Skocz do zawartości

pm

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było 120d e87, jest 320d f30
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia pm

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Ciężko stwierdzić czy to dużo czy mało. Ja mam ten sam motor w mniejszym aucie a pali mi tyle samo (tzn. ok 9,6). Z tym, że pokonuje tylko i wyłącznie trasy o długości 4-6 km w korkach a średnią prędkość mam 14 km/h...
  2. czysty koncentrat ma wyższą temp zamarzania niż płyn gotowy do użycia dlatego nie zaleca sie zalewać samego koncentratu do suchego ukladu. NIeduza dolewka jest dopuszczalna chyba niższą, z racji tego, że jest koncentratem. Nie widzę żadnego związku między temperaturą zamarzania-stopniem rozcieńczenia a szkodliwością dla układu. Jak pisałem wcześniej podobnie wypowiadają się mechanicy w ASO.
  3. Dziwna sprawa, żadne ASO nie potwierdza tej teorii. Ja posiadam oryginalny koncentrat BMW i w opinii dwóch serwisów do któych dzwoniłem, to właśnie nim najbezpieczniej jest uzupełniać. Jest to moim zdaniem logiczne, bo niby co złego miałoby spowodować zwiększenie stęzenia? - poprostu spadnie temperatura zamarzania całości...ten koncentrat jest sam w sobie jak najbardziej bezpieczny, jest wręcz specjalnie opracowany jako płyn chłodniczy.
  4. Witam, czy może ktoś z was wie ile wchodzi oleju do 120d między min a max na bagnecie? pozdrawiam
  5. a co sądzicie o takiej sytuacji? klima chłodzi w trybie manualnym bardzo dobrze. Natomiast w trybie automatycznym dzieje się tak, ze jak ustawię temperaturę np. 19 stopni (z doświadczenia z innych auta, klimatyzacji w domu, wiem, że przy takiej temperaturze powinno być lodowato) a moja klimatyzacja ustawia siłę nawiewu na jedną kreskę i w aucie jest gorąc. Dopiero jak zmiejsze na 16 stopni zaczyna w miarę żwawo ochładzać. Podsumowując, automat wogóle nie dobiera siły chłodzenia do zadanej temperatury.
  6. pm

    bierze olej

    moje 120d bierze 1l/8000kkm od nowości.
  7. G-CS napisz adres do was bo podjechałbym a jestem trochę nie w temacie - przepraszam jeśli popełniłem jakieś faux-pas:)
  8. Witam, bardzo proszę o rozkodowanie: JS89710 z góry dziękuje i pozdrawiam
  9. zastanawiałem się kiedyś nad sensem mierzenie poziomu oleju w konkretnym odstępie czasu od wyłączenia silnika tak jak to sugeruje instrukcja Wg. mnie to wcale nie chodzi o to, że w tym momencie odczyt będzie prawdziwy a jedynie o to, że nie można tego robić od razu po zatrzymaniu. Innymi słowy w instrukcji masz napisane zeby nie dokonywac pomiaru zanim olej całkiem spłynie...poprawcie mnie jak się mylę...
  10. Hej, ja mam do sprzedania (napewno dogadamy sie co do ceny) oryginalne stalowki z jedynki, uzywane 3 sezony, proste, itd...jakbys chcial to daj znac
  11. mam ten sam problem, chetnie poslucham sugestii co moze byc przyczyna
  12. To juz trzeba sprawdzic ale napewno nie pasuje mieszek, wiec moze byc ciezko z montazem w innym modelu bo musialby spasowac inny mieszek, ktory najprawdopodobniej ma inne mocowanie.
  13. Ostatecznie tez kupilem taka galke w ASO za 260zl. Okazalo sie, ze ta sama galka dla wersji po litowej kosztuje 420 zl a dla przedliftowej 260 mimo, ze ze schematu wynika, ze sa identyczne...pierwotnie pokazywalem galke w aktualnym katalogu i dlatego pracownik aso podawal cene 420 zl. Zupelnie przypadkowo za drugim razem sprawdzilem dostepne akcesoria wytypowane przez system dla mojego numeru vin i dla tej samej galki cena wynosila 260....(inne oznaczenie czesci a galka ta sama)
  14. mi powiedzieli w aso 420zł... :duh:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.