Skocz do zawartości

wojewoda2

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sokółka

Osiągnięcia wojewoda2

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Przerabiany temat z tym, że na e34 2.5 td moc podniesiona ze 115 koni do 150 na chipie bagora, zwiększony moment obrotowy i turbo włancza się od 2k obrotów. W tds możesz zrobić ok 170 km i zwawszego z dołu obrotów. Ja bym więcej nic nie robił, bo można przedobrzyć sprawę. :mad2: Turbiny i inne artykuły przewyższą wartość BMW :mrgreen: Po drugie tds-a nie można żyłować bo głowica siądzie i będzie lipa ^^ Pozdro !
  2. kup chip od bagora
  3. Witam, mam pewien problem, gdy podłanczam interfejs do laptopa i do komputera pokładowego w samochodzie i odpalam program to wyskakuje mi error jest w nim napisane CreateFiles_Error <=== co to może być ? Czy jest już on zepsuty do wyżutu czy może coś jest w sterownikach namieszane lub coś innego ? Prosze o pomoc bo mnie już jasny szlag trafia z tym ^^
  4. No i ja się pochwalę iż mam już zamontowanego chipa od bagora zrobił mi ciut mocniejszego ponieważ będę montował interculer ale puki co to śmigam bez. Chip zachowuję się wyśmienicie. Samochód ciągnie od sameg dołu, nie czuć turbo dziury. Pozdrawiam.
  5. Bagor: Widzę, że znasz się na tuningu. Od pewnego czasu śledzę wypowiedzi, ale tego, co mnie interesuje nie znalazłem. Otóż czy da się wsadzić do BMW 525 td 115 kM komputer i interculler od tds i dopiero "zachipować", czy dać sobie z tym spokój i dać chipa do 525 td? Jaki to miałoby wpływ na osiągi? Tak czy inaczej piszę się na chipa.
  6. Od dwóch lat jeżdżę BMW 525 td- 115 kM, nie mylić z tds. Jak do tej pory nie mam z nią żadnych problemów. Pali mi jak na BMW bardzo mało, bo w trasie, a dużo jeżdżę mieści się w 6,5-7 przy 140-160, a w mieście nie przekracza 10. Być może nie jest to rakieta, ale 200 na godzinę pójdzie. Jeździłem 2.0 benzyną 136 kM z gazem i powiem, że do td to jest padaka, którym się nie da jechać i 100 razy wolę diesla. 525 tds 143 kM dlatego się przegrzewa, bo jest wysilony i w porównaniu do td ma mniejszą chłodnicę, a w miejsce chłodnicy ma wstawiony interculer. Co do benzyniaków to są 100 razy bardziej awaryjne niż diesle, a w spalaniu to są smoki: 2.0- 150 kM- 15 litrów benzyny minimum. maslo_82: jeżeli kupiłeś samochód ze szrotu to wcale się nie dziwię, że miałeś wydatki i td nazywasz padaką. Kiedy czytam, że BMW w dieslu można kupić za 6-7 tys. to chce mi się śmiać.
  7. wojewoda2

    chip w td

    majac ponad150km to nie trudne scigac sie zpuntem i 318 co do tematu 524td http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=80465&highlight=
  8. wojewoda2

    chip w td

    Posiadam mulaste, ale nie 524 tylko 525 td i jeszcze od żadnego fiata, a tym bardziej od 318 spalin nie wąchałem.
  9. wojewoda2

    chip w td

    A ile może mieć 318 w tdsie, chyba, że masz benzynę to co innego.
  10. wojewoda2

    chip w td

    O ile się nie mylę, to 524 td ma 115 km, tyle samo, co 525 td. Żadna 318 z 90 km nie ma szans, chyba, że dołoży chipem 25 km. Nie prawdą jest, że w td padają głowice. Głowice padają, ale w tdsach. Jeżeli w 524 td jest komputer i elektroniczna pompa z nastawnikiem, to nie ma żadnego problemu z podniesieniem mocy. Dodaje się interculer + 10-15 km i zmienia się komputer sterujący z tdsa + 15 km. W sumie uzyskujemy ok. 30 km. Chcąc uzyskać parę koni więcej trzeba wymienić wtryski od tdsa, bo są drobinę większe. Do tego można wstawić chipa i wyciągnąć moc na 160-165 km. Czy ktoś, kto ma e34 525 tds mógłby podać numer komputera BOSCHA sterującego silnikiem? E34 525 td ma komputer BOSCH 0 281 001 298 Z góry dziękuję
  11. Zależy który rok produkcji. Pierwsze od 96 nie miały.
  12. wojewoda2

    Pompka paliwa 525 tds

    pompka dziala tylko przez pewien czas anastepnie ta rola przejmowana jest przez pompe wtryskowa
  13. wojewoda2

    turbo 524

    zobacz temat http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=80465&highlight=
  14. wojewoda2

    przerobić TD nD

    Turbo od td i tds jest takie samo, jedynie komputer podnosi ciśnienie w tdsie. Ja bym zakladał i nic bym nie regulował. Te pare koni więcej niż 115 zawsze się przydają.
  15. TD i TDS nie mają turbiny ze zmienną geometrią, za wysokie progi. Turbiny mają takie same lecz TDS ma minimalnie większe ciśnienie doładowania, które w TD też można zwiększyć poprzez komputer. W E39 są turbiny ze zmienną geometrią ale to są w ogóle inne silniki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.