Skocz do zawartości

soundseeker

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia soundseeker

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Wzmacniacz 350W jest podłączony bepośrednio pod akumulator.A tuba ma 500W. Kondensatora niestety brak. Nie wiem co jest dziwnego w tym, że podczas grilowania i sączenia browarka leci przy tym jakaś muza - nie koniecznie na full. Nie mam zamiaru robić dyskoteki na grilu, tylko że łatwiej jest rozwinąć troche kabla z domu na podwórko niż wystawiać z domu sprzęt z kolumnami. O ile właśnie jest jakiś nieskomplikowany sposób na odciążenie akumulatora,. Bo nawet ciche słuchanie muzyki na nieodpalonym silniku jest przy wzmacniaczu i tubie mordercze dla akumulatora:(
  2. Witam. Chciałbym korzystać z nagłośnienia znajdującego się w samochodzie, np. podczas grilowania:) .Ale jest jeden mały problem - akumulator za długo nie wytrzyma poboru mocy wzmacniacza i tuby basowej :( Moje pytanie dotyczy jak można to obejść korzystając z zasilania podciągniętego np. przedłużaczem z domu czy garażu. Czy np. podpięty pod wypięte z akumulatora klemry prostownik zastąpiłby akumulator, czy może to nie zda egzaminu? Chyba, że macie jakieś inne rozwiązania. Dzięki za wszystkie odpowiedzi :)
  3. Czy ktoś już zmienił opony zimowe na letnie? Bo ja to sie jeszcze waham czy jeszcze nie za wcześnie.
  4. Dzisiaj to była porażka - akumulator siadł ( juz nie pierwszy raz tej zimy ) i musiałem kupić nowy :mad2:
  5. Albo łącznik stabilizatora.
  6. U mnie jest to samo i najprawdopodobniej dzieje się tak przez dywaniki, które namokną przez naniesiony śnieg. Na zime najlepiej wrzucić gumowe wycieraczki.
  7. soundseeker

    subwoofer

    Ja puściłem kabel zasilający wzmacniacz, bezpośrednio z akumulatora, progiem od kierowcy, a kable od sygnału z radia progiem od pasażera, a dlatego drugim progiem żeby nie było zakłuceń ( bo nie kładzie się kabla zasilającego i kabla z sygnałem razem ). A tak w ogóle to BMW jest strasznie niewdzięczne co do nagłośnienia - miałem ten sam sprzęt w innym aucie i po 20 minutowej przejażdżce chciało mi łeb rozerwać, a tu bez porównania :(
  8. Popatrz też czy szczeliny między jedną blachą a drugą są równe i czy sie schodzą w miarę w tym samym punkcie.
  9. Właśnie że szyba sie zawiesza w różnych miejscach, w takiej pozycji jak ją zostawie ( najczęściej jest tak, że w tej pozycji co otworze, przejade jakiś odcinek i już lipa - nie działa - i znów trzeba robić akcje z szarpaniem szyby żeby np. zamknąć). Zatrzymasz się gdzieś w centrum i wiocha nie z tej ziemi ( szarpanie szybą ). Albo zwiecha następuje przy otwieraniu drzwi, gdzie szyba powinna się odsunąć ten 1 cm., a tu ani rusz. Ale zauważyłem że z rana, kiedy jest większa wilgoć w powietrzu to jeszcze w miare działa.
  10. Dzięki wielkie. O ile się nie myle to trzeba roznitować mocowanie tego silniczka, bo tak jak kolega wyżej napisał, śruby są od środka drzwi i dostępu praktycznie nie ma :cry: A odnośnie tego przycisku w drzwiach na słupku - miał ktoś kiedyś z tym problem i jak temu zaradzić?
  11. Z przewodami wszystko ok, pomiary były robione - prąd dochodzi. Przycisk przy lewarku zmiany biegów też sprawny, w centralce za schowkiem wporządku. To tylko coś z tym silniczkiem nie tak. Czy inny od coupe będzie pasował, bo się zastanawiam nad kupnem? Acha i jeszcze jedno: słabo łapie ten przycisk na słupku w drzwiach, nie wiem czy się wytarł czy co - ma ktoś na to jakąś rade? Pozdrawiam :cool2:
  12. I co nikt nie potrafi coś doradzić???
  13. Witam. Problem tkwi w silniczku od mechanizmu podnoszenia szyb, a mianowicie: na przycisk od otwierania prawie nigdy nie reaguje, tylko słychać kliknięcie przekaźnika w centralce. Dopiero gdy się energicznie szarpnie szybą góra/dół przy wciśniętym przycisku szyba zaczyna działać. Z tym że gdy już zadziała to przy zamykaniu błędnie odczytuje pozycje szyby zamkniętej, tj. np. szyba jest w 3/4 zamknięta i nie chce iść wyżej. I znowu akcja z energicznym szarpnięciem szyby i dopiero się udaje całkiem zamknąć. Ech... Nie wiem może to ma jakiś związek z tym że kiedyś miałem zwarcie na kablach od tylnej klapy i przez to ten silniczek jest jakiś nie teges. Czy zatem ten silniczek się już nadaje do wymiany, czy jeszcze można coś z nim zrobić. A jeśli do wymiany to czy przy kupnie innego trzeba dobrać identyczny, czy będzie pasował od innego coupe albo na przykład sedana czy compacta? Prosze o rady. Z góry wielkie dzięki :cool2:
  14. Acha, no to fajnie - dzięki za podpowiedzi. Jutro zaraz oblukam te odprowadzenia o ile są one w miarę widoczne :cool2: To z tego co mówicie są one rozlokowane w różnych miejscach - nie to że w jednym miejscu przy każdym szyberdachu?
  15. Ale ja nie jeździłem w deszczu z otwartym szyberem :duh: Mówie o sytuacji gdy na dachu auta mam suchutko, słońce daje ostro, a przy mocniejszym zahamowaniu ze środka szyberu sadzi mi woda na łeb :cry2: Nie mam pojęcia skąd się ona tam gromadzi :cry2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.