Witam , Kupiłem BMW e92 z silnikiem M57n2 2007 3.0d 231km w automacie z przebiegiem 163.000km serwisowany co 15-20 tyś km w BMW . Przy przebiegu 208.000 km jadąc autostrada mocno przyspieszając samochód zredukował z 4ki na 3ke przy 120 km/h i po dwóch sekundach silnik padł :cry: Co się okazało po rozebraniu silnika że dolny łańcuch rozrządu się urwał , pokrzywiło siedem zaworów w głowicy , dwa wałki rozrządu są krzywe , dwie Dźwigienki zaworowe rozerwało , śruby pokrzywione połamane na pół , Tydzień później jak kupiłem samochód pojechałem się zapytać do BMW M-cars w krakowie , czy powinno wymienić sie rozrząd i olej do skrzyni to odpowiedział ze nie wymienia się już łańcuchów a co do skrzyni to to ze są zalewane szczelnie jednorazowo coś takiego , uwierzyłem rok później łańcuch się urwał :cool2: a jak to naprawie to rok później padnie skrzynia :mrgreen: Co teraz wymiana całego silnika na jakiś inny używany czy naprawa tego ? W tej chwili głowice oddałem na regeneracje i jest jak nowa ale wałków rozrządu nie ma szans naprawić a kupić używane do tego silnika ciężko bo nie mogę znaleźć a nowe to spory wydatek . Wałek rozrządu zaworów ssących 2 543,16 zł 11 31 7 791 579 Wałek rozrządu zaworów wydechowych 2 543,16 zł 11 31 7 791 580