Skocz do zawartości

fungms

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 2013 3.0 XDrive Black

Osiągnięcia fungms

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witka, Panowie, zbliżam się do limitu . Mam F11 z 2013 ze skrętnymi biksenonami. Kupiłem auto nie wiedząc o tym, bo to miała niezainicjowaną komunikację z prawą lampą i nic nie działało z tych skrętnych, poprawiłem sobie tylko "martwe" lampy imbusem wysokość i ok. Później kablem ENET i ISTA po przeprowadzeniu inicjacji i kalibracji nagle wszystko ożyło - lampa lewa wgląda, że działa zgodnie z oczekiwaniem czyli wychyla się adekwatnie do skrętu kierownicą. Natomiast prawa - z postoju patrzy prawie prosto - po ruszeniu zaczyna chodzić ale to skrajnie na boki - lewy<-> prawy, potrafi zostać na skrajnym prawym. Powyżej 140 km/h bardziej się centruje trochę, ale nadal świeci w prawo. Góra i dół prawa również chodzi sobie zupełnie randomowo. Lampa nerwowo lata na boki, czasem na dłużej przystanie maksymalnie w prawo. Nawet myślałem, że to jakiś "inteligentny" program szukania i doświetlania potencjalnych problemów w super "rądrym" samochodzie, ale to nie to. Nie idzie jeździć w nocy. Jakieś tropy ktoś ma, jak to uspokoić i doprowadzić do stanu używalności? Co steruje takim zachowaniem?
  2. Gdybyś jednak chciał zmienić pojemność aku :
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.