Kkx, celowo zadałem pytanie, które z moich porad były żenujące.
Zapomniałeś, że przyznałem się do błędu. To po 1.
Po 2. W przypadku przestawionych vanosów - również będą problemy z uruchomieniem. ECU powinien zarejestrować błąd, ale jak to w życiu bywa - sytuacje potrafią zaskakiwać. Dodatkowo może dojść rozciągnięty łańcuch napędu rozrządu lub uszkodzony ślizg, dlatego pytałem czy wydaje z siebie dźwięki przy odpaleniu.
Po 3. Przy LPG i problemie z nieszczelnym wtryskiwaczem gazowym - układ dolotowy jest wypełniony gazem i objawy będą identyczne. Gdyby został zamontowany układ pomiaru podciśnienia i regulacji reduktora, co w przypadku tego silnika jest zbędne, ale instalatorzy z niewiedzy czasem go wykonują - przez nieszczelność w membranie reduktora, również dojdzie do wypełnienia układu dolotowego gazem.
Po. 4. Przy niskim ciśnieniu sprężania objawy będą identyczne.
Po 5. Ten silnik nie ma w "pompie" autoadaptacji. Niestety w jego przypadku, przy mocno rozjechanej - trzeba zrobić co najmniej 300 km żeby korekty wróciły na swoje miejsce. Coś o tym wiem - przerabiałem to na "sobie" przez pewien problem z instalacją LPG.
Jasne - napiszesz, że po odpaleniu jeździ normalnie. Znam wiele przypadków, kiedy ktoś tak mówił/pisał, a w rzeczywistości było zupełnie inaczej. Moje pierwsze auto też kupiłem z niewiedzy w stanie bliskim złomowania, ale dla mnie był jak z salonu.
Mlody, zrób tak jak napisałem.