Skocz do zawartości

rekin315

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E21 318I/A baur 1981r.
    E61 525d 2007r.
    E87 118d/A 2009r.
    K1300S :)

Osiągnięcia rekin315

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ten silnik chodzi jak jakas sieczkarnia, albo takie nagrnie dziwne :roll:
  2. Pewnie juz byl wymieniony :D W przednim deklu silnika jest zaslepka od napinacza, mozesz ja odkrecic i sprawdzic bardzo orientacjnie stan lancucha, na podstawie wysuniecia tloku napinacza.
  3. Moj niestety do 300Tkm nie dociagnol :( Kupilem juz lancuchy i uszczelki w bmw, maja dwa lata gwarancji na czesci i to mnie przekonalo, choc koszt nie maly. Lancuchy porownywalem z nowymi to roznica w dlugosci jest minimalna, musiala byc jakas wada do ktorej bmw sie nie przyznaje. Glowice udalo mi sie dostac kompletna z walkami w super stanie. A pompe zostawiam, chcialem ja wyslac do regeneracji ale chodzila do konca wiec mysle ze jeszcze posmiga - zobacze. Do konca tygodnia chyba ja skrece, bo tylko po pracy mam chwile zeby cos pogrzebac i tak skladam na raty pod domem.
  4. ok, dzieki. Nie moglem znalesc takiej informacji. Zostawie chyba jednak stara bo przegladam neta i moj pekl wrecz ksiazkowo przy 220 tys. i zdaje sie ze nikt tych pomp jednak nie wymienia. Docieram dzisiaj zawory i powoli bede to skladal :roll:
  5. Sam sie za to wziolem, chce miec pewnosc ze wszystko bedzie na swoimm miejscu :-) Numer mojej pompy bmw 7798333 a bosch 0445010146, druga od 130kw 7788678 a bosch 0445010073. Slizgi jak nowe, maja tylko znak gdzie lancuch chodzil, ale nawet pod paznokciem go nie czuc. Napinacz sie rozlecial jak lancuch pekl wiec tez go wymienie. Ale lancuchy jak poloze obok siebie, to nowe sa minimalnie tylko krotsze, od starych.
  6. dzieki za odpowiedz, tez mi sie tak wydawalo ze to blad w konstrukcji/materiale i tyle. Ale gosc z serwisu mi powiedzial ze te pompy jak sie zagrzeja to moga ciezej chodzic i moze byc to powod zerwania lancucha. Nie bardzo bym chcial zakladac uzywke bo moze byc gorsza od mojej, a nowa ma cene z dupy. Swoja droga moja kreci sie bez zadnych dziwnych oporow. Tez nie chcialbym remontowac silnika zaraz jeszcze raz bo znalesc czesci do niego to jakas masakra. Mam druga pewna pompe ale z zeliwnego bloku od 130kw ale ma inne numery, bo moj ma 145kw. Nie wiem czy to tylko roznica w numerach czy tez w cisnieniu. Stress jest jak cholera.
  7. No i moj tez strzelil :shock: e61 525d manual 228 tys km. 2007 rok. Strzelil na autostradzie dolny lancuch, pokrzywione walki rozrzadu i pekniety zab na pompie wysokiego cisnienia, oraz dziura w dolnej pokrywie rozrzadu. Oczywiscie jeszcze krzywe zawory i dwa popychacze pekniete, do tego wszystkiego oba walki rozrzadu wygiete - masakra jakas. Blok juz mam aluminiowy niestety, no ale bede naprawial. Pytanie mam, czy przy remoncie wymieniacie pompe wysokiego cisnienia? Moze to ona sie przyciera i rozciaga lancuch ktory w koncu peka.
  8. jezeli tak, to powinienes miec wszystko w kolorze nadwozia - zderzaki i klamki, a do tego wielofunkcyjna kierownice, sportowe siedzenia, halogeny, kola 17cali, zawieszenie M i to chyba wszystko. wersja M pakiet, bo prawdziwej niema, ma inne zderzaki, listwy, lusterka, kola 18 cali i wszystko to co sport pakiet (tak naprawde dynamik), a no i ta slawna podsufitke mozesz miec jeszcze pakiet komfort - tylne lusterko automatycznie przyciemniane, podlokietnik, dodatkowe schowki, park boya (przod i tyl) i sensor deszczu + automatyczne swiatla
  9. link do instrukcji jest w temacie serwisowanie 120d a oto i on: http://www.sendspace.com/file/ao5mpa
  10. czytalem na tej stronce test 130i, napisali ze przez 100 tys km zmienili dwa razy klocki - to ok, i dolali litr oleju :shock: czyli co?? przy tych testach nie robi sie serwisu tylko czeka az cos sie skonczy lub odpadnie :duh:
  11. jeszcze o spalaniu miasto 7 - 9 l/100 ale raczej w granicach 8 trasa 5 l/100 - spokojnie sie robi 1000km na baczku - wchodzi mi 48-49 litrow jezeli chodzi o awaryjnosc i koszty skrzyn to proponuje wpisac "skrzynia" w wyszukiwarke na tej stronie, dodam tylko ze manuale sa bezobslugowe i tez maja drogie sprzeglo a automaty sie naprawia i trzeba o nie dbac (olej,filtry,diagnostyka) jak o silnik
  12. ja mam 118d automat - ma 6 biegow i chodzi jak burza, nawet na sport nie przelaczam - polecam :D to juz jest inna liga skrzyn i swietnie sie spisuja zarowno w trasie jak i w miescie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.