Witam, chciałem się poradzić wszystkich użytkowników opon Runflat czy mają ten sam problem co ja. W 2005 roku zakupiłem BMW-ke wyposażoną w opony firmy Bridgestone Potenza Runflat 225/50R17 współczynnika nie pamiętam. Chodzi o to, że dość szybko uległy one nienaturalnemu zużyciu myślę, że gdzieś po przejechaniu około 30 tysięcy kilomentów. Zimą użytkowałem komplet kół z oponami zimowymi również w tym rozmiarze firmy Good Year. Opony oczywiście nowe (nie z drugiej ręki). Zostały one w zeszłym roku 2007 (sierpień) przy przebiegu 54000 wymienione na model Dunlop RUNFLAT, również uległy one nienaturalnemu zużyciu (buczą podczas jazdy). Mają dziwne zęby po zewnętrznej części opony. Na dzień dzisiejszy opony, które wymieniłem rok temu są zużyte samochód ma przebieg 900000. Dodam że jeżdżę dość szybko i samochód głównie używany jest na dłuższych odcinkach 600-1000 km na trasie. Czy to wina opon typu Runflat ? Czy ciśnienie w oponie powinno być większe używając samochód na dłuższych trasach ze zwiększoną prędkością? Komplet kół zimowych Good Year użytkuję od zimy 2005 i na dzień dzisiejszy nie mam z nimi żadnego problemu. Są ciche i sprawują się wyśmienicie. Proszę więc o porady, gdyż mam dylemat co zrobić ?? Kupić znowu nowy komplet opon Runflat tym razem Michelin ?? Czy kupić zwykłe opony, dojazdówke, podnośnik i klucz do kół ?? Pozdrowienia dla wszystkich szczęśliwych użytkowników E60 ;-) Piotr