Skocz do zawartości

michal9393

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e92 330d M57n2 231km 2007

Osiągnięcia michal9393

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. jak wałki są źle ustawione to nie powinno być tak ze we wszystkich albo przynajmniej dwóch - trzech tłokach zawory tez by nierówno pracowały synchronicznie ? , czemu tylko jeden ???
  2. Witam , Samochód został naprawiony ale nie do końca , powiedzcie mi czy da się ustawić wałki rozrządu poprawnie bez używania tych specjalnych narzędzi , Chodzi oto ze silnik odpalił ale nie równo się kręci i skaczą mu obroty wskazówka obrotów sobie drga i aż drzwi kiedy są otwarte się trzęsą , przy 6tym cylindrze jak jest kolektor dolotowy to sprawdzaliśmy i te rury do każdego cylindra są zimne a 6ta jest gorąca , http://www.pixenli.com/images/mini/1409/1409253952075320400.jpg Voir l'image en grand silnik nie równo się kręci i jest jakiś hałas co może być tego przyczyną ? - złe ustawienie wałków nawet o jeden ząbek ? ( ustawialiśmy bez tych specjalnych narzędzi ) - hydrauliczne popychacze ? coś nimi nie tak ? - krzywy zawór przy 6 tym cylindrze ? ( wymieniono 7 zaworów podczas regeneracji głowicy gościu twierdzi ze reszta sprawna ) Tak jak by jeden zawór na 6 cylindrze się nie domykał do końca i ciepło zamiast uciekać z cylindra to jeszcze się dostaje do kolektora Pomocy
  3. http://www.pixenli.com/images/mini/1407/1407939456097724800.jpg Voir l'image en grand Ząbek też sie oderwał .............
  4. Witam , Kupiłem BMW e92 z silnikiem M57n2 2007 3.0d 231km w automacie z przebiegiem 163.000km serwisowany co 15-20 tyś km w BMW . Przy przebiegu 208.000 km jadąc autostrada mocno przyspieszając samochód zredukował z 4ki na 3ke przy 120 km/h i po dwóch sekundach silnik padł :cry: Co się okazało po rozebraniu silnika że dolny łańcuch rozrządu się urwał , pokrzywiło siedem zaworów w głowicy , dwa wałki rozrządu są krzywe , dwie Dźwigienki zaworowe rozerwało , śruby pokrzywione połamane na pół , Tydzień później jak kupiłem samochód pojechałem się zapytać do BMW M-cars w krakowie , czy powinno wymienić sie rozrząd i olej do skrzyni to odpowiedział ze nie wymienia się już łańcuchów a co do skrzyni to to ze są zalewane szczelnie jednorazowo coś takiego , uwierzyłem rok później łańcuch się urwał :cool2: a jak to naprawie to rok później padnie skrzynia :mrgreen: Co teraz wymiana całego silnika na jakiś inny używany czy naprawa tego ? W tej chwili głowice oddałem na regeneracje i jest jak nowa ale wałków rozrządu nie ma szans naprawić a kupić używane do tego silnika ciężko bo nie mogę znaleźć a nowe to spory wydatek . Wałek rozrządu zaworów ssących 2 543,16 zł 11 31 7 791 579 Wałek rozrządu zaworów wydechowych 2 543,16 zł 11 31 7 791 580
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.