o tej sekwencji Prinz. Pozdrawiam !!
  13. Witam Serdecznie!! Nosze sie z zamiarem zagazowania mojego autka i chcialbym uslyszec zyczliwych porad na temat jaka instalacje zastosowac i gdzie na slasku a najlepiej w okolicach Jastrzebia Zdroju moge spokojnie dokonac tej przerobki? Pozdrawiam!!
  14. Witam!! Jezeli chodzi o model E39 3.0iA to tylko R6 i to niezaleznie od rodzaju skrzyni biegow. I dodam ze te silniki byly uzywane w modelach po liftingu od roku 2000. Dopiero modele 3,5 litrowe i wiecej posiadaja V8. Sam posiadam 3-litrowy silnik i dlugo sie zastanawialem ktory wybrac czy ten 3.0 czy 3,5 i zdecydowanie polecam ten mniejszy poniewaz dwa cylindry mniej do pojenia benzynka a osiagi minimalnie sie tylko roznia, praktycznie zadne biarac roznice wagi auta pod uwage. Pozdrawiam!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.